Pendik Gözdağın da Semaver çayı içmeye Bekleriz..

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
ağa tamam en kısa zamanda ama önümüzdeki hafta olmaz... çok fena kanat yaparım...

kanatta et yok be ağa 30 tane yerim en iyisi tavuk pirzola flan karışık yapmak bide enson sucuk patlattıkmı tmm:queen::cat: ağzım sulandı bea:cherry:

bisiklet dediğim arkadaştan bahsediyorum zaten yoksa bisiklet ne yapsın tek başına:p
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
kanatta et yok be ağa 30 tane yerim en iyisi tavuk pirzola flan karışık yapmak bide enson sucuk patlattıkmı tmm:queen::cat: ağzım sulandı bea:cherry:

bisiklet dediğim arkadaştan bahsediyorum zaten yoksa bisiklet ne yapsın tek başına:p

ağa harbiden acıktım bak şimdi... kanat sucuk ortaya karışık atarız ..gün batımında bide resim yakaladıkmı olay biter...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel zaman geçti heleki ramazan abinin maceralarını dinlemek dahada bir güzeldi bir çok anı yaşamış kendisi... bu arada MONDİAL kadar kaliteli bi motosiklet yok aksini iddaa eden varsa emre akyolu bulsun :D
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
güzel zaman geçti heleki ramazan abinin maceralarını dinlemek dahada bir güzeldi bir çok anı yaşamış kendisi... bu arada MONDİAL kadar kaliteli bi motosiklet yok aksini iddaa eden varsa emre akyolu bulsun :D

mondial uzmanın denince akla ebubekir gelir... boş ver emreyi...:p:p:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ramazan abi en az kaç model ybr iş görür??? bn aramaya başlıyorum 2 aya falan kalmaz alıcam ybr..!!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çin motoru zorlamaya gelmiyor az önce eve doğru gelirken dip gaz geldim paso vites değişimi devirli kullanma falan filan hemen motorun şeyi var piyano yatağı denen parçası var silindir üst kapağının orada onda gevşeme oldu motor şangırdamaya başladı :(
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
çin motoru zorlamaya gelmiyor az önce eve doğru gelirken dip gaz geldim paso vites değişimi devirli kullanma falan filan hemen motorun şeyi var piyano yatağı denen parçası var silindir üst kapağının orada onda gevşeme oldu motor şangırdamaya başladı :(

senin motorun adını ilk defa duydum.. hatta şuan aklımda bile değil.. nerden buldun o motoru merak ettim bak şimdi....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
XGJAO ya bnde bi scoter vardı ufak geliyordu baktım benim bi motosiklet tamircim var onda bunu gördüm pazarlık yaptık el sıkştık bide alırım çin motoruya zorluya zorluya ilk vitesli motorum öğrenirim sonra japon çekerim diye aldık işi çok çabuk kavradık fakat motor çok özen istiyor düzenli her noktasını kontrol etcen ki binesin yoksa akıl işi değil bu çin çan çonlar. komşumda ybr al demişti niye bulaştın demişti keşke o abinin sözünü dinleseydim :(
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
XGJAO ya bnde bi scoter vardı ufak geliyordu baktım benim bi motosiklet tamircim var onda bunu gördüm pazarlık yaptık el sıkştık bide alırım çin motoruya zorluya zorluya ilk vitesli motorum öğrenirim sonra japon çekerim diye aldık işi çok çabuk kavradık fakat motor çok özen istiyor düzenli her noktasını kontrol etcen ki binesin yoksa akıl işi değil bu çin çan çonlar. komşumda ybr al demişti niye bulaştın demişti keşke o abinin sözünü dinleseydim :(

sıfır mı aldın bunu.... her şeyde vardır bir hayır... hayırlısı demekki buymuş.... sana buluruz temiz ybr....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2. sahibiyim...

ilk sahibi kadıköyden bi arkadaştı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst