Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi CBF 150 de karar kıldım, sıfır siyah renk alıyoruz ay başında.. Çanta koruma demirleride lazım.

Gökhan Konşuktan alalım cingenlik yapalım biraz...ekstra hediye isteyelim...:wiinkk: para peşin mi devrem...gel gri al...

metehan senin yüzünden gelmiyo bu motorlar... gözün kaldı dimi... nazar ettin...::evil::::evil::

ben almaktan vazgeçtim...benden sonrası tufan...::deliir::::pulp::::blusssh:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Gökhan Konşuktan alalım cingenlik yapalım biraz...ekstra hediye isteyelim...:wiinkk: para peşin mi devrem...gel gri al...



ben almaktan vazgeçtim...benden sonrası tufan...::deliir::::pulp::::blusssh:

3 lirasını nakit veririz üstüne k.kartı taksitli tarafından, niye gri siyah asaletli değilmi?
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
artık trafikte bütün kuryeler cbf hususi kullanıcılarda da cbf dolu,heralde yeni cbflerde geldiğinde adım başı cbf görücez:)hala millet cbfle başka motorları kıyaslıyo:)

trafikte cbfleri gördükce dövünüyorum kendi kendime evladımı kaybetmiş gibiyim:salut:

mete abi cbfini versene bi tur atıyım:mrgreen::p:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
3 lirasını nakit veririz üstüne k.kartı taksitli tarafından, niye gri siyah asaletli değilmi?

gri daha hoş geldi bana hacı sen bilin...plakasız 3500 e kaparız makinayı...sonra Beşiktaş Trfaik Tescilde plakanı kendin çıkarırsın...150 lira cebinde kalır onla da demirleri halledersin...yani plakasız aldığında 3650 ödersin demirli eli,r...koruma far koruma yan ayaklığıda hediye alırız...

Sen dinleme metehan abiyi grileri sattırırsa komisyon alıyor yeni ürün ya hani vardır illa bi kârı :queen::queen:

bir cbf 150 bir porsiyon küfte...2 cbf 150 2 porsiyon köfte ...bana her yer köfte:p ben yatar iyi geceler...
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
hacı piyasalar bozuk...işsiz olman beni üzdü şimdi...bu işten önce 5 ay işsiz gezdim...şimdi ondandır sessizliğim...:p

Piyasalardan ziyade çalışma hayatında denk geldiğim şartlar bozuk be aga...

CBF150 olsun çamurdan olsun diyeyim de topaca katkım olsun :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
günaydın insanlar,

bugün kimler motorlarına kavuşup aramıza katılıyor bakalım?

besmele çekip doldurun depoları, sonrasını çbuf halleder :)
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Yeni motor alan arkadaşlara şimdiden hayırlı uğurlu olsun. ALLAH kazadan beladan ve kötülüklerden sizleri korusun inş.
---

Dün akşam evde kıyameti kopardım, ve sonra çok pişman oldum :salut: babama haksız yere okadar bağırdım çağırdım. Motor almak için herkesi kırıp döküyorum son zamanlarda...
 
Son düzenleme:

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
www kardeşim,

aileni kırmaman gerektiğini düşünüyorum. Mesela tuhaf bir örnek, ben motorcuyum ama çocuğuma izin vermezdim. Ne zaman ki kendi sorumluluğunda yaşar, o zaman karışamam.

ortak yol bulunamıyorsa, kendi ayakların üzerinde duracağın günü beklemen gerekebilir. Benim düşüncem bu şekilde.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Yeni motor alan arkadaşlara şimdiden hayırlı uğurlu olsun. ALLAH kazadan beladan ve kötülüklerden sizleri korusun inş.
---

Dün akşam evde kıyameti kopardım, ve sonra çok pişman oldum :salut: babama haksız yere okadar bağırdım çağırdım. Motor almak için herkesi kırıp döküyorum son zamanlarda...

Sen bir iyileş hayırlısıyla, sonrası Allah kerim.

Ailen almazsa ben kendi motorumu vereceğim.




Çok istersen. :p
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
"www.honda.com.tr" sitesi iletişim bölümünü kullanarak aşağıdaki mesajı gönderdim. Eğer cevap gelirse yine burada yayınlayacağım.



Honda CBF150 motosiklet almaya karar verdiğim zaman bu sitedeki "biz sizi arayalım" başlığını kullanarak bana en yakın bayinizi öğrenmek istemiştim. Fakat beni aramak bir yana mail bile göndermeye üşendiniz. Bana en yakın bayinizi kendim buldum ve Honda CBF 150 siparişi verdim.
Eğer pahalı bir model için başvursaydım benimle hemen iletişime geçeceğinizi bildiğim için bu alakasızlığınızın nedenini sormayacağım.
Fakat şimdi sadece beni değil benim gibi bütün motosiklet teslimatı bekleyenleri ilgilendiren bir durum oluştu. Japonya'daki Fukuşima Nükleer santralından radyasyon sızıntısı olduğu hepimizin malumu. CBF 150 ler japonya’da üretilmese de Yakın olan Çin'de üretiliyor. Nisan ayında teslim almak için beklediğimiz CBF 150 lerin radyasyona maruz kalıp kalmadığı konusunda ne gibi kontroller yapılacak. Limana inen mallar radyasyon testinden geçecek mi? Vereceğiniz bilgileri bekliyorum.

Yukarıdaki mesajı "honda.com.tr" üzerinden Honda Türkiye'ye ulaştırmıştım. Bugün bana cep telefonumdan ulaştılar. İlk mesajımın kendilerine ulaşmamış. O nedenle bilgilendirme yapamamışlar. Ürünlerde radyasyon kontrolünün prosedür gereği zaten yapılacakmış. Fukuşima Nükleer Santralindeki olay olduktan sonra yüklenen motosikletlerin Türkiye'ye ulaşması ise Mayıs 2011'i bulacakmış. Bu durumda radyasyon konusu benim gibi Nisan teslimi bekleyenleri ilgilendirmiyor. Arayıp bilgi verdikleri için teşekkür ettim.
Sonucu bu sayfalarda duyuracağımı söylemiştim. Bilginize...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Yukarıdaki mesajı "honda.com.tr" üzerinden Honda Türkiye'ye ulaştırmıştım. Bugün bana cep telefonumdan ulaştılar. İlk mesajımın kendilerine ulaşmamış. O nedenle bilgilendirme yapamamışlar. Ürünlerde radyasyon kontrolünün prosedür gereği zaten yapılacakmış. Fukuşima Nükleer Santralindeki olay olduktan sonra yüklenen motosikletlerin Türkiye'ye ulaşması ise Mayıs 2011'i bulacakmış. Bu durumda radyasyon konusu benim gibi Nisan teslimi bekleyenleri ilgilendirmiyor. Arayıp bilgi verdikleri için teşekkür ettim.
Sonucu bu sayfalarda duyuracağımı söylemiştim. Bilginize...

Radyasyonlu CBF ler :)
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
günaydın arkadaşlar motoru mu aldıktan sonra forum u hep takip ettim 2011 modeller hakkında sorular sordunuz ama ilk motorsikletim olduğu için sorularınızı cevaplıyamadım ama yardımcı olabileceğim bişi olursa tabiki yardım etmek isterim... size bir sorum olucakti ben cbf me jant reflektörü takmak istiyorum ama hangi renk taksam hangi ren yakışırı karar veremedim :( sizce gri renk cbf e hangi renk reflektör gider ?






Uploaded with ImageShack.us

merhaba motorunuz hayırlı olsun kısmetse bende bugun yarın aynısını alıyorum grı renk acaba arka cantanın markası modelı nedır gayet hos durmus bırde fıyat olarak nedır acaba?sıyah cantada hos durabılır aslında koruma demırlerıde sıyah sonucta.Bırde jantlara kırmızı cek bence gayet hos duruyor
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
arkadaşlar, size bi sorum olacak.
1 kişi bile ciddiye alıp cevaplarsa bana faydası olur.
forumda bi başlıkda cbf150 ve ybr125 arasında seçim yapamayan bir arkadaş,

cbf150 için 20/30 bin km de motorun, yenilenmesini gerektirecek duruma geldiğinden bahsetmiş.

kurye arkadaşların büyük çoğunluğu bu motoru kullanıyor, demekki uzun km ler dayana bilen bi motor diye düşünüyordum. acaba yanılıyor muyum?

ve kurye arkadaşların altında hep yeni modeller görünce dikkatimi çekiyordu aslında.
bunun sebebi acaba gerçekten motor belli bi km den sonra , mesela 30/40 bin km gibi, ciddi masraflar mı getiriyor. yenisini almayı gerektirecek kadar?

kullanıcı arkadaşların tecrübelerine ihtiyacm var çünkü 4,500 tl gibi bir miktarla kumar oynayacak durumda değilim. bu yüzden bütün tecrübeler altın değerinde benim için.
zaman ayırıp cevap yazan bütün arkadaşlara teşekkürler.
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
cbf kullanıcılarından bir yazı
yağ değişimlerini 4000 de bir olmak üzere Elf Campione 10-60 ile yapınca
cbf 150 max 200 gram yağ eksiltiyor 2007-2009 ve 2010 model cbf de denedik
ama castrol 10-40 ile aynı kullanım koşullarında 4000 km de 400 grama yakın eksiltme gözlemledik

kullanılan yag,yağ değişim km si,kullanım tarzı,hava ve yol şartları bunları olumlu yada olumsuz değiştirir.

yağ yakmayan cbf 150 olduğuna inanmıyorum yağ yakanlar içiniz rahat olsun yağ yakması kullanıcının kontrolunde olduğu sürece hiç bir sıkıntı yaratmaz zira motosiklet randımanlı çalışıp yoluna gidiyor eksoz dumanında yağ yaktıgına dair bir belirti vermiyorsa sıkıntı yok

cbf 150 bilgi paylaşım bölümünü vakit ayırıp okumanı tavsiye etmem yoksa benim gibi motor falan alamazsın gözünü kapayıp alacaksın yağ yakarsa eklersin ama konrol edip durmalısın. motor kısa ömürlü ama parçası ucuzmuş herkes yaptırıyor. biniyor. sorun yok için alıyorsa al
ben tercih yapamadım. ama ybr city alcağım bulursam temiz
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst