Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Ayrıca bu memlekette motosiklet ucuz değildir. Ekonomi yapmak isteyenler arabaya binsin. Bunu bakım, ekipman, vs. için toplamda söylüyorum.

Ama işte bu işte hastalıktır. Bu işe giren bir daha çıkamaz. Ara verir ama motora binmeye görsün, eski anıları canlanır.

Yukarıda yazdıklarına katılmak mümkün değil. 250 cc. altı motosikletler yıllık gider olarak bakarsanız(Bakım, yedekparça, benzin, vergi, sigorta v.s.) Otomobilden en az 4-5 kat daha ucuza geliyor. Mecbur kalmadıkça otomobilimi kullanmıyorum.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Ben bugun gelıcek dıye bılıyorum yarın sabah yada akşam nerden cıktı bU mujde değil moral bozukluğu oldu kesınse dahada gecıktı
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
vala günün en güzel haberi bu oldu ama inş aksilik çıkmaz yine...

sanmam aksilik çıkacağını mallar türkiyede ve şu anda hondanın gümrüklü deposunda... bu gün biter gümrük işi bu akşam sevkiat yapmazlar arabaları yükleyip sabah erkenden bayilere gönderirler heralde ben yarın saba başakşehirden kalkıp pendiğe gideceğim motoru alamasamda en azından görmüş olurum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:38 ----------

Ben bugun gelıcek dıye bılıyorum yarın sabah yada akşam nerden cıktı bU mujde değil moral bozukluğu oldu kesınse dahada gecıktı[/QU


müdür ben sana dedim ama bak önceki sayfalarda da yazdım kimse 24-25 ten önce motor beklemesin diye zaten yarın şansın yaver giderde bayiden alsanda motorunu plaka işlemleri yine 24-25 bulacak...
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
MERHABA,
Bu başlığın hiç okumadıysam 350-400 sayfasını okudum ama, sanırım birşeyi kaçırmışım;
Kafa koruma demiri, motor koruma demiri, Ön yüksek cam, ön cam fitili, yan ayaklık ve arka çanta taşıyıcı : 250 TL ödedim.

Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...bilgi-paylasim-basligi-988.html#ixzz1HDuq3re4

benim de ilk motorum olacak ve ben Kappa k35 arka çanta almayı düşünüyordum.
Acaba orjinal olarak bu çantanın montajı mümkün değil mi? illa bir ek taşıyıcı yaptırmam mı gerek? yada bildiğiniz bizim motorlara orjinal montajı yapılabilen bir arka çanta varmı?

Sabırlı bekleyişler:silent:
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
günaydın arkadaşlar motoru mu aldıktan sonra forum u hep takip ettim 2011 modeller hakkında sorular sordunuz ama ilk motorsikletim olduğu için sorularınızı cevaplıyamadım ama yardımcı olabileceğim bişi olursa tabiki yardım etmek isterim... size bir sorum olucakti ben cbf me jant reflektörü takmak istiyorum ama hangi renk taksam hangi ren yakışırı karar veremedim :( sizce gri renk cbf e hangi renk reflektör gider ?






Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
gedelekli

bence jantları siyaha boyat :cat:

http://img834.imageshack.us/i/fotoraf0400f.jpg/

fotoraf0400f.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
öncelikle kazasız belasız sürüşler dilerim...gri renk çok kaslı ve yakışıklı görünüyor . garantide sorun çıkarmıyorsa arkadaşın dediği gibi siyah jantlar harika olur. üzerine de kırmızı şerit çekince tadından yenmez :) mavi şerit bana abartılı geldi(racing bir makine olsaydı durum değişebilirdi :wiinkk: ) ama kırmızı daha olgun duruyor :cat:
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Zaten kırmızı uyar başka renk gitmez çünkü motorda kırmızı çizgiler var mavi ile alakalı hiçbir renk bulunmuyor sarı bile gitmez en güzeli kırmızı gerçi ben şerit çekmeyi düşünmüyorum yanlış anlaşılmasın ama apaçi motoru gibi geliyor bana o hissi uyandırıyor :mrgreen: Bu arada bayimi aradım bugün yola çıkıyormuş sevkiyatlar çarşambaya elimizde olur dedi yani çarşamba İzmir'e kesin geliyor İzmirlilere duyurulur :cat:
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Yukarıda yazdıklarına katılmak mümkün değil. 250 cc. altı motosikletler yıllık gider olarak bakarsanız(Bakım, yedekparça, benzin, vergi, sigorta v.s.) Otomobilden en az 4-5 kat daha ucuza geliyor. Mecbur kalmadıkça otomobilimi kullanmıyorum.

Tek kişi kullanıyorsunuz, ve motorla her yere her zaman gidemiyorsunuz. Özellikle gece ve yağışlı hava oldukça kötü.

Tabii sıkışık trafikde önünüze araç kırmaz ise çok daha rahat yolculuk edebilirsiniz.

Ama tartışılan konu bu değil.

Konu şudur. Motosiklet hala daha memleketimizde oturmuş bir ulaşım aracı değildir. Büyük şehirler dışında bol usta ve yedek parça da bulamazsınız.
Bunu da bir nebze doğal karşılamak gerekir çünki -atıyorum- bir beldede 10 bin aynı model araba varken, aynı beldede 100 aynı model motosiklet bulunabilmekte. Haliylede bu motosikletlerle ilginelecek usta ve takılacak parça sayısı düşmekte ve fiyat artmaktadır. Rekabet ise tabikide yoktur.:)

Bence 250 cc ve üstü ekonomi yapmak için pahalı ama 250 cc altının bir şansı var. Bu sebeple çok satıyor zaten.
Ama yinede fazla devir çevirdiğinden yağ parası otomobili geçer, birde ufak yerde yaşıyorsanız yağ bulmak bile mesele olur.

Sonuçta meret zevkli, çoğumuzda ekonomik nedenlerden ziyade zevkine biniyoruz. Ama ekonomi diyor ve de zevk almak için biniyorsanız kesinlikle cc büyütmeyin derim, 250 cc olsa bile.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
cbf 4000'de bir 100 lira

arabam 10000de bir 600 lira

bunun üzerine vergide ve benzinde düdüklenmekten kurtulmak...paha biçilemez. :mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
ufukgy: teşekkür ederim dostum

stahl: çok teşekkür ederim uğraşmışsınız ilgilenmişsiniz ve çok da güzel olmuş hiç aklımda olmayan birşeyi kafama soktunuz bakalım biraz araştırıcam bu jant boyatma işini :)

fatih_005: teşekkür ederim arkadaşım yorumun için dediğin gibi çok güzel olur siyah jantın üzerine kırmızı reflekttör... evet herkez çok beyeniyor günde kaç kişi bu ne marka nerden aldın bu cbf yeni mi çıktı fiyatı nekadar gibi sorular soruyor.. allahım cümlemizi kaza beladan korusun arkadaşlar...

kizilkurt: teşekkür ederim yorumunuz için haklısınz biraz görüntü değişiyo dediğiniz gibi ama biliyorusunuz ki araç sürücüleri motorcuları görmiyecek kadar kör oldu bali reflektör takarsak daha dikkat çekeriz diye düşünüyorum..


arkadaşlar jantı boyatmak garnti kapsamından çıkarırmı bileniniz varmı ?
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
ufukgy: teşekkür ederim dostum


kizilkurt: teşekkür ederim yorumunuz için haklısınz biraz görüntü değişiyo dediğiniz gibi ama biliyorusunuz ki araç sürücüleri motorcuları görmiyecek kadar kör oldu bali reflektör takarsak daha dikkat çekeriz diye düşünüyorum..

O konuda kesinlikle katılıyorum işlevi çok önemli elbette ama yine de kıyafette reflektörlü seçimler yapmayı tercih ederim motorun kendi güzelliğini bozmamak için :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aga ben bayrampaşada çalışıyorum forum avm praktiker.. praktiker binasının teknik işler sorumlusuyum (tekniker) yolu düşen olursa motorunuzu dekatlonun karşısındaki moto parka çekip cafemi içmeye gelebilirsiniz..::sefereee işyeri ayak altında herzaman beklerim.... (praktikere gelince danışmadan teknik tayfunla görüşcem deyin beni görünce de motorcuyum demeniz yeterli.):::shake2::::friends:

hacı..mücahit 89 e havalar düzelsin uğrayacağım zaten...sana da vesileyle uğrarız işallah maşallah...:)

Ben sıkıldım zira yaş oldu 33, halâ iş değiştiriyoruz; millet CEO oldu :(



Şu an profesyonel işsiz; normalde dış ticaret, perakende, üretim planlama, bilgi işlem gibi bir sürü sektörden geçtim...


hacı piyasalar bozuk...işsiz olman beni üzdü şimdi...bu işten önce 5 ay işsiz gezdim...şimdi ondandır sessizliğim...:p

Arkadaşlarım hepinize iyigeceler dilerim,
Bildiğiniz üzere Cbf 150’ler için arkaya topcase yerleştirmek için orijinal olarak çanta bağlantı aparat yeri vs.. bulunmuyor!
Yaklaşık iki sene kadar önce, arkadaki sanırım o adına sele dedigimiz gri demirin üzerine 150 cc bir motosiklet için normalde büyükte gelse, eşya taşımadaki sunduğu kolaylıklarından dolayı mecburen 52 lt lik bir çanta monte etmiştim ama çanta artık zamanla sallanmaya başladı ve artık anladımki alttan mutlaka iyi bir destek gerekiyor! ( çantam shad 52 ve alt sacı artık yırtılmış vaziyette )
Bundan dolayı soracağım o ki, arka çanta için haricen çantaya sağlam bir zemin olacak şekilde desteği kuvvetlendirmek için vede görselliği bozmayacak şekilde bişeler yapan arkadaşım oldumu hiç!
Çantanın altına aynı ebatta bir sac daha kesmek yada yırtılan sacı tekrar birbirine kaynatmak lazım ama alta sac koyulsa bile çantanın büyük bölümü dışarda kaldığı için çokta sağlam olduğu söylenemiyor! Fikirleri olan arkadaşlarım varsa görüşlerini alabilirim, teşekkürler…

shaq OTOSEVER HONDA firması distribütörlüğünde geliyor...onlarda yedeği illaki vardır...

dip not..kappanın içinde çok sağlam bağlantı aparatı var...tercihinizi kappadan yana kullanırsanız üzülmezsiniz...:wiinkk:

avrupa'da satilamayan cbf 150'ler tr'de peynir ekmek gibi satiliyo, millet siraya girmis, alanlar seviniyor, hayret...

Avrupa da hangi ülkede cbf 150 satılıyor bilgi verirmisin ...

Şimdi bir bayiye gitsem, sıfır koruma demirli çantalı SHat marka olabilir toplam kaça alırım?

sıfır 3800 plakalı...koruma demiri 40-50 civarı...çanta 100-110 civarı galiba...

Apache & CBF arasında kararsız kalıyorum hala, Ay başına kadar apache yi de bekliycem, en azından canlı bir şekilde gördükten sonra karar vericem. Sıfır alıp 2 - 3 sene büyütmeden binme taraftarıyım. Fiyatları neredeyse aynı zaten.

artık yoğurdu üfleyerek yersin...

Ben toplam olarak 4450 TL verdim.

3900 TL ruhsat masrafları dahil anahtar teslim fiyatı.

300 TL K46 topcase.

Kafa koruma demiri, motor koruma demiri, Ön yüksek cam, ön cam fitili, yan ayaklık ve arka çanta taşıyıcı : 250 TL ödedim.

aslında o ön camın bittiği yerde rüzgar akımı daha fazla olacak ve seni rahatsız edecektir dostum...yani tam yüz hizandan rüzgarı alacaksın galiba...Sirkecideki camlar hep bu hizada çünkü...

http://img355.imageshack.us/i/grnt022kh3.jpg/sr=1


0 motor bekleyen arkadaşlar.... sizlere sesleniyorum... ordamısınız.....

müjdemi isterim......

yarın sabah itibariyle en geç yarın akşam motorlar bayilerin stoklarında....


kaynak; honda türkiye..... :rendeer:

Bu gidişle sizin makinalar Ağustosa gelecek...:queen:

günaydın arkadaşlar motoru mu aldıktan sonra forum u hep takip ettim 2011 modeller hakkında sorular sordunuz ama ilk motorsikletim olduğu için sorularınızı cevaplıyamadım ama yardımcı olabileceğim bişi olursa tabiki yardım etmek isterim... size bir sorum olucakti ben cbf me jant reflektörü takmak istiyorum ama hangi renk taksam hangi ren yakışırı karar veremedim :( sizce gri renk cbf e hangi renk reflektör gider ?






Uploaded with ImageShack.us

jantların repsol turuncusu olsa acaba nasıl olurdu...

Bu arada bayimi aradım bugün yola çıkıyormuş sevkiyatlar çarşambaya elimizde olur dedi yani çarşamba İzmir'e kesin geliyor İzmirlilere duyurulur :cat:


Çarşamba çarşafa dolanır...:p


makinalarına kavuşacak arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun diyorum...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Metehan abi CBF 150 de karar kıldım, sıfır siyah renk alıyoruz ay başında.. Çanta koruma demirleride lazım.
 
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
metehan senin yüzünden gelmiyo bu motorlar... gözün kaldı dimi... nazar ettin...::evil::::evil::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst