bir ülkedeki eğitimsiz şöförler, işsizlik ve nüfus patlmasıyla başedebilecek en meşru savunmadır....
harika eğitim almış şöför, yaya,mühendislik şaheseri otoyol ve kaldırımı olan bir trafik topluluğu düşünün;
ölüm sayısı azalacak ( mezarcılar insan değil mi ağa, onlar da eve bir lokma ekmek götürecek )
sakat kalan olmayacak ( medikal ve ortopedistler ne yapacak. dilensin mi adamlar)
sanayideki kaportacı ve motor ustaları sinek avlayacak ( ahanda size ekonomik kriz sebebi )
trafik cezaları yazılamayacak ( devletin tüm yükü çorbacılara mı kalsın şimdi)
trafikte kavga-dövüş olmayacak ( silah, kurşun, beyzbol sopası, piçak, levye satışlarındaki düşüşle ekonomi bir kez daha sekteye uğratılacak)
bu hususta bir tek kusurlu var beyler; Siz...
düşündükçe yarayı kanatıyosunuz...
o müsteşarlıklar sanki bilmiyor mu şikayetleri, çözümleri?
biz ki, klavye başında düşünebiliyorsak onlar bilmiyo mu?
tabii ki biliyor ve gelişmemizi istemiyorlar...
onca otomobil firması 30-40 yıllık araçların kullanıldığı ülkelerde yeni aracı nasıl satacak?
ileri, gelişmiş kurslar nasıl daha çok kazanacak?
ben şubat ayında kaydolmuştum, sanırım 2002 de.
mayısta filan ilk B ehliyeti sınavı vs , temmusda A2 derken 2002 sonbaharında zor aldım ehliyeti.
sağlık kontrolü komedisini bir sağlıkçı olarak konu bile etmiyorum, ki yeni yasada da konu dahi edilememiş
oysa benim kuzen 3 aylığına suudi arabistana gitmişti...
gitmişken de almış gelmişti

r:
Trafikteki farkımız ne?
Haksız mıyım?