- Katılım
- 8 Ara 2010
- Mesajlar
- 619
abolgi o eldiveni bende almak istiyroum geldiğinde bi giyip denermisin güzel mi
eldivenleri deneyerek aldım. beğendim ben. ama kullanımda nasıl olacak bilemiyorum onu kullanmaya başlayınca göreceğiz. eldiven daha çok baharlık gibi . bugün rider motora uğramıştım kaan var orada biraz sohbet ettik. eldiven konusunu sordum: bizdekiler cros için dedikten sonra korumaları tam olan eldiven seçmemi kısa eldiven almamamı, özellikle bileğin dış tarafında da koruma olan eldiven bakmamı düşüşlerde buranın çarpması halinde bileğin çok hasar gördüğünden bahsetti. bu özellikler mevcut eldivende. yaz gelmeye daha var. sıcaklar bastırırda kullanamaz olursak bide yazlık bakarız. sonuçta sigara parasıyla ödüyorum cepten çıkmıyor ( günde 3 paket sigara içerken bırakıp bisiklet- tur- motor işine başladım sigara parasını yatırıyorum zevkim için, cepten extra para çıkmıyor hahahahaha)
Son düzenleme: