Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
abolgi o eldiveni bende almak istiyroum geldiğinde bi giyip denermisin güzel mi

eldivenleri deneyerek aldım. beğendim ben. ama kullanımda nasıl olacak bilemiyorum onu kullanmaya başlayınca göreceğiz. eldiven daha çok baharlık gibi . bugün rider motora uğramıştım kaan var orada biraz sohbet ettik. eldiven konusunu sordum: bizdekiler cros için dedikten sonra korumaları tam olan eldiven seçmemi kısa eldiven almamamı, özellikle bileğin dış tarafında da koruma olan eldiven bakmamı düşüşlerde buranın çarpması halinde bileğin çok hasar gördüğünden bahsetti. bu özellikler mevcut eldivende. yaz gelmeye daha var. sıcaklar bastırırda kullanamaz olursak bide yazlık bakarız. sonuçta sigara parasıyla ödüyorum cepten çıkmıyor ( günde 3 paket sigara içerken bırakıp bisiklet- tur- motor işine başladım sigara parasını yatırıyorum zevkim için, cepten extra para çıkmıyor hahahahaha)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
eldivenleri deneyerek aldım. beğendim ben. ama kullanımda nasıl olacak bilemiyorum onu kullanmaya başlayınca göreceğiz. eldiven daha çok baharlık gibi . bugün rider motora uğramıştım kaan var orada biraz sohbet ettik. eldiven konusunu sordum: bizdekiler cros için dedikten sonra korumaları tam olan eldiven seçmemi kısa eldiven almamamı, özellikle bileğin dış tarafında da koruma olan eldiven bakmamı düşüşlerde buranın çarpması halinde bileğin çok hasar gördüğünden bahsetti. bu özellikler mevcut eldivende. yaz gelmeye daha var. sıcaklar bastırırda kullanamaz olursak bide yazlık bakarız. sonuçta sigara parasıyla ödüyorum cepten çıkmıyor ( günde 3 paket sigara içerken bırakıp bisiklet- tur- motor işine başladım sigara parasını yatırıyorum zevkim için, cepten extra para çıkmıyor hahahahaha)

yazın zaten eldiven gerekmiyor ya kışın dondurmasın yeter :D

Ben de onu düşünüyorum karaborsa mı yapsam bunları diye hazır da zam gelecek nisandakilere :mrgreen:
zammı gelicek nisanda bilmiyordum bak ama dorudur mondial bile yapmış honda aşamı kalcak hondada yapmışken 150tl yapar yani acımaz ötvden yararlananlar biz oluruz:D
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
zammı gelicek nisanda bilmiyordum bak ama dorudur mondial bile yapmış honda aşamı kalcak hondada yapmışken 150tl yapar yani acımaz ötvden yararlananlar biz oluruz:D

Yani bayiler bekliyor benim bayim de öyle dedi sezon başlıyor honda zam yapabilir diye ama 50-100 tl civarı bi zam olurmuş yaparlarsa yine de bana güvenmeyin de kulağınızda da bi küpe olsun :mrgreen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
jr bugün eldiven ve dizlik aldım. çizme araştırıyorum . bide pantolon oplayını görüşelim bi ara.xl bedenen oldu ama diz koruma indi kaval kemiğine :) ayarlamaya kalktık olmadı pantolon işi kaldı. başka marka model bakacam artık.

vuslata az kaldı teknik hazırlıkları tamamlamaktayım.

ahmet abi,

motomax'teki pantolonlar avrupa standartlarına göre olduğundan biraz kilo fazlan varsa, bacak boyu olanın beli olmuyor. beli olanın bacaklar uzun kalıp, korumalar kaval kemiğinde kalıyor.

bunun için yerli üretim almalısın. gezgin motora bakacaksın. aynı sorun bende de oldu. hatta yerli almama rağmenarada aşağı kayıyor. ben de diz korumayı söktüm, dizlik takıyorum.

gezgin'de pazarlık da yapabilirsin. esnaflıkları çok iyidir.


en uygun botlar motomax'taki diadoralar. ama gezginde de pazarlıkla iyi bir şey alınabilir.

dizlik ve eldiveni kaça aldın?
 
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
MERHABA,
Arkadaşlar ben motoru farklı bir ilden alacağım. Çevremde sordum, kırk kafadan kırk ses çıktı.
Güncel bilgiye sahip bir arkadaşdan yardım rica ediyorum
-Fatura ile, plakasız olarak 1-2 gün motorumu kullanabilirmiyim? kullanan arkadaşım var hatta polis çevirmesinden fatura göstererek geçti ama bayinin dediği farklı.
bayinin dediği gibi -git parayı ver motoru al evraklarını al ama motoru bırak, dön geri plaka vs çıkart sonra geri git motora tak al gel!!!
Nasıl yapmam gerekiyor.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Motosikletimi sattığım için onca emek ve uğraş üstüne bir kere bile keyfini süremeden hali hazırdaki hella bi xenon mercek uygulamalı farı maliyetine satmak zorunda kalıyorum.isteyen olursa sunpart balast, d2s 4300k sunpart xenon ampul ve aksesuarlarınıda kit olarak vereceğim.
çok titiz bir işçilikle günlerce uğraştım.harcadığım emek tarif edilemez.

öncelikle bana maliyet fiyatını açıklıyayım.

-far atomu 45 tl.
-mercek ve d2s xenon kit(bir balast bir ampul )110tl.
-ısıya dayanıklı siyah boya 11 tl
-rtv silikon Sita küçük boy 4.5 x2 tl
-sista siyah conta silikon 5 tl
-toplam 180tl (hesaba katmadığım daha bir çok kalem var!!)
-Bu da ürünleri teğmin ettiğim mercek dünyası fiyatları.Link
http://www.xenonmercek.com/fiyat.html

Sadece Far kısmını almak isteyene 100tl
komple kit halinde almak isteyen olursa maliyetinin de altına 170 tl

Uygulamayı Yaptırmaya kalksanız far hariç ,işçilik dahil 250 tl isteniyor.Hiç bir ticari kaygım yok sırf birine faydası olsun istiyorum.
Düşünen arkadaşlar özelden mesaj atarsa detayları konuşuruz.
NOT:Deneme amaçlı montaj yaptım problem yok.
Bursada olan arkadaşlara gösterebilirim.

jwwnctz8

jy5av7b8

jylu8o90

jz415hok

jzm82b44

jznvlnlw

jzuhr1l0

Bu xenon olayını ben bi şekilde öyle veya böyle yaptırıcam kaçarı yok ancak şöyle bi sıkıntım var ki ben daha henüz motorumu dahi alabilmiş değilim.Üst üste gelen olaylar yüzünden param hazır olmasına rağmen motoru bi türlü alamıyorum.

Kaldı ki olay motoru alma ile de bitmiyor sende bilirsin.Motordan sonra almam gereken o kadar çok ekipman var ki bilmiyorum hangi birine bölünsem de hangi birini alsam.

Motoru aldığım gibi motor ve far koruma demirini kesinlikle taktırmalıyım,yine aynı şekilde güvenliğim için kask almalıyım sonrasında almam gerekenlerin başına motorda illa ki birşeyler taşırım bu yüzden arka tarafa bi çanta ALLAH'ın emri,arkadaşlar buradan söyleye söyleye gözümü korkuttular sağolsunlar:p motorun üzerindeki duro lastiklerin hiç iyi olmadığını ve onların bi an önce michelin lastiklerle değiştirilmesi gerekiyor.vs vs vs yani hocam ama tabi ben bi şekilde öyle veya böyle xenon taktırıcam tabi yukarıda saydıklarım ekipmanlar sende takdir edersinki xenon dan daha önce geliyor.Bi sıralama yapıp en kısa zamanda xenon ve diğer ekipmanları tamamlamalıyım.

Verdiğin fotoğrafları inceledim komple far kiti olarak vermen gerçekten güzel bi ayrıcalık.Çünkü hiç birşey ile uğraşmadan direk motora montajı yapılacak.Kısaca bu işin cefasını sen çekmişsin alın sefasını siz sürün diyorsun:p Emin ol şu alacağım ekipmanlarım olmasa bi şekilde bu far ile ilgili bi güzellik yapıp onu senden alabilirdim.Ola ki ürün elinde kalır da satamazsan ilerleyen zamanlarda yine görüşebiliriz.Hayırlısı olsun...:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:47 ----------

En çok merak ettiğim şeylerden biri de şu aletin monoshcok amotisörleridir.Ben konforuma çok düşkünümdür ve süspansiyonu en yumuşağa aldığımda çukurlara karşı verdiği tepki nasıl olacaktır gerçekten çok merak ediyorum.Benim gibi 70kg olupda süspansiyonu nu en yumuşak ayarda kullanan birileri varmı acaba?:mrgreen:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
benim en yımışah ayarda.

85 kiloyum. tek başıma da, 85 + 50'yi de yımışacık taşıyor.

2 kişi bir defa tumsekte sehpayı sürttüm ama bir daha da olmadı.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
DB motor yapıyor ama 150 gaymeye bana tuzlu geliyor biraz...garantide veriyorlar...

daha dur daha dur...:cherry: görsel detaylara önem veriyorsun 1 sene sonra heyecanın kayboluyor...

Görsellik olarak evet önem veriyorum da 1 yıl sonra ne oluyor ??Kararma filan mı oluyor ne oluyor merak ettim bak şimdi??

Birde madem böyle bi xenon işine gireceksem eğer olmuşken xenonun çevresinde de bi angel da olsun isterim hani:wiinkk:Acayip bi hava katıyo kerata ya:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------

benim en yımışah ayarda.

85 kiloyum. tek başıma da, 85 + 50'yi de yımışacık taşıyor.

2 kişi bir defa tumsekte sehpayı sürttüm ama bir daha da olmadı.

Yımışak yımışak gidiyoruz diyosun:pSüpermiş dostum.

Bende amortisör, süspansiyon takıntısı var.Küçüklüğümden beri hep ilgilimi çeken bi olgu:pNerden bulaştıysa bu meret bilmiyorumda, yaylanan şeyler acayip hoşuma gidiyo:mrgreen:

Ön amortisörlerin sertlik ayarı nası peki çukurlara verdiği tepki iyimi konforlu bi seyahat sunuyor mu? O kadar ki ben eski scooter ımda sırf amortisörler yumuşak olsun diye öndeki amortisörlerin yağlarını boşaltmıştım:pO derece manyağım yani.Çok sert çukurları fark etmeyip aniden frene asıldığımda dip noktaya sert bi şekilde vuruyordu:)Ama feci de konforluydu.Millet hep amortisörlere bakıyordu yolda giderken ne biçim girip çıkıyo diye:mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
MERHABA,
Arkadaşlar ben motoru farklı bir ilden alacağım. Çevremde sordum, kırk kafadan kırk ses çıktı.
Güncel bilgiye sahip bir arkadaşdan yardım rica ediyorum
-Fatura ile, plakasız olarak 1-2 gün motorumu kullanabilirmiyim? kullanan arkadaşım var hatta polis çevirmesinden fatura göstererek geçti ama bayinin dediği farklı.
bayinin dediği gibi -git parayı ver motoru al evraklarını al ama motoru bırak, dön geri plaka vs çıkart sonra geri git motora tak al gel!!!
Nasıl yapmam gerekiyor.

Merhaba;
Olması gereken elbette plaka ve ruhsat eksiği olmadan yola çıkmaktır.
Eğer plakasızken bir polis çevirmesi olsa ve "Ben yeni aldım buyrun faturası" diye bir itirazda bulunsan, iş tamamen polis memurunun insafına kalmış demektir.
Kanuna göre %100 suçlu durumda olursun ve aracın çekilir.

Bu riske girmeyip plaka ve ruhsat işlemlerini hallettikten sonra yola çıkman daha iyi olur.

Şimdi ben böyle diyorum ama bende bayiden plakasız motoru çıkarıp evime plakasız getirmiştim :) 2 gün sonrada plakamı takmıştım.
Gerçi 5-6 km. ancak vardı bayi ile evim arasında.
Ama dediğim gibi kötü örnek olmasın :)
İşin içinde motordan olmak ve ciddi bir ceza yeme riski var.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
MERHABA,
Arkadaşlar ben motoru farklı bir ilden alacağım. Çevremde sordum, kırk kafadan kırk ses çıktı.
Güncel bilgiye sahip bir arkadaşdan yardım rica ediyorum
-Fatura ile, plakasız olarak 1-2 gün motorumu kullanabilirmiyim? kullanan arkadaşım var hatta polis çevirmesinden fatura göstererek geçti ama bayinin dediği farklı.
bayinin dediği gibi -git parayı ver motoru al evraklarını al ama motoru bırak, dön geri plaka vs çıkart sonra geri git motora tak al gel!!!
Nasıl yapmam gerekiyor.

Plakasız olarak motora trafik sigortasını yaptırır ve yanınızda plaka evrakları ile kullanabilirsiniz ama bu galeriden plaka almaya emniyete giderken olabilir. Polis de birşey diyemez, çoğu otomobil böyle yapıyor. Motorun sıfır ve faturalı olduğu için sorun olmaz. 2.el olsa neden plakası yok diye sorabilir. Ama bence hiç riske girmeden evraklarla plakayı almaya gidip motora plakasız binmemek daha doğru olur. Polis durdurup parka çekebilir , derdini anlamayabilir vs.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
ön amortisörüm bir defa dibe vurdu.

2 kişi gidiyorduk, yolun bi kısmı çökmüş, çukurlaşmış. 80le dalınca çöteng! diye ses geldi.

yani ön amortisör fazlasıyla yımışah zaten. :mrgreen:

yav ne biçim özledim motora binmeyi be
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Cbf 150 kullanıcıları arasında daha önce ybr 125 yada benzeri motor kullanmış olan var mı?

Cbf de arka amortisörün mono olması ve gövdeye alttan bağlanmasının bele gelen darbeleri azaltmakda faydası oluyor mu onu soracaktım.

Kısa sürelide olsa (2-3 km civarı) bir arkadaşımın YBR125'ini kullanmıştım. CBF150'ye alıştığımdan mıdır nedendir bu amortisör konusu o zamanda direk hissettirmişti kendini.
YBR125 daha konforsuz gelmişti. Yoldaki çıkıntıları hissedebiliyordum.

Ama şüphesiz senin YBR tecrüben daha çok olduğu için amortisör ayarı en yumuşakta olan bir CBF150'yi kullanman aradaki farkı anlayabilmek adına daha iyi olacaktır. Benim gözlemlerim sadece 2-3 km.lik bir mesafe için geçerli.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Görsellik olarak evet önem veriyorum da 1 yıl sonra ne oluyor ??Kararma filan mı oluyor ne oluyor merak ettim bak şimdi??

Birde madem böyle bi xenon işine gireceksem eğer olmuşken xenonun çevresinde de bi angel da olsun isterim hani:wiinkk:Acayip bi hava katıyo kerata ya:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:17 ----------



Yımışak yımışak gidiyoruz diyosun:pSüpermiş dostum.

Bende amortisör, süspansiyon takıntısı var.Küçüklüğümden beri hep ilgilimi çeken bi olgu:pNerden bulaştıysa bu meret bilmiyorumda, yaylanan şeyler acayip hoşuma gidiyo:mrgreen:


Ön amortisörlerin sertlik ayarı nası peki çukurlara verdiği tepki iyimi konforlu bi seyahat sunuyor mu? O kadar ki ben eski scooter ımda sırf amortisörler yumuşak olsun diye öndeki amortisörlerin yağlarını boşaltmıştım:pO derece manyağım yani.Çok sert çukurları fark etmeyip aniden frene asıldığımda dip noktaya sert bi şekilde vuruyordu:)Ama feci de konforluydu.Millet hep amortisörlere bakıyordu yolda giderken ne biçim girip çıkıyo diye:mrgreen:

amortisörden yağ boşalma olayı benimde başıma geldi ve amortisörler fazla yumuşadı sert yerlerde vuruyor. servise amortisörlerden yağ sızıntısı olduğunu söylediğimde orada yağ olmaz demişti ve şimdi ön fren sıkılıyken hafif bi çukura girsem küt diye vuruyor. yağ takviyesi yapılıyor mu amortisörlere :silent: bu arda benim motorum da scooter çinli güzeli :)
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Dostum benim amortisörlerden yağ boşalması ve sızması gibi bi durum yoktu ben keyfi olarak amortisördeki yağın tamamını boşalttım.Sırf daha rahat daha konforlu olması adına:)Tabi boşaltılabildiği gibi yağ takviyesi de mümkün:wiinkk:

Hastalık benimki si:p Kaymak gibiydi desem yeridir....

Ulem bu aralarda havalarda güzelleşti tam motor sürmelik hava var dışarda...
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
evet hafif kasislerde çok rahat oluyor :mrgreen: havalara gelince yarından itibaren tüm yurtta yağış olacağı tahmin ediliyo. işi olmayanlar fırsatı kaçırmasın ;)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bi tanıdık sayesinde anes motordan 135tl zenon far fiyatı aldım garanti dahilinde uygunmu fiyat değermi 135tl ye ne diyosunuz :S
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
jr ya bende kaşınmaya başladım . dışarda çok güzel bir hava var. tam binmelik yaw. inat ettim almayacam, ehliyetsiz binmeyeceğim diye ama kedinin ciğere baktığı gibi bakıyorum resimlerine.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst