Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
21
Şöyle kesip biçme silikonlama olayı olmadan mercekli xenon takan bi yetkili servis bulsam affetmez taktırırım.Xenon hem dışardan bakılınca çok hoş görünüyor, hemde biz motorcular için çok gerekli bi sistem.Böyle bişe için 100-150 yi gözden çıkarabilirim.Boyuna para biriktirme modundayım zaten bide bunun için biriktiririm fena mı:p Yok motoru ,yok kaskı ,yok lastiği, yok çantası...İliğimi kemiğimi kuruttun lan kerata:mrgreen: gel artık da bitsin şu hasret..


Motosikletimi sattığım için onca emek ve uğraş üstüne bir kere bile keyfini süremeden hali hazırdaki hella bi xenon mercek uygulamalı farı maliyetine satmak zorunda kalıyorum.isteyen olursa sunpart balast, d2s 4300k sunpart xenon ampul ve aksesuarlarınıda kit olarak vereceğim.
çok titiz bir işçilikle günlerce uğraştım.harcadığım emek tarif edilemez.

öncelikle bana maliyet fiyatını açıklıyayım.

-far atomu 45 tl.
-mercek ve d2s xenon kit(bir balast bir ampul )110tl.
-ısıya dayanıklı siyah boya 11 tl
-rtv silikon Sita küçük boy 4.5 x2 tl
-sista siyah conta silikon 5 tl
-toplam 180tl (hesaba katmadığım daha bir çok kalem var!!)
-Bu da ürünleri teğmin ettiğim mercek dünyası fiyatları.Link
http://www.xenonmercek.com/fiyat.html

Sadece Far kısmını almak isteyene 100tl
komple kit halinde almak isteyen olursa maliyetinin de altına 170 tl

Uygulamayı Yaptırmaya kalksanız far hariç ,işçilik dahil 250 tl isteniyor.Hiç bir ticari kaygım yok sırf birine faydası olsun istiyorum.
Düşünen arkadaşlar özelden mesaj atarsa detayları konuşuruz.
NOT:Deneme amaçlı montaj yaptım problem yok.
Bursada olan arkadaşlara gösterebilirim.

jwwnctz8

jy5av7b8

jylu8o90

jz415hok

jzm82b44

jznvlnlw

jzuhr1l0
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Hangimizin güldü ki:pale:

ben ben ben :)

ay lav ÇBUFFF!

arkadaşlar vitesliye alışır mıyım demeyin. araba kullanmayı biliyorsanız viteslere 3-5 günde alışırsınız.

ben yine de arada hızlanırken 2den 1e takıyorum. motor üzerinden atmak üzere yığılırken uyanıp debriyajı tekrar sıkıyorum.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
naptın hocam öyle. üstüne 3-5 daha koyup sıfır cbf 150 alırdın.
mete_han 10 gün daha sıkalım dişimizi sonrasında alırız cubuf u

Arkadaşlar benim hayatımdaki dumur makinelerden birisidir AN125HK; geçen yaz Yenikapı ışıklardan feribota geçip oradan Bandırma - İzmir gideceğim; baktım bir tane motorcu amca "ditdit" selektör yaptı geldi yanıma; Alman aksanıyla güzel motor tam bir klasik dedi, ben dedim "herhalde turist, motor kiralamış geziyor" Sonra o kalkar gibi oldu baktım plaka Avusturya. Trafik sıkıştı yürümüyor; arada kaldık, o sıra sordum ki adam Avusturya - İtalya yapıp feribotla Çeşme'ye inmiş, oradan Istanbul; gene aynı şekilde tersten dönecekmiş....

O yüzden bu masrafa birşey diyemiyorum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:25 ----------

bunun ahı gitmiş vahı kalmış agam...yine de popon bizimkilerden değerli KTM ye oturmuş boşver...:p

Aga yıllarca emaneten büyük makineler kullan; CBF'i al "hayat bu be arkadaş" de sonra gene git kucağa...

Ahı vahı gitmiş değil valla gayet iyi durumda ;) İş sıkıntılarım var bu ara, küçücük bir plastik parça yüzünden yatıyor makine...
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Motosikletimi sattığım için onca emek ve uğraş üstüne bir kere bile keyfini süremeden hali hazırdaki hella bi xenon mercek uygulamalı farı maliyetine satmak zorunda kalıyorum.isteyen olursa sunpart balast, d2s 4300k sunpart xenon ampul ve aksesuarlarınıda kit olarak vereceğim.
çok titiz bir işçilikle günlerce uğraştım.harcadığım emek tarif edilemez.

öncelikle bana maliyet fiyatını açıklıyayım.

-far atomu 45 tl.
-mercek ve d2s xenon kit(bir balast bir ampul )110tl.
-ısıya dayanıklı siyah boya 11 tl
-rtv silikon Sita küçük boy 4.5 x2 tl
-sista siyah conta silikon 5 tl
-toplam 180tl (hesaba katmadığım daha bir çok kalem var!!)
-Bu da ürünleri teğmin ettiğim mercek dünyası fiyatları.Link
http://www.xenonmercek.com/fiyat.html

Sadece Far kısmını almak isteyene 100tl
komple kit halinde almak isteyen olursa maliyetinin de altına 170 tl

Uygulamayı Yaptırmaya kalksanız far hariç ,işçilik dahil 250 tl isteniyor.Hiç bir ticari kaygım yok sırf birine faydası olsun istiyorum.
Düşünen arkadaşlar özelden mesaj atarsa detayları konuşuruz.
NOT:Deneme amaçlı montaj yaptım problem yok.
Bursada olan arkadaşlara gösterebilirim.

jwwnctz8

jy5av7b8

jylu8o90

jz415hok

jzm82b44

jznvlnlw

jzuhr1l0

Hocam hayırlısı artık, illaki alan biri bulunur. Şimdiden alana satana da hayırlı olsun diyorum.

Arkadaşlar benim hayatımdaki dumur makinelerden birisidir AN125HK; geçen yaz Yenikapı ışıklardan feribota geçip oradan Bandırma - İzmir gideceğim; baktım bir tane motorcu amca "ditdit" selektör yaptı geldi yanıma; Alman aksanıyla güzel motor tam bir klasik dedi, ben dedim "herhalde turist, motor kiralamış geziyor" Sonra o kalkar gibi oldu baktım plaka Avusturya. Trafik sıkıştı yürümüyor; arada kaldık, o sıra sordum ki adam Avusturya - İtalya yapıp feribotla Çeşme'ye inmiş, oradan Istanbul; gene aynı şekilde tersten dönecekmiş....

O yüzden bu masrafa birşey diyemiyorum

Tam anlayamadım, amca ooo klasik takılıyorsun diyor.

Yani bize eski makine mi satıyorlar:silent:

Birde amcayı tebrik ederim, bizim trafiğe motorla girdiği için. İnş. hayat sigortası vardır. :p

ben ben ben :)

ay lav ÇBUFFF!

arkadaşlar vitesliye alışır mıyım demeyin. araba kullanmayı biliyorsanız viteslere 3-5 günde alışırsınız.

ben yine de arada hızlanırken 2den 1e takıyorum. motor üzerinden atmak üzere yığılırken uyanıp debriyajı tekrar sıkıyorum.

Senin büyük bir motor vardı, o ne oldu JR? Yoksa onu mu sattın?

Bizim motorun sıfırlaması 300 TL, en azından sıfırlaması ucuz. Yoksa durum dahada kötü olurdu. Birde 100 üzeri hızları asla tavsiye etmiyorum :)
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
mmucit, yeni motorum da duruyor çbufum da.

çbuf has motorumdur. duruyor ve duracak. koca kış binemedim, diğerinden daha çok çbufumu özledim.

diğeri süs. havalı havalı gezsen de benzin sarfiyatı özgürlüğü kısıtlıyor.

bambaşka bi motor bizimkisi.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
mmucit, yeni motorum da duruyor çbufum da.

çbuf has motorumdur. duruyor ve duracak. koca kış binemedim, diğerinden daha çok çbufumu özledim.

diğeri süs. havalı havalı gezsen de benzin sarfiyatı özgürlüğü kısıtlıyor.

bambaşka bi motor bizimkisi.

Tamam o zaman cbf150 ye devam diyorsun. :cat:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
buradan yüksek CCye, büyük motora geçmek isteyenlere sesleniyorum.

benim gibi maaşlı çalışıyorsanız,

YOK ÖYLE BİR ŞEY :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Cbf 150 kullanıcıları arasında daha önce ybr 125 yada benzeri motor kullanmış olan var mı?

Cbf de arka amortisörün mono olması ve gövdeye alttan bağlanmasının bele gelen darbeleri azaltmakda faydası oluyor mu onu soracaktım.
 
Katılım
25 Ocak 2008
Mesajlar
353
Cbf 150 kullanıcıları arasında daha önce ybr 125 yada benzeri motor kullanmış olan var mı?

Cbf de arka amortisörün mono olması ve gövdeye alttan bağlanmasının bele gelen darbeleri azaltmakda faydası oluyor mu onu soracaktım.

şu yukardaki soruyu bir bilen cevaplasın arkadaşlar topacın bilgilileri((((aydoganx... jr ............ veya ........kim biliyorsa konu önemli .. şimdiden teşekkürler :cat::cat::cat:
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
Metehan arkadaşının BMW 1200GS duruyormu,birde 1200gs ler 2005 te piyasaya çıkmadımı o nasıl 2004 model oluyor..sana özelden mesaj attım.son kaça bırakır makinayı bana bi haber verirsen sevinirim abim..
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Tam anlayamadım, amca ooo klasik takılıyorsun diyor.

Yani bize eski makine mi satıyorlar:silent:

Birde amcayı tebrik ederim, bizim trafiğe motorla girdiği için. İnş. hayat sigortası vardır. :

Klasik dediği CBF değil; KTM Adventure R, adam Avusturyalı motor da; bi nevi toprak toprağı çeker durumu.

Vardır hayat sigortası da amca kimbilir kaç senelik motorcu...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Yeni cbfin gücünde hızında sesinde bir değişiklik varmı alan arkadaşlar lütfen cevaplarsa..
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
valla amortisör sorusunu cevaplayacak birisi sanırım yoktur. genelde ybr kullanan cbfye ya da cbf kullanan ybrye pek geçmiyordur.

hondanın reklamında dediğine göre cbf amortisör sistemi darbeleri abzorbe etmek için özel olarak tasarlanmış. bununla ilgili reklamı birisi paylaşmıştı.

hani şu cbf'den supersport makine sesi çıkan videoda.

bunun dışında şahsi fikrim mesnet noktasına daha yakın olan helezonun, darbe noktasına daha yakın olan helezona göre daha yumuşak bir karakter izleyeceğidir. kabaca anlatmak gerekirse, darbe noktasındaki helezon 1 cm'lik sıkışmayı 1 cm'lik sıkışma ile karşılarken, mesnet noktasına yakın olan helezon, darbe noktasındaki 10 cm'lik sıkışmaya, kendisi 1 cm sıkışarak yanıt verecektir. bu da darbeleri sönümlemek için fazla hareket alanı ve buna bağlı olarak daha fazla konfor demek olsa gerek. burada helezon sertlik farkları gibi pek çok değişken var. belki de yanlıştır ancak kabaca düşününce böyle bir sonuç çıkıyor. zaten endurolar da cbf gibi amortisörlere sahip.

henüz kimse turlamaya başlamadığı için yeni modelde fark var mı bilemiyoruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İyi geceler Metehan aga :cherry:

sibiefciyem ezelden...:p

Hangimizin güldü ki:pale:

Önce Kamil Koç vardı hesabı önce ybr vardı...sağlamlığı test edildi onaylandı...ha modeli geliştirmediler rekabet edemedi...bizim jenerasyın iri ve kemilki...sırf bu zayıf grenaj nedeniyle tercih edilmiyor...

metehan geldi yine şenlenmiş topaç, takip etmek zorlaştı :D

selam hocam...:rendeer: sen naptın bu ötv indiriminden sonra ilanda indirime gittinmi...bak bir alıcı arkadaş var...satmayı düşünürsen Canekin nikli arkadaşla sizi tanıştırıp kaynaştırıcam...:cherry: unutma sıfır 3450 plakasız...:wiinkk: ona göre fiyatını ayarla...

Aga yıllarca emaneten büyük makineler kullan; CBF'i al "hayat bu be arkadaş" de sonra gene git kucağa...

Ahı vahı gitmiş değil valla gayet iyi durumda ;) İş sıkıntılarım var bu ara, küçücük bir plastik parça yüzünden yatıyor makine...

aga senin işler bi yoluna girmedi be...:pale:

Metehan arkadaşının BMW 1200GS duruyormu,birde 1200gs ler 2005 te piyasaya çıkmadımı o nasıl 2004 model oluyor..sana özelden mesaj attım.son kaça bırakır makinayı bana bi haber verirsen sevinirim abim..

tamam abi...cevabını yolladım...:rendeer: bi köfteni yeriz artık...:queen:


arkadaşlar sizlede paylaşayım arkadaşım makinası satılık...eninde sonunda bu makinaya bineceğiz beyler...son noktamız bu...ha 45-50 yaşlarınd abile olsa olacak emin olun...

Ahmet abi düşünürsen bi bak...::meleeek:::148::


::151::::155::


Bu makina üzerinde epey bir gezinmişliğim oldu...havalar düzeldiğinde sizlerle zaten teknik izlenimlerimi bir konu başlığı altında paylaşacaktım...

Makina sahabısı Oğuz Han yakın arkadaşım ve komşum olup makinasına kefilim...

......................

EKSTRALAR:
Givi 53lt TopCase
Givi Touring Cam (Orjinali de duruyor)
Sırt Dayama
Motor Koruma Demiri
Far Koruma
Tank-Diz Pad
BMW Alarm
Michalen Anake Lastikler 5000km`de

ORJINAL DONANIM
Elcik Koruma
Elcik Isıtma
Servo Kombine Abs Fren
Orta Ayak
Kartel Koruma
Çakmak Soketi
Aliminyum Jant

__________________________________________________ _________________________
Muayene geçerlilik süresi: 06.08.2012 - Altı aylık vergisi: 64,50 TL
__________________________________________________ _________________________

Kesinlikle, kazası, boyası, değişen parçası yok, rutin bakımları yapıldı, lastikleri yeni, kapalı garajda muhafaza ediliyor.
Yedek anahtarı mevcut, uzun süre kullanılmadığından 20.000 bin bakımı yapılmış yaza hazırlanmıştır, 10.000 km boyunca en ufak masrafınız yok.
Kesinlikle takas yoktur, yatırım amaçlı satılmaktadır.



Fotoğraf makinesinin ayarı ile alakalı Kırmızı fazla parlak çıkmıştır. Motor kesinlikle orginaldir, plakadan sorgulayabilirsiniz.


İlan linki...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-16-000km-de-ruhsat-sahibinden-44363626/detay


................




Yeni cbfin gücünde hızında sesinde bir değişiklik varmı alan arkadaşlar lütfen cevaplarsa..

henüz kimse turlamaya başlamadığı için yeni modelde fark var mı bilemiyoruz.


şimdi dostlar bunu yeni alanlar anlayamaz...neden....eski kasadan yeni kasaya transfer olan henüz yok...ha eski kasacılardan biri mesela Aydoğan...Ahmet bolginin makinasıyla turlarsa bir süre o zaman anlaşılır anya konya...
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
şimdi dostlar bunu yeni alanlar anlayamaz...neden....eski kasadan yeni kasaya transfer olan henüz yok...ha eski kasacılardan biri mesela Aydoğan...Ahmet bolginin makinasıyla turlarsa bir süre o zaman anlaşılır anya konya...

Ben kullanınca size söylerim 3. cbf olacak bu benim bineceğim :mrgreen: Tabi aradan 2 yıl geçti son bindiğim cbf le ama yağmur çamur aşk yaşadığımız için birbirimizi nerde görsek tanırız heheh :queen:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Jr. cevabın için teşekkür ederim. Mesnet hatırlatman sayesinde ufkum açıldı. :) Biraz araştırma yaptım, güzel görseller var konuyla ilgili.

Bu cbf'in kullandığı monoshock amortisör:
46245.jpg


Bu tek kollusu:
30883.jpg


Bu da ybr ve benzerlerindeki:
06177.jpg


İkisi bir arada:
25022.jpg



Resimlerde açıkça görüldüğü gibi ybr nin amortisör üst bağlantı noktası selede sürücünün oturduğu yerin tam altına denk geliyor. Kısa süre motor kullanan için pek fark yaratmasa da benim gibi tüm gün motor tepesinde olan için bir süre sonra yolda ne kadar kasis varsa belimde hepsini tek tek hissetmeye başlıyorum.

Cbf in amortisör üst bağlantı noktası selenin önünde kalıyor. Daha konforlu olacağını tahmin edebiliyorum ama birisi karşılaştırma yaparsa kesin emin olucam.

Galiba sırf bu yüzden motor değiştirecem. :pale: Aslında ybr den çok memnundum.Acayip sağlam ve sorunsuz bir motor. 50,000 km'yi geçtim daha tık demedi.Nerelere gittim geldim, hiç sorun yaşatmadı. Ah be ybr'm. :salut: Jel sele mi denesem acaba birde bilmiyorumki.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
birisi benden önce anlatmış :)

benim açıklamamın ardından cuk diye oturdu ya :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst