Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan abi şimdi gördüm özür dilerim ben sen topicten söliceksin die anladım sonrasında k.bakma ya :S

ben sana küstü...sen pis kaka...:salut::p alper piss...

Yahu hacı niye fişekliyorsun bize karşı elemanları :p
Şaka bir yanada özel mesaj ile bilgi vermek biraz abes kaçıyor yahu.
istenilen tüm bilgiler forumda mevcut.
Sadece biraz vakit ayırıp okumak gerekiyor.

Ben CBF150'yi ilk aldığımda bu topiği baştan sona kadar okumuştum.
Kimler geldi, kimler geçti :)

Gerçi o zamanlarda 300-400'lü sayfalardaydı sanırım. Şimdi neredeyse 1000'e yaklaşıyor :)
Dediğin gibi yeni bir kullanıcının son 100 sayfayı gözden geçirmesi yeterli olacaktır bir çok konu için.:cat:

ben özel mesajları tele yönlendiriyorum yoksa pm cevaplamak bildiğin Çin İşkencesi...:p sen bizim kahramanızsın aga...Emekli dul ve yetim cbfci dostu Aydo...:cherry:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
aşkitom naber nerdesin aga aslında var ya sen de şu düldülden kurtul gel cbfci ol sende kurtul biz de kurtulalım...:queen:

:pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale:

Babayı kurtulurum,

800 TL masraf yaptım,

piston vs. vs. değişti , motoru elden geçti / revize oldu, bu artık resmi nikahlı karım en az 2-3 yıl daha :)



.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Ne demek yalnız teli yazmayı unutmuşum.:) 505 913 7647 Murat Kehya

İnş. bir sorun olmaz ama olursada yardımcı olmaya çalışırım.



öncelikle çok teşekkür ederim. ben samsunda çim-art honda bayisini aradım şu an sadece otomobil satıyorlarmış. motosiklet satışlarına yeni geçiyorlarmış. senin bildiğin başka bayii var mı acaba varsa yarın arayayım boşa beklememiş olurum neredeyse rüyalarıma girecek:salut: çok mu abartıyorum ne. :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale:

Babayı kurtulurum,

800 TL masraf yaptım,

piston vs. vs. değişti , motoru elden geçti / revize oldu, bu artık resmi nikahlı karım en az 2-3 yıl daha :)



.


aga yapma be 800 liraya an 125 resmen evlad acısı gibi oturur...ciğeri nedir ki o takanın yahu öyle...:p neyse sana geçmiş olsun...

metehan abi öle deme sen benim büyümsün ya içime oturdu akşam akşam :salut:

ııhıhh...::miiz1:: ::wacko::::159::
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
:pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale:

Babayı kurtulurum,

800 TL masraf yaptım,

piston vs. vs. değişti , motoru elden geçti / revize oldu, bu artık resmi nikahlı karım en az 2-3 yıl daha :)
.

+

( Motor Suzuki An 125 )

Evde binada vs. yerim olsa 2. motor ve vitesliye geçiş olarak alırım/alacam sıfır km bi cbf direkt olarak, ''BİR CBF çinin ÇİLESİ'' başlığı bile korkutamaz beni :queen: :queen: :queen:

ama 2 motorada her ay otopark parası vermek (manevi olarak) koyar adama,

beklemedeyiz o yüzden :)

Syglr

aga yapma be 800 liraya an 125 resmen evlad acısı gibi oturur...ciğeri nedir ki o takanın yahu öyle...:p neyse sana geçmiş olsun...

Krank kolunu gördük :)
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
:pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale: :pale:

Babayı kurtulurum,

800 TL masraf yaptım,

piston vs. vs. değişti , motoru elden geçti / revize oldu, bu artık resmi nikahlı karım en az 2-3 yıl daha :)



.

naptın hocam öyle. üstüne 3-5 daha koyup sıfır cbf 150 alırdın.


mete_han 10 gün daha sıkalım dişimizi sonrasında alırız cubuf u
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
öncelikle çok teşekkür ederim. ben samsunda çim-art honda bayisini aradım şu an sadece otomobil satıyorlarmış. motosiklet satışlarına yeni geçiyorlarmış. senin bildiğin başka bayii var mı acaba varsa yarın arayayım boşa beklememiş olurum neredeyse rüyalarıma girecek:salut: çok mu abartıyorum ne. :queen:

İşin aslı burada motosiklet satmıyorlar, Ordu'da vardı orası da bıraktı. Ankara en iyi seçenek gibi duruyor.

Belki yine başlarlar, yoksa çok beğenmesemde motosiklet servisi var Honda olarak.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
ne oldu bu plaka işi...

Metehan kardeşim ilgilendiğin için sağol. Sayende plaka konusu açıklığa kavuştu. Açıkçası ben plaka konusunu hiç sormamıştım. Sen arayıp işi teyid ettikten sonra Honda japonya bile gelse benden ekstra para alamaz. Aramadım. Aramam da. Ama para isterlerse arbede çıkar.:cat:
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
naptın hocam öyle. üstüne 3-5 daha koyup sıfır cbf 150 alırdın.


mete_han 10 gün daha sıkalım dişimizi sonrasında alırız cubuf u


Hocam sorma, acım büyük, benim japon maviş hatun yedi bitirdi paramı enerjimi :)

İş işten geçti masrafı kucakladık bi kere, anlasak baştam satardık elbette


Bu arada metehan abide karda yürüyor izini belli etmiyor, patlatacak bişeyler, hadi hayırlısı, bekliyip görecez :)
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Metzeler markasının bizim motora uyan ölçülerdeki modeli ME22.
Fakat bu lastik modeli sadece TubeType olarak yani şambriyelli olarak kullanılabiliyor.
Bilindiği gibi CBF150 tubeless ( sanayi jargonuyla duplex:p ), bu yüzden iç lastikli modeli bizim motorda kullanırsak ciddi risk almış oluruz.

Kullananlar olabilir belki ama bu sorun çıkmayacağı anlamına gelmez.

ben 90 km/h ile ilerlerken sert bir çukura girince iç lastikli modelin yanakları "tubeless" bir model gibi mukavemet göstermezse (ki üretim itibariyle göstermeyecektir zaten) ne olacak? Cevap basit: Kaza

Bu yüzden bu riske girmeye hiç gerek yok.

Eğer ME22'nin tubeless modelini bulabilseydim Michelin'den önce onu denemek istiyordum ama sırf bu yüzden ME22 modelini eledim ve Michelin Pilot Sporty taktırdım. Çok memnunum, tavsiye ederim :)

Metzeler me22 yi tube less jantta 3 sene kullandım. Cbf jantının kırılacağı yerlere bile vurdum. Lastik banamısın demedi. Fakat ilk aldığımdan beri bir hafta 10 gün içinde hava azalması oluyordu. Michelin Pilot Sporty lastiği de kullandım. Tubeless olmamasına rağmen metzeler derim. Benim düşündüğüm konu CBF jantına me22 takınca hava kaçırma oranı nedir? yada ne kadar oluyor?
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Hocam sorma, acım büyük, benim japon maviş hatun yedi bitirdi paramı enerjimi :)

İş işten geçti masrafı kucakladık bi kere, anlasak baştam satardık elbette


Bu arada metehan abide karda yürüyor izini belli etmiyor, patlatacak bişeyler, hadi hayırlısı, bekliyip görecez :)

geçenlerde mete_han ı sahilde köfte ekmek yerken görmüşler cubufa serenat yapıyormuş "doymadım doyamadım binmelere sana ben ............. diye"
 
Katılım
1 Ocak 2010
Mesajlar
773
geçenlerde mete_han ı sahilde köfte ekmek yerken görmüşler cubufa serenat yapıyormuş "doymadım doyamadım binmelere sana ben ............. diye"

++++

honda dan aramışlar geçen gün, motorunu satmasın diye yalvarıyorlarmış, yoksa türkiyedeki cbf satışları dibe vuracak, adamın ayağı uğurlu , aldığı motor satış patlaması yapıyor


:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
+

( Motor Suzuki An 125 )

Evde binada vs. yerim olsa 2. motor ve vitesliye geçiş olarak alırım/alacam sıfır km bi cbf direkt olarak, ''BİR CBF çinin ÇİLESİ'' başlığı bile korkutamaz beni :queen: :queen: :queen:

ama 2 motorada her ay otopark parası vermek (manevi olarak) koyar adama,

beklemedeyiz o yüzden :)

Syglr



Krank kolunu gördük :)


kanka bizim yüzümüz gülmedi bunu bilir bunu söylerim...:pale:

mete_han 10 gün daha sıkalım dişimizi sonrasında alırız cubuf u

hadi bakalım bekliyoruz sele üzerinde seni görmeyi...bayiye gidip bir kaç foto alabilirsin...gerdeğe az kaldı heyecan var tabi...:queen:

Metehan kardeşim ilgilendiğin için sağol. Sayende plaka konusu açıklığa kavuştu. Açıkçası ben plaka konusunu hiç sormamıştım. Sen arayıp işi teyid ettikten sonra Honda japonya bile gelse benden ekstra para alamaz. Aramadım. Aramam da. Ama para isterlerse arbede çıkar.:cat:

abicim bu işi bir netleştir sonra tadın kaçmasın...:cat:

Bu arada metehan abide karda yürüyor izini belli etmiyor, patlatacak bişeyler, hadi hayırlısı, bekliyip görecez :)

:sunny:::blusssh:::xtongue: 2014 te cbf 600...:cherry:


geçenlerde mete_han ı sahilde köfte ekmek yerken görmüşler cubufa serenat yapıyormuş "doymadım doyamadım binmelere sana ben ............. diye"


abi var ya caaanım topacı emesene çevirdiniz ayıptır günahtır...::xblink::::meleeek:::148::


hadi iyi geceler olsun...iyi makara yaptık yine...aydoğan ciddi konuları irdelesin ben geyiğe devam...:p oh be hayat varmış...:p
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Metzeler me22 yi tube less jantta 3 sene kullandım. Cbf jantının kırılacağı yerlere bile vurdum. Lastik banamısın demedi. Fakat ilk aldığımdan beri bir hafta 10 gün içinde hava azalması oluyordu. Michelin Pilot Sporty lastiği de kullandım. Tubeless olmamasına rağmen metzeler derim. Benim düşündüğüm konu CBF jantına me22 takınca hava kaçırma oranı nedir? yada ne kadar oluyor?

Hava kaçırma olayı, lastiğin yanağının tubelesse uygun şekilde net ve düzgün olmamasından dolayı kaynaklanıyor.
Zaten montaj öncesi ME22'yi detaylıca incelemişsen farketmişsindir.

Bence büyük bir risk, iki teker üzerinde yere temas eden sadece bir avuç içi kadar bile olmayan lastiklerimiz var.
Olası ufak bir problem çok ciddi kazalara sebep verebilir. Bu yüzden ben tavsiye etmiyorum.

Montajı yaparsan ne kadar kaçırır artık onuda sen bize söylersin.
Her hafta lastiğe hava basmak can sıkıcı bir durum olsa gerek :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:04 ----------

hadi iyi geceler olsun...iyi makara yaptık yine...aydoğan ciddi konuları irdelesin ben geyiğe devam...:p oh be hayat varmış...:p

İyi geceler Metehan aga :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst