- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
metehan abi şimdi gördüm özür dilerim ben sen topicten söliceksin die anladım sonrasında k.bakma ya :S
ben sana küstü...sen pis kaka...:salut:
Yahu hacı niye fişekliyorsun bize karşı elemanları
Şaka bir yanada özel mesaj ile bilgi vermek biraz abes kaçıyor yahu.
istenilen tüm bilgiler forumda mevcut.
Sadece biraz vakit ayırıp okumak gerekiyor.
Ben CBF150'yi ilk aldığımda bu topiği baştan sona kadar okumuştum.
Kimler geldi, kimler geçti
Gerçi o zamanlarda 300-400'lü sayfalardaydı sanırım. Şimdi neredeyse 1000'e yaklaşıyor
Dediğin gibi yeni bir kullanıcının son 100 sayfayı gözden geçirmesi yeterli olacaktır bir çok konu için.:cat:
ben özel mesajları tele yönlendiriyorum yoksa pm cevaplamak bildiğin Çin İşkencesi...