Bizim bayi kapora almaya hiç yanaşmadı.15 mart da ki gelecek partiden hiç ümidim yok ama nisan daki gelecek motorlardan birini mutlaka zimmetime geçirmeliyim

Anasını sattımın motoru kıymete bindi cebimizde paramız var almaya da alamıyoruz:mrgreen:
Birde bu zenon işine kafayı bi hayli taktım.Honda keşke arabalardaki gibi motorlar için xenon far kiti yapsa hiç montaj derdiymiş,garanti derdiymiş uğraşmadan alsak taksak.Düzgün yanan bi far yapamıyosun bari böyle bi xenon kit yapda ordan parayı vur:mrgreen:Bizmi akıl vericez arkadaş
Şaka bi yana bu xenon işine öyle veya böyle belli bi süre sonra istemsiz bulaşıcam gibime geliyo.Metehan abi xenon farlarınla şöyle güzel fotolar çeksen yolu nasıl aydınlatıyor bi kaç kare çekip foruma eklesende bi gözümüz gönlümüz açılsa

Tabi bu sözümü motorunda zenon farı olan diğer arkadaşlarımda üstüne alınabilir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:29 ----------
Metehan abicim gezi muhteşem olmuş.Şu gezi fotoğraflarınız aklımı başımdan alıyor
En kısa zamanda hep birlikte yeşilliklere,göllere,denizlera akmak dileğiyle diyelim:mrgreen: