- Katılım
- 22 Nis 2005
- Mesajlar
- 317
benim çizgim sarı olurdu.
Üçü de yanlış. En güzel girişi kırmızı yapmış ama o da çıkışta çuvallamış. Viraja giriş kırmızı gibi çıkış mavi gibi olmalı.
Teknik olarak hiçbir çizgiyi takip etmem hepsi tehlikeli.
Onun dışında bu tip bir viraj hiç görmedim 80 bin km yol yaptım.
Ama eğer bu tip bir yerde düşersem sanırım yolu yapanların benden çekeceği var emin olun.
Sarı doğru..