- Katılım
- 10 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,015
arkadaşın cbr ında denemede bulunmuştum.3 istop etmenin ardından 4. de kaltım götürdüm motoru sürüşte sorun yok fakat, ani durman gereken yerlerde şak şak şak basıyosun sürekli kaçta olduğunu bilmeden :mrgreen: N yi görünce anca anlayabiliyorum.ne biliyim abicim ne motorlarda var gösterge.ekranın küçük biryerine sıkıştırsalar ne olurdu sanki :cat: