Emrah Arıkan'ın 2011 CBR 125 i Hayırlı Olsun

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
arkadaşın cbr ında denemede bulunmuştum.3 istop etmenin ardından 4. de kaltım götürdüm motoru sürüşte sorun yok fakat, ani durman gereken yerlerde şak şak şak basıyosun sürekli kaçta olduğunu bilmeden :mrgreen: N yi görünce anca anlayabiliyorum.ne biliyim abicim ne motorlarda var gösterge.ekranın küçük biryerine sıkıştırsalar ne olurdu sanki :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Evet arkadaşlar uzun bekleyiş sonunda motorum geldi:)
Havaların karlı olmasından dolayı motoru direk eve odama soktum:p
Nisan ortası veya havaların durumuna göre sonuna doğru trafiğe çıkıcaz Allah'ın izniyle:cherry:

fotoraf0021u.jpg

fotoraf0029.jpg

fotoraf0030un.jpg

fotoraf0032a.jpg

fotoraf0035z.jpg

fotoraf0039f.jpg



bu fotolarla yeni konu aç kankam...benim açtığım topac fasulye...:cherry:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Hayırlı olsun emrah. Eleştiriyede mahal vermemişsin odanda dahi olsa kaskını takmışsın aferin:)


Mete abi bu kadar övgüden sonra honda artık sana bedavaya verir..:p

Kask candır canandır abi:p
Dışarda kar olduqundan evde öyle bi ileri geri gidip gelmiştim:mrgreen:
Saolsun arkadaşlar ben ileri gittikçe geri geri ittiler :mrgreen:

size sıkıntı yok da vitesli motora yeni alışan ben için zorlayıcı bir unsur olacak :salut:

Neyse bakalım honda gene vitesi yazacak biyer bulamamış yani.

1-2 günde alışırsın merak etme:)

bu fotolarla yeni konu aç kankam...benim açtığım topac fasulye...:cherry:

MT'nin anasayfasını doldurmak istemiyorum abi tek konu yeter:p
Motoru çıkardığımda ilk sürüş deneyimlerimi anlatan bi topac açıcam inş:)

Hayırlı olsun emrah xenonda fena olmuş..

Teşekkür ederim abi bende çok beğendim..:) Abi bu arada senin kuzen ve senin profili ne zaman görsem motorlar değişiyo hayırlı ugurlu olsun:)

Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin

Teşekkürler daha iyisi senin olsun:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
aga metroda insanlar hep çıtırlara güzel hatunlara çaktırmadan bakıyor...güzel olucan bu zamanda ...:p benimle kimse gözgöze gelmek istemiyor...gözgöze gelende kafayı hemen çeviriyor...neyimden tırsıyorlarsa artık...:p

acaba cüsenden top saklından tipinden olabilirmi :cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
size sıkıntı yok da vitesli motora yeni alışan ben için zorlayıcı bir unsur olacak :salut:

Neyse bakalım honda gene vitesi yazacak biyer bulamamış yani.

iyi bir usta 3-5 tl ye yapıyor o işi. maraş Mt deki speedy mustafa regal raptoruna yaptırdı. çok da şirin durmuş.
şöyle gidon üstü saatler gibi bir yere sabitlersin belki. bir araştır derim :)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
1-2 günde alışırsın merak etme:)

iyi bir usta 3-5 tl ye yapıyor o işi. maraş Mt deki speedy mustafa regal raptoruna yaptırdı. çok da şirin durmuş.
şöyle gidon üstü saatler gibi bir yere sabitlersin belki. bir araştır derim :)

Evet dediğiniz gibi böyle bir konu hatırlıyorum sanki forumda.Led ler yardımı ile yapmıştı sanki arkadaşımız.Forumun tozlu sayfalarına bakıyım birazcık :cat:

Alışana kadar şu göstergeyi yapsam iyi olacak gibi :mrgreen:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Kuzenle beraber fazere geçiş yaptık.

Jant fosforunu kırmızı niye düşünmedin.

Motoru aldığım bayi sahibi sevdiğim bi abim Gökhan abi sarının daha çok yakışıcağını düşündü Birol abi..
Yoksa bende kırmızı düşünüyodum..
Ama böyle daha çok hoşuma gitti geceleri florasan gibi..
Hem cbf'imde kırmızı fosfor var abi değişiklik old:)u
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
acaba cüsenden top saklından tipinden olabilirmi :cat:

abi kalıp ayı gibi bende bilirsin Yalovada tokalaştık benden az da olsa tırsmışsındır...:queen:

gibi birde polis kazağı giyiyorum...millet beni polis falan sanıyor...:p

Çıtırlar sempatik erkeklerden hoşlanır abi ondanda olabilir :p

yok kanka ben itici bir tavır sergilemeyi seviyorum...genel duruşum da tarzım da böyle birde surat asık olunca negatif hava veriyorum çevreme...:wiinkk:

imajım ve dış maskem bu diyelim...ama çevremde bir ufak velet gördüm mü dayanamıyorum..onu güldürmek için türlü şebeklikler yapıyorum...çocuklara kıyamıyorum...tek zaafım onlar diyeyim...

şeridi bende beğenmedim aga kırmızı olmalıydı...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Seni polis sananlar hayatlarında hiç polis görmemiş galiba
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Seni polis sananlar hayatlarında hiç polis görmemiş galiba

abi Behzat Ç. Arka Sokaklar falan zaten polis devleti olduk...

dizilerdeki nakarat şu..."Alın Bunu Alın Bunu..."

abi sen hiç nezarete girmedin kelepçe yemedin belli...aldırayım mı bi seni evden...:queen:

ama Florya Polis Karakolunda çay içmeye değil..Gayrettepe 2.şubeye...:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst