Emrah Arıkan'ın 2011 CBR 125 i Hayırlı Olsun

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abi cumaya kadar kar cumartesi tipi göstertiyo hava durumu.yerler kuruduğu anda soluğu plazada alıcam ben.adam en fazla cumartesiye kadar tutarım dedi motoru :mrgreen: fazla sabrını da zorlamayalım dimi :queen:

yüzünüz bi türlü gülmedi...Emrahda beni aradı bugün izinliymiş...motoruna uzaklığı 75 km...Beylikdüzünden Ümraniyeye...adam motor aldı göremiyor ...:cherry:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
yüzünüz bi türlü gülmedi...Emrahda beni aradı bugün izinliymiş...motoruna uzaklığı 75 km...Beylikdüzünden Ümraniyeye...adam motor aldı göremiyor ...:cherry:

Allah vere de bu hafta çıkarabilsek abi.Başka bişey istemiyorum.Bu hafta çıkarmaya fit im ben :mrgreen:

Emrah abi bi ayrı zaten.İzin alacak da 75km gidecek de alacak da geri gazlayarak gelecek de :p Güzel günler bunlar yaaa geçicek gidecek gülcez halimize :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
hayırlısı olsun ama yaz gelsin artık...ulen gidicem Dubaiye yerleşicem...:p
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
hayırlı olsun,arkadaşlar havaya aldanmayın yağan kar eşliğinde motosiklet sürmek çok keyifli oluyo:mrgreen: ekipmanlarınız tamsa hiç üşüme derdinizde olmaz.ben normal montumla dışarı 5dk çıkayım bi taraflarım donuyo ama deri ceketimi ekipmanlarımı giyip kaskımı takınca 1saat dolaşıyım hiç üşümüyorum.
sizin yerinizde olsam işe gitmem motoru alırım bayiiden,siz bide 1hafta beklemekten bahsediyosunuz:mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
hayırlısı olsun ama yaz gelsin artık...ulen gidicem Dubaiye yerleşicem...:p

hayırlı olsun,arkadaşlar havaya aldanmayın yağan kar eşliğinde motosiklet sürmek çok keyifli oluyo:mrgreen: ekipmanlarınız tamsa hiç üşüme derdinizde olmaz.ben normal montumla dışarı 5dk çıkayım bi taraflarım donuyo ama deri ceketimi ekipmanlarımı giyip kaskımı takınca 1saat dolaşıyım hiç üşümüyorum.
sizin yerinizde olsam işe gitmem motoru alırım bayiiden,siz bide 1hafta beklemekten bahsediyosunuz:mrgreen:

Sağol kardeşim tekrardan.Soğuk hava vız gelir tırıs gider hiç aldırmam valla :queen:

da işte yerler berbat yeryer çamur ankara da.bilmiyorum istanbul nasıl ama :mrgreen: yerler yaş olmasa acımam da işte...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Evet arkadaşlar uzun bekleyiş sonunda motorum geldi:)
Havaların karlı olmasından dolayı motoru direk eve odama soktum:p
Nisan ortası veya havaların durumuna göre sonuna doğru trafiğe çıkıcaz Allah'ın izniyle:cherry:

fotoraf0021u.jpg

fotoraf0029.jpg

fotoraf0030un.jpg

fotoraf0032a.jpg

fotoraf0035z.jpg

fotoraf0039f.jpg
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
hayırlı olsun bende fuardan hemen sonra aldım kırmızı beyazını :) gerçektende alınacak bir makine
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
beylerrrr çıldırtmayın beni ankarada tipi varrrrr motorun ruhsatı elimde bi türlü çıkaramadım deli olacam ya :queen:

Allah kazasız belasız binmek nasip etsin kardeşlerim:rendeer:
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
o değil de uzaktan bakınca 600f e benzettim bi ara :queen: mükemmel fotoğraflar kardeşim
Aman dikkat et bu arada =) plakasız sakata gelme ha..
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
450
[/COLOR]teşekürler :) cumartesi havayı biliyordunuz nasıldı dayanamadık dedik bi tekirdağ yapalım yarın plakam çıkıyor kısmetse

[URL=http://img263.imageshack.us/i/19782717948139045921067.jpg/][/URL]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:02 ----------

[URL=http://img40.imageshack.us/i/26357239.jpg/][/URL]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:06 ----------

[URL=http://img806.imageshack.us/i/68985005.jpg/][/URL]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:08 ----------

[URL=http://img819.imageshack.us/i/35141280.jpg/][/URL]
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
kardeşler o değil de merak ettiğim birşeyi sorucam sizlere :mrgreen:ince ayrıntı

Dijital panelde vites yazıyor mu acaba? :)
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Hayırlı olsun emrah. Eleştiriyede mahal vermemişsin odanda dahi olsa kaskını takmışsın aferin:)


Mete abi bu kadar övgüden sonra honda artık sana bedavaya verir..:p
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
size sıkıntı yok da vitesli motora yeni alışan ben için zorlayıcı bir unsur olacak :salut:

Neyse bakalım honda gene vitesi yazacak biyer bulamamış yani.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
size sıkıntı yok da vitesli motora yeni alışan ben için zorlayıcı bir unsur olacak :salut:

Neyse bakalım honda gene vitesi yazacak biyer bulamamış yani.

Yahu birşey olmaz oyna viteslerle baktın karıştırıyorsun ya ufaktan debriyajı sal boğulma sesini dinle yada attır vitesi boşa hızına göre hemen vitesi değiştir :mrgreen::cat:
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
size sıkıntı yok da vitesli motora yeni alışan ben için zorlayıcı bir unsur olacak :salut:

Neyse bakalım honda gene vitesi yazacak biyer bulamamış yani.

Sıkıntı çekeceğini sanmam ilk motorum CBR 125 idi. Vites - Devir zamanlamasında zorluk çekmedim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst