2011 yeni kasa cbr içler acısı durum.

Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
en yeni kasanın bir altı 2011 model cbr 125 alan bir arkadaşımız var. defalarca alma gel ybr 125 ile başla şu işe dememize ragmen söz dinlemeyen bu dostumuz
ufak bir kaza geçirdi virajda dönemeyen ve araca çarpan dostumuz. sadece maddi hasarla olayı telafi etti ki bu bizi en sevindiren olay oldu.
şimdi motor serviste ön cant patlak ve tek amartüsör degişecek tabi düşme etkisiyle granjalar kırık
hepsinin yenisi toplamda 2800 tl tuttu
ön cant disk bilya ,teker vs hariç 900 tl
ikinci el temiz ybr parası gitti
motorun tamamı nı parça parça alsak 15 bin edecek :p kaza öncesi


Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
honda alırken 2 tane aynı motordan alacaksın biri düştükce birinin parçalarını kullanacaksın
kimse benim başıma gelmez demesin bu kaza yapan arkadaş 450 km den 900 km yol yapan kendine güvenen biriydi.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
Arkadaşa geçmiş olsun.


hmm.ne yapsak ne yapsak...
mondial den devam o zaman :mrgreen:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
geçmiş olsun . ALLAH saglığınıza zeval vermesin


parçalarıda acayip pahalıymış
 
Katılım
27 Tem 2010
Mesajlar
199
Vay bee .s Hondayı kest hele.. 125cc Ye bu kadar pahalı parça ayıptır yav..
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
195
Arkadaş Honda cbr ile niye Yamaha ybr yi kıyaslıyosun,kıyaslıyacaksan yzf r125'i kıyaslasana(parça fiyatları olarak).ybr ilede cbf150'yi kıyasla:silent:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bu kasa 2010 değil mi?

Bu arada yeni başlayan biri için en iyisi Mondial. :) Kır,dök, parçala öğrendiğinde de uzun vadeli bir model seç.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Arkadaş Honda cbr ile niye Yamaha ybr yi kıyaslıyosun,kıyaslıyacaksan yzf r125'i kıyaslasana(parça fiyatları olarak).ybr ilede cbf150'yi kıyasla:silent:

Burada kıyaslamadan ziyade bence arkadaş sadece başlangıç olarak cbr gibi grenajlı motosiklet yerine ybr gibi grenajsız bir motor tavsiye etmiş, yani cbr parçada pahalı ybr ucuzdu demiyor, başlangıçta düşer kalkarsın grenajsız daha iyi olurdu diyor sanırım...
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
195
Eğer onu kastetmiş ise doğruluk payı var ama zaten cbr alan adam ss seviyodur başlangıç içinde en uygun seçenek şimdilik o yine öyle bi kıyaslama bana göre yanlış
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Burada kıyaslamadan ziyade bence arkadaş sadece başlangıç olarak cbr gibi grenajlı motosiklet yerine ybr gibi grenajsız bir motor tavsiye etmiş, yani cbr parçada pahalı ybr ucuzdu demiyor, başlangıçta düşer kalkarsın grenajsız daha iyi olurdu diyor sanırım...

süper sport a geçmek için yzf yada cbr ye binmek mi gerek ben honda cg 125 binerek ssport a geçtim. yada çin motoruna binerek te olur. öyle kural mı cbr 125 kullan sonra sper sporta geç gibi yada sen cbf 150 kullandın sen cbf 600 e gerçersin demek mi
ilk motor alan kesin düşer. granajlı motor kırıldı. parçalar bir cbf 150 parası
ne oldu şimdi.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
195
Öyle bir kural tabiki yok,bunu sende biliyosun,bisikletten 600rr a geçende var ona bakarsan!Fakat bilinçli bir motor sürücüsü öyle yapar şahsen ben ss kullanıcak olsam ve tecrübem olmasa o iki seçenekten bir ile başlarım

Ayrıca ilk motor alan kesin düşer diye bir kural da yok!Ben 5 yıldır motor kullanıyorum ne düştüm ne yatırdım nede kaza yaptım(ALLAH'a Şükür)tabiki bu olmayacak anlamına gelmez.

Ama maksat vitesli motora alışmak ise dediğinde sonuna kadar haklısın,o konuda sana katılıyorum,arkadaşınada geçmiş olsun.

Saygılar
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Arkadaş Honda cbr ile niye Yamaha ybr yi kıyaslıyosun,kıyaslıyacaksan yzf r125'i kıyaslasana(parça fiyatları olarak).ybr ilede cbf150'yi kıyasla:silent:

niye cbr in grenajıa adamantium veya mithrillium dan falanmı yapılıyo, plastik nan işte:mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Aslında bu arkadaş bir tane CBF250 kullanmış bir zamanlar ve çok çekmiş o motordan anladığım kadarıyla.

Bir de Ninja250 kullanıyor şu aralar ve o motora olan sempatisinden dolayı da CBR250R duyurulduğundan beri, daha asfalta tekerini dahi sürmeden, her forumda CBR250R'ı eleştiriyor.

Kısaca 4 koldan, ilgili her bir başlıkta Honda'yı kötülemeyi alışkanlık haline getirdi bu arkadaş. CBR250R tek silindirli, CBR125'in parçası pahalı vb..
Ben artık şaşırmıyorum.

Tamam bir malı kullanmış ve memnun kalmamış olabilirsin, canın yanmış olabilir ama, bir eleştiri yaparken bunu sadece kendi bakış açınla değil, objektif olarak tüm açılardan değerlendirerek yorumda bulunman daha doğru olacaktır. Aksi takdirde yorumların yanıltıcı ve yanlış yönlendirmelere sebep olabilir. Bak 600F de kullanmışsın ve memnun kalmışsın. Honda kötü motor diye bas bas bağırman geçerli bir mazeret içermiyor.

Honda bugün dünyanın teknoloji devlerindendir, motosiklette geldiği nokta da bellidir.
Her malın tercih sebebiyle doğru orantılı olarak bir alıcısı vardır ve alıcı zaten alacağı ürünün artı ve eksilerini düşünmek durumundadır; buna parça fiyatları da dahil.

Bugün hangi Japon motosiklet üreticisinin yedek parçaları ucuz ya da Honda'dan ne kadar pahalı, hangi parçada ne kadar farkediyor? Emin ol bir parçası ucuzsa diğeri pahalı. Bir de en azından temin edilebilme şansı diğer markalardan daha yüksek.
Ayrıca bir motosiklet parçasına ihtiyacımız olduğunda hangimiz gidip direkt servisten temin ediyoruz ki? Piyasayı araştırıp uygun fiyata almaya çalışırız, 2. eline bakarız, Honda parçası piyasada gırla, grenaj kırılsa yaptırıp boyatırız. Çok zengin değilsek tabi.

Kısaca, fanatizm derecesinde marka düşmanlığı yaptığın izlenimini uyandırıyorsun insanlarda.

Neyin ne olduğunu motosikletle ilgilenen birçok kişi gayet iyi biliyor, bırak insanlar özgürce yapsın seçimini, öznel yargılarla yönlendirmeye çalışma kimseyi.
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
Kaza geçiren arkadaşa geçmiş olsun.@acun Kardeşim artık bırak bu honda karalama kampanyalarını.forum üyeleri honda düşmanı olduğunu iyiden iyiye çakmaya başladı.yapacaksanda arada bir yaz yahu çok belli ediyorsun:p.cbr kullanan herkes parçalarının fiyatlarını bilerek alıyor zaten bilmeden alıyorsada oda bilinçsiz kullanıcının saftirikliğidir.:rendeer:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Aslında bu arkadaş bir tane CBF250 kullanmış bir zamanlar ve çok çekmiş o motordan anladığım kadarıyla.

Bir de Ninja250 kullanıyor şu aralar ve o motora olan sempatisinden dolayı da CBR250R duyurulduğundan beri, daha asfalta tekerini dahi sürmeden, her forumda CBR250R'ı eleştiriyor.

Kısaca 4 koldan, ilgili her bir başlıkta Honda'yı kötülemeyi alışkanlık haline getirdi bu arkadaş. CBR250R tek silindirli, CBR125'in parçası pahalı vb..
Ben artık şaşırmıyorum.

Tamam bir malı kullanmış ve memnun kalmamış olabilirsin, canın yanmış olabilir ama, bir eleştiri yaparken bunu sadece kendi bakış açınla değil, objektif olarak tüm açılardan değerlendirerek yorumda bulunman daha doğru olacaktır. Aksi takdirde yorumların yanıltıcı ve yanlış yönlendirmelere sebep olabilir. Bak 600F de kullanmışsın ve memnun kalmışsın. Honda kötü motor diye bas bas bağırman geçerli bir mazeret içermiyor.

Honda bugün dünyanın teknoloji devlerindendir, motosiklette geldiği nokta da bellidir.
Her malın tercih sebebiyle doğru orantılı olarak bir alıcısı vardır ve alıcı zaten alacağı ürünün artı ve eksilerini düşünmek durumundadır; buna parça fiyatları da dahil.

Bugün hangi Japon motosiklet üreticisinin yedek parçaları ucuz ya da Honda'dan ne kadar pahalı, hangi parçada ne kadar farkediyor? Emin ol bir parçası ucuzsa diğeri pahalı. Bir de en azından temin edilebilme şansı diğer markalardan daha yüksek.
Ayrıca bir motosiklet parçasına ihtiyacımız olduğunda hangimiz gidip direkt servisten temin ediyoruz ki? Piyasayı araştırıp uygun fiyata almaya çalışırız, 2. eline bakarız, Honda parçası piyasada gırla, grenaj kırılsa yaptırıp boyatırız. Çok zengin değilsek tabi.

Kısaca, fanatizm derecesinde marka düşmanlığı yaptığın izlenimini uyandırıyorsun insanlarda.

Neyin ne olduğunu motosikletle ilgilenen birçok kişi gayet iyi biliyor, bırak insanlar özgürce yapsın seçimini, öznel yargılarla yönlendirmeye çalışma kimseyi.

Yorumunuza aynen katılıyorum, parça fiyatları yamaha da ucuzda ne oluyor, parça bekleyen 2 ay motor süremeyen insanlar var, Allahtan ebay varda parçaları hem daha ucuza ve boluna bulabiliyoruz ama onda bile en az 1 hafta beklemeniz gerekiyor...
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Bir de merak ediyorum, acaba motor 125cc olunca parça kalitesinin daha düşük mü olması bekleniyor?
CBR125'de kullanılan grenaj plastiğinin formülasyonu ve kalitesi, şasede kullanılan alaşım oranları, veya 2 motor için de yapılan ar-ge maliyetleri CBR600F'de farklı mı sanılıyor?
2 motor da emek içeren, kaliteli parçalara sahip, farklı kitlelere hitap eden mühendislik ürünleri ve maliyetler hesaplanırken de tüm bunlar göz önünde bulunduruluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst