3'ünden 1'ini alacağım ama hangisi? (250'lik Maxiscooterlar)

Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
Her zaman bekleriz abi, füme veya lacivert silverwing çok klas duruyo, honda kalitesi de tartışılmaz.

hımmmm evet :)

size metalaruji uzamanının bir kaç yarış sonrası honda hakkındaki yazısını yazayım buraya isterseniz, neyse birçok honda kullanıcısını üzmek doğru değil
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Her zaman bekleriz abi, füme veya lacivert silverwing çok klas duruyo, honda kalitesi de tartışılmaz.

içimden bir ses diyor ki bu maksi skutır işinden çok çabuk soğuyacaksın...


bu arada madem skutırcı olucan...


http://www.scooturk.net/

bu sitenin admini mi moderatörü mü bilemedim bir abimiz var...Engin Bey...beni çok sever sayar...ona da bizzat danışabiliriz...teli var...istersen sana veririm...Ferco Motorun personeli kendisi...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hımmmm evet :)

size metalaruji uzamanının bir kaç yarış sonrası honda hakkındaki yazısını yazayım buraya isterseniz, neyse birçok honda kullanıcısını üzmek doğru değil

Nesi varmış hondanın.Adamlar adam gibi motor yapıyo işte.Burgman gibi 400 cc tek silindir motoru 23 milyara satmıyo.Konu maxiscootersa çeşitlilik ve sağlamlık konusunda honda ve kymconun eline kimse su dökemez.Bir de italyanlar var tabi.Her ne kadar sağlam oldukları söylensede bakım ve yedek parça masrafları birde servis sıkıntısı sorunlarından bahsediliyo.Xmax ve burgman bilinen en sorunlu maxiscooterlar.
 
Katılım
23 Ocak 2005
Mesajlar
567
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 Factory 2021
şimdiye kadar sorunlu bir xmax veya burgman etrafımdaki arkadaşlarımda görmedim, bende sıfır km xmax aldım 20.000km kullandım sorun yaşamaım, halen 70.000km de kullanmaya devam eden arkadaşım var sorunsuz devam ediyor. acaba bahsi geçen xmaxlar veya burgmanlar motora binmeyi bilmeyen ve servis yerine ksaba giden gerzek takımı olmasın, çünkü benim sattığım xmax ilk haftasında su kaynattı, ardından yatak sardı, çünkü arkadaş 600cc lerle birlikte tapa gaz yola gitmiş dandik yağ koymuş filan filan........ ama hondanın metal konusunda zayıfığı var diyorum, konuyu farklı yönden almayalım lütfen,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şimdiye kadar sorunlu bir xmax veya burgman etrafımdaki arkadaşlarımda görmedim, bende sıfır km xmax aldım 20.000km kullandım sorun yaşamaım, halen 70.000km de kullanmaya devam eden arkadaşım var sorunsuz devam ediyor. acaba bahsi geçen xmaxlar veya burgmanlar motora binmeyi bilmeyen ve servis yerine ksaba giden gerzek takımı olmasın, çünkü benim sattığım xmax ilk haftasında su kaynattı, ardından yatak sardı, çünkü arkadaş 600cc lerle birlikte tapa gaz yola gitmiş dandik yağ koymuş filan filan........ ama hondanın metal konusunda zayıfığı var diyorum, konuyu farklı yönden almayalım lütfen,

Geçen senelerde suzuki efsane scooterı tek silindirli burgman 400'ü 23 bin liraya satarken honda çift silindirli sw400'ünü nerdeyse yarı fiyatına 12.500 liraya satıyodu.Burgman400'ün 2008'den sonraki yeni kasalarında varyatör sorunu olduğunu bilmeyen yok.Düşük hızlarda vahşi bir at gibi öne atılan o efsane scooter burgmandır.Böyle burgmana binmek rodeo yapmaktan farksız.Eski kasalarınında yağ eksiltme huyunu da herkes biliyo.Zaten tek silindir şehir içinde çok fazla olmasa bile titreşim yapıyo.Sonuçta sw400 kadar titreşimsiz değil.Hem sw400 beygir olarak burgmanı döver.Gelelim xmax'a.Senede 3 tane akü değiştirenler acaba gerzekliklerinden mi değiştirmiş yoksa elektrik tesisatındaki kronik arızasından dolayı mı?Şimdi diyeceksinizki o sorun çözüldü artık xmaxlarda elektrik arızası yok.Daha geçen günlerde yolda giderken kendi kendine cayır cayır yanan xmaxın videolarını hepimiz izledik.
 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
Yardımcı olan herkese çok teşekkürler, sonunda 8700km'de 2008 silverwing400 sahibi oldum.

Honda, hayat onda olduğunu biliyordum ama üstüne bi de maksiscooter olunca gerçekten rahatlık budur diyorum şimdi. Bu alet son durağım olacağa benziyor. Kolay kolay motor değiştirmem artık.

:rendeer:
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
hayırlı olsun iyi günlerde kazasız belasız kullanın :rendeer: resim isteriz
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Yardımcı olan herkese çok teşekkürler, sonunda 8700km'de 2008 silverwing400 sahibi oldum.

Honda, hayat onda olduğunu biliyordum ama üstüne bi de maksiscooter olunca gerçekten rahatlık budur diyorum şimdi. Bu alet son durağım olacağa benziyor. Kolay kolay motor değiştirmem artık.

:rendeer:

hayırlı uğurlu olsun :) kazasız belasız kullan inş :) en güzel tercih olmuş :)
bende fz6 fazer ve z750 s arasında gidip gelirken gsr 600 aldım :D
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
61
Ben'de SYM 250 kullandım çok güzel artıları olan bir motor.Çekiş ,sürat Tek kişi ile mükemmel.
İki kişi bindiğiniz zaman motor kendisini toplamada baya bi zorlanıyor,max sürat 110 geçmez(iki kişi).
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Ben'de SYM 250 kullandım çok güzel artıları olan bir motor.Çekiş ,sürat Tek kişi ile mükemmel.
İki kişi bindiğiniz zaman motor kendisini toplamada baya bi zorlanıyor,max sürat 110 geçmez(iki kişi).

arkadaş motorunu almış :) ve şu iki kişi toparlama ve 110 geçmez olayı garip geldi , senin motorunda sorun vardı bence . düz yolda çok rahat 140 iki kişi ile 130 135 km/h çok rahat bi şekilde çıkıyodu ve seriliğinden hiç bişey kaybetmiyodu dostum.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
arkadaş motorunu almış :) ve şu iki kişi toparlama ve 110 geçmez olayı garip geldi , senin motorunda sorun vardı bence . düz yolda çok rahat 140 iki kişi ile 130 135 km/h çok rahat bi şekilde çıkıyodu ve seriliğinden hiç bişey kaybetmiyodu dostum.

arkadaş belki de sym 250i evo kısmını atlamış olabilir
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
615
Herkese çok teşekkürler, bu serüvende beni yalnız bırakmadınız ve şu an çok zevkle kullandığım bir motora sahip oldum. Allah herkese gönlünden geçeni nasip etsin. :rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Buda enteresan 3 tane sıfır motor arasında kalıp başlık açmak sonradan gidip ikinci el daha pahalı bi motor almak Honda hayat onda demek bu olsa gerek ne diyelim ayırlı uurlu olsun tekerin düz basa kazasız belasız inşallah :rendeer:

Bu arada resimleri hala koymamıssın bekliyoruz ona göre.:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst