- Katılım
- 24 Haz 2009
- Mesajlar
- 225
Evet arkadaşlar sonunda motor paramı denkledim
Yarın honda duran kardeşlere gidip elindeki motor durumuna bakıcam.En son elinde gri renkli cbf ler vardı ve yeni renklerin mart ayında gelebileceğini söylemişti.Gidelim duruma bakalım bi.
Bu arada bizim motorlar için siz hangi benzini ve hangi benzin istasyonu nu kullanıyorsunuz.En iyi verimi hangisinde alabiliriz.
Motoru teslim aldığımda herhalde içinde idareten bi benzin olacaktır.Orada hemen depoyu da full lemeyi düşünüyorum.
Elden geldiğince aksesuar koparmanın derdince olucam ama satış yetkilisi hatun çok dişliydi pek bişe verecek gibi durmuyordu.Ama limitlerini zorluycam bakalım
Dikkat etmem gereken neler var yazarsanız sevinirim?
Bu arada bizim motorlar için siz hangi benzini ve hangi benzin istasyonu nu kullanıyorsunuz.En iyi verimi hangisinde alabiliriz.
Motoru teslim aldığımda herhalde içinde idareten bi benzin olacaktır.Orada hemen depoyu da full lemeyi düşünüyorum.
Elden geldiğince aksesuar koparmanın derdince olucam ama satış yetkilisi hatun çok dişliydi pek bişe verecek gibi durmuyordu.Ama limitlerini zorluycam bakalım
Dikkat etmem gereken neler var yazarsanız sevinirim?