Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Almaya niyetlendik ama piyasada cbf150 bulamadım iyi mi :p

Var mı bildiğiniz bir yerde siyah olanından :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar rölanti devrine dikkat eden oldu mu? Rölanti 1100 gibi ama normalde olması gereken değer 1400+-100 ?

Haklısın, bu konu devir saatli gösterge panelini taktığımızdan beri gözümüzden kaçan bir konu.
Benim motorunda rölantisi 1100-1200 civarında, haftasonuna bi ayar çekelim bakalım karbüratöre.
Gerçi ne kadar yüksek rölanti devri, o kadar çok yakıt tüketimi diye bu güne kadar öğrendik ama sonuçta kılavuzda 1400+- demiş. Demekki öyle olması gerekiyor.
Hatırlatma için teşekkürler Mucit :cat:

özlüyorum sizleri gerçek olan bu...tribal enfeksiyona kapılıyorum bazen...özür diler tekrar burada olmaktan sizleri tanıdığım için ne kadar gururlu ve şanslı olduğumu bilmenizi isterim...

Yazmamak için kendimi tutamıyorum...sizleri okumak bile ayrı keyif...

Ama aydoğan..mmucit..thenıghthawk...jr. Gibi bilen arkadaşların yanından benim teknik tecrübem sabun köpüğü diyelim...

Eski Türk filmlerinde yavaş çekimde koşarak sarılma anı geldi gözüme.
Metehan koşarak gelir ve tüm cbf150 topacını kucaklayıverir :p

Eyvallah metehan hocam sağolasın iltifatların için, elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz.
Geldiğin iyi oldu yahu, sensiz cbf150 konusu, tuzsuz çorbaya benziyordu:cherry:

Son günlerde bende konuya pek cevap yazamıyorum.
Motorunu yeni alan tüm arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız sürüşler arkadaşlar..

bugün motorumu ziyarete gittim. Gitmişken evrakları alıp işin ucundan başlayayım dedim. Motoruma henüz bi ad veremedim kendisinden 3 poz resim aldım.

Bu arada plaka ve ruhsat olayından bahsedeceğim.

Ankarada trafik sigortası 40.00 tl
dosya parası 2.00 tl
daktilo ile doldurtma 10.00 tl
ruhsat kart parası 117.00 tl
plaka basım ücreti 9.50 tl olmak üzere toplam harcama (mtv hariç)

toplam = 178.50 tl tutmaktadır. Ilgilenenlere duyurulur.

Ah abi tüh, bu konuda seni uyarmayı unuttum önceki mesajımda.
Oradaki daktiloda yazan kişiler "Bu formu daktilo ile doldurmak zorunludur" diyorlar ama işin aslı yok öyle bir şey. Kandırmaca.
Eğer yazın okunabilecek kadar düzgünse, kendin doldursaydın o formu 10 TL cebinde kalırdı 2,5 litre benzin alırdın 100 km. yol yapardın cbf ile :cherry:

Neyse pek önemli değil, hayırlısı olsun.

Bu vesile ile ruhsat alacak diğer arkadaşlara hatırlatalım.
Daktilo ile doldurma parası denilen 10 TL'yi vermeyin arkadaşlar,
dosyanızı kendiniz el yazınız ile okunaklı şekilde doldurun.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
Almaya niyetlendik ama piyasada cbf150 bulamadım iyi mi :p

Var mı bildiğiniz bir yerde siyah olanından :)

İzmir Yükseliş Honda yı arayın tabi İzmir'den getirebilecekseniz? Bir de 15 Mart ta gelecek yeni modeller ön sipariş verebilirsiniz bi telefon ile görüşün derim
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar depo kılıfı takmayı düşünüyorum,diz örtüsü depoyu çiziyor:pr:

Taktırayımmı varmı başka bir düşüncesi olan:silent:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
arkadaşlar depo kılıfı takmayı düşünüyorum,diz örtüsü depoyu çiziyor:pr:

Taktırayımmı varmı başka bir düşüncesi olan:silent:

bence depo kılıfıda zarar rengi solduruyo yapışkanlı olanları zaten berbat o yapışkan uzun süre durunca çıkartırken çizmek zorunda kalıyosun.bence bu diz örtüsünün motora deyen kısımlarına inceden bi sünger dikilebilir cbf varken ben yapıcaktım nasip olmadı alınca yaparım artık:)
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
İzmir Yükseliş Honda yı arayın tabi İzmir'den getirebilecekseniz? Bir de 15 Mart ta gelecek yeni modeller ön sipariş verebilirsiniz bi telefon ile görüşün derim


İlgine teşekkür ederim ama İzmir çok uzak kalıyor bana ancak İstanbul olabilir. Bakalım yarında bulamazsam İstanbul'da Nisan'ı bekleyeceğim.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
arkadaşlar depo kılıfı takmayı düşünüyorum,diz örtüsü depoyu çiziyor:pr:

Taktırayımmı varmı başka bir düşüncesi olan:silent:

hiç tavsiye etmem, kılıfın arasına zamanla giren ince tozlar zımpara gibi boyayı mahfediyor, bence başka bir çözüm yolu ara. Diz örtüsü neden kullanıyorsun onun scoterler için olduğunu biliyorum.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hiç tavsiye etmem, kılıfın arasına zamanla giren ince tozlar zımpara gibi boyayı mahfediyor, bence başka bir çözüm yolu ara. Diz örtüsü neden kullanıyorsun onun scoterler için olduğunu biliyorum.

araya giren tozların da zarar verdiğini duymuştum o yüzden sizlere danışmak istedim.

diz örtüsünü tüm kuryeler kullanıyor,yağmur çamurda hem pantolon çamur olmuyor hem soğuktan koruyor
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çok teşekkür ederim metehan abi inşallah kazasız belasız kullanmak nasip olur bu forumda senden daha öğreneceğimiz çok şey olacak... :)

:


valla dostum ben artık unumu eleyip eleğimi astım...benden bu aralar çok ciddi teknik paylaşımlar beklemeyin yüzeysel cevaplar verebilir geyiğe sarabilirim...idare ediniz...:rendeer:

Bugün sıfır CBF150 için kaporamı verdim sözleşmemi yaptım geriye 10-15 Mart arası gelecek olan siyah incim kalıyor. O da geldikten sonra sıfır Nolan parlak siyah kask alıp takımımı tamamlamak istiyorum ve otobüs trafiğinden nefret ettiğim İzmir yollarına kendi aracımla düşmek istiyorum :)

doğru karar...Nisan başı deniyor ama bilinmez tabi...

mete_han limon kasasına terfi ettim

hayırlısıyla senide tam korumalı nizami bir zürücü yapıcaz abi...herşey yavaş yavaş...düşe kalka öğrenicen bu işler...bir parende bir takla atıp düşmeden asfaltla tanışmadan olmaz...:rendeer:

Tekrardan hoş geldin diyelim o zaman. Geçmiş geçmişte kalmıştır, biz şu ana bakalım.

.

aşkımız tekrar alevlendi...2.balayı...:queen:

Metehandro nasılsın paşam :) cbf 150 'ye terfi ettik artık..uleyn hangi taşı kaldırsam altından sen çıkıyorsun..çok yaşa emi.

aga nettin kimlerdensin...valla tanıyamadım...:wiinkk:

Metehan abicim seni yine aramızda gördüğümüze çok sevindim.Bilesin:))Sen cbf topacının fenomenisin:)Bunu unutma ve bu topacı sensiz koma:p


abi çızıktırıcaz siz değerli dostlara elimizden geleni yapıcaz...:rendeer:

bu arada plaka ve ruhsat olayından bahsedeceğim.

ankarada trafik sigortası 40.00 TL
dosya parası 2.00 TL
daktilo ile doldurtma 10.00 TL
ruhsat kart parası 117.00 TL
plaka basım ücreti 9.50 TL olmak üzere toplam harcama (MTV hariç)

Toplam = 178.50 TL tutmaktadır. ilgilenenlere duyurulur.


sigorta tutarı hususunda rakam çok düşükmüş ...

koruma demiri mutlaka taktırmalısın...ama o demir olmadan yola çıkma...far koruma demiride şart...

:



Eski Türk filmlerinde yavaş çekimde koşarak sarılma anı geldi gözüme.
Metehan koşarak gelir ve tüm cbf150 topacını kucaklayıverir :p

Eyvallah metehan hocam sağolasın iltifatların için, elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz.
Geldiğin iyi oldu yahu, sensiz cbf150 konusu, tuzsuz çorbaya benziyordu:cherry:

.


ve esas oğlan kızı öper...:p Aga burada ciddi şeyler yazmak zorundayım...vaktimin önemli bir kısmını alıyor...eşe dosta bilgi verip tanımadıklarımı es geçme gibi bir lüksüm tavrım zaten yok...bir şey sorulduğunda ya tüm bildiklerimi sonuna kadar üşenmeden yazmalıyım...ya hiç yazmamalıyım diye düşünüyorum...çünkü yeni gelen arkadaşlar forumun son 50 sayfasını okumak yerine doğal olarak kendi sıkıntılarından bahsedip çözüm ve tavsiye istiyorlar...ben çoğu pmlerde diyorum ki hocam beni cepten ara çağrı at ben seni ararım deyip genelde müsait olduğumda hemen arıyorum...telefonda daha rahat paylaşılıyor detaylar...ama yazmak uzun iş ve benim o kadar zamanım ve odaklanasım yok...yanlış anlaşılmasın...:wiinkk:

arkadaşlar depo kılıfı takmayı düşünüyorum,diz örtüsü depoyu çiziyor:pr:

Taktırayımmı varmı başka bir düşüncesi olan:silent:

taktır kanka kılıfı...siyah depoya siyah kılıf taksan sorun olmaz...görsel anlamda ve kullanım amacıyla ideal...

ama benim gibi 4 yıl 2 aydır kılıf depoda bir kez bile çıkarılmadan durmasın tabi...:p
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
doğru karar...Nisan başı deniyor ama bilinmez tabi...

Demek ki bölgelere göre bayi siparişleri ve teslimleri değişiyor bana gelecek olan için 10 Mart'ı bekliyorum sonra İstanbul'dan plaka işlemlerim var onlar da kısa sürerse motor geldikten 2-3 gün sonra teslim almış olacağım :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
yeni cbf 11.6ps yani 1ps=1.1bg olduğuna göre yeni cbf 12.7-12.8 arası bi beygire geliyor apache de 13.5 beygir 0.7 beygirin lafımı olur :D
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Onemli olan bg degil bence :D 13.5 bg i kac devirde veriyor o daha cok onemli ... torkunada bakmak lazım ne kadar az devir o kadar daha iyi hem yakıt acısından hem güc acısından dimi :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
ya arkadaşlar fuara gidene kadar cbf 150 diyim dururdum dier modellerin yüzüne bakmazdım fakat fuarda gördüğüm yeni model tvs 150rtr apachiler gerek dijital göstergeleriyle gerekse çalsıtırmada sonuna kdr açılan devir saatiyle gerekse tasarımıyla beni yedi bitirdi özellikle sarısına hayran kaldım alt sakal baya yakısmıs görevli vibrasyon sorununun hal edildiğini falan söledi fiyatıda cbf le aynı ama cok karasız kaldım sizce bu yeni kasa apacheler nasıldır iimidir
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
dscf0598.jpg

By abolgi at 2011-03-03

Tekrardan hayırlı olsun, tatlı heyecanlar bunlar.



Haklısın, bu konu devir saatli gösterge panelini taktığımızdan beri gözümüzden kaçan bir konu.
Benim motorunda rölantisi 1100-1200 civarında, haftasonuna bi ayar çekelim bakalım karbüratöre.
Gerçi ne kadar yüksek rölanti devri, o kadar çok yakıt tüketimi diye bu güne kadar öğrendik ama sonuçta kılavuzda 1400+- demiş. Demekki öyle olması gerekiyor.
Hatırlatma için teşekkürler Mucit :cat:

Ben de teşekkür ederim, rölanti devrimin düşük olduğunu b ende devir sayacı takınca anlamıştım. O kadar ayar vidasıyla oynadım. En son 1140 devri gördüm. Daha da artıramadım. Eskiden ışıklarda motor stop ediyordu, acaba niye? diyordum.:)

Ah abi tüh, bu konuda seni uyarmayı unuttum önceki mesajımda.
Oradaki daktiloda yazan kişiler "Bu formu daktilo ile doldurmak zorunludur" diyorlar ama işin aslı yok öyle bir şey. Kandırmaca.
Eğer yazın okunabilecek kadar düzgünse, kendin doldursaydın o formu 10 TL cebinde kalırdı 2,5 litre benzin alırdın 100 km. yol yapardın cbf ile :cherry:

Neyse pek önemli değil, hayırlısı olsun.

Bu vesile ile ruhsat alacak diğer arkadaşlara hatırlatalım.
Daktilo ile doldurma parası denilen 10 TL'yi vermeyin arkadaşlar,
dosyanızı kendiniz el yazınız ile okunaklı şekilde doldurun.

Bazı uyanık arkadaşlar 10 TL kazanma yolu bulmuşlar. Maalesef böyle. :pale:

Bilgi için teşekkürler.


Est. üstad konuma erişmem için daha önümde çoook uzun yol ve yıllar var :mrgreen: Ben de güvenmiyorum zaten ama bütçemi korumak için eskiyene kadar bu lastikleri kullanacağım zaten İzmir'de yağışlı havalarda mecbur kalmadıkça çıkmam bazen yağmurda yürüyüş iyi geliyor :cherry:



Yürüyüş çok sağlıklıdır. Geçen sene motosikletle işe gidip gelmekten vede çok yemekten 8-10 kilo almıştım. Yazın sıcaklarda verdim. Şimdi yine 3-4 kilo fazlam var. Artık yaza...:)

aşkımız tekrar alevlendi...2.balayı...:queen:

Arada bir yenilemek lazım, ilişkiler zamanla gevşeyebilir. 12 ayar anahtarla azıcık sıktın mı tamamdır, ama yalama yaptırmamak lazım. :p

yeni cbf 11.6ps yani 1ps=1.1bg olduğuna göre yeni cbf 12.7-12.8 arası bi beygire geliyor apache de 13.5 beygir 0.7 beygirin lafımı olur :D

Bencede lafı olmaz ama son sürat gibi bir takıntınız yoksa tork daha önemlidir. Ayrıca motorun ağırlığı da önemlidir. Ayrıca max torku ve max gücü hangi devirde verdiği de bir o kadar önemlidir.

ya arkadaşlar fuara gidene kadar cbf 150 diyim dururdum dier modellerin yüzüne bakmazdım fakat fuarda gördüğüm yeni model tvs 150rtr apachiler gerek dijital göstergeleriyle gerekse çalsıtırmada sonuna kdr açılan devir saatiyle gerekse tasarımıyla beni yedi bitirdi özellikle sarısına hayran kaldım alt sakal baya yakısmıs görevli vibrasyon sorununun hal edildiğini falan söledi fiyatıda cbf le aynı ama cok karasız kaldım sizce bu yeni kasa apacheler nasıldır iimidir

Eskisine göre daha iyidir inş. Şimdi bu motor kötü alınmaz desem yalan demiş olurum. İyice bir incele, vibrasyonu hakkaten kalkmış mı? Sonra servis ve yedek parça durumları nasıl? En önemlisi motorun albenisi var mı, senin için.
İçine sinerse bismillah de al.:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst