Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Evet arkadaşlar sonunda motor paramı denkledim:)Yarın honda duran kardeşlere gidip elindeki motor durumuna bakıcam.En son elinde gri renkli cbf ler vardı ve yeni renklerin mart ayında gelebileceğini söylemişti.Gidelim duruma bakalım bi.

Bu arada bizim motorlar için siz hangi benzini ve hangi benzin istasyonu nu kullanıyorsunuz.En iyi verimi hangisinde alabiliriz.

Motoru teslim aldığımda herhalde içinde idareten bi benzin olacaktır.Orada hemen depoyu da full lemeyi düşünüyorum.

Elden geldiğince aksesuar koparmanın derdince olucam ama satış yetkilisi hatun çok dişliydi pek bişe verecek gibi durmuyordu.Ama limitlerini zorluycam bakalım:)


Dikkat etmem gereken neler var yazarsanız sevinirim?
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Evet arkadaşlar sonunda motor paramı denkledim:)Yarın honda duran kardeşlere gidip elindeki motor durumuna bakıcam.En son elinde gri renkli cbf ler vardı ve yeni renklerin mart ayında gelebileceğini söylemişti.Gidelim duruma bakalım bi.

Bu arada bizim motorlar için siz hangi benzini ve hangi benzin istasyonu nu kullanıyorsunuz.En iyi verimi hangisinde alabiliriz.

Motoru teslim aldığımda herhalde içinde idareten bi benzin olacaktır.Orada hemen depoyu da full lemeyi düşünüyorum.

Elden geldiğince aksesuar koparmanın derdince olucam ama satış yetkilisi hatun çok dişliydi pek bişe verecek gibi durmuyordu.Ama limitlerini zorluycam bakalım:)


Dikkat etmem gereken neler var yazarsanız sevinirim?

Yeni motosikletiniz hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız kullanmanız dileğiyle ...
Bende nisan başında motosikletimi teslim alacagım kullanacagım benzin kesinlikle opet olucak aracımada opet alıyorum gayet memnunum. Bende sadece yan sehpayı söleyebildim başkada söyletmedi bayan zaten susmak zorunda kaldım :) belki teslim alırken depo deri kılıfınıda isterim kısmet artık :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:05 ----------

Yahu koskoca istanbulda motor yok Nisan'ı bekliyoruz duruma bak :cyclopsan

Aynen öyle ama buda bayilere göre degişebiliyor neden derseniz bazı bayiler bana 3900 fiyat verdiler ellerinde motor var fakat ben bir honda bayisinden 3750 fiyat aldım olsun biraz geç olsun hem havalar ısınır daha iyi :)
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
KTM'yi alıp sıfır CBF + nakit verecek olan varsa ben özledim CBF'i; hemen yapalım alışverişi :)
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Ablogi motorun hayırlı olsun Gri renk gerçekten motora bence de yakışmış. Benim özel üretim "mavi" kadar olmasa da hoşuma gitti :mrgreen: Havalar güzelleşince biz Ankaralılar herhalde bir yerlerde buluşuruz. Umarım sen de bir an önce ehliyetini alır motoruna alışmaya başlarsın.
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
merhaba arkadaşlar,
bu ötv indirimden sonra bende cbf150 ailesine katılmaya karar verdim.

daha doğrusu indirimi bahane edip motorumu biraz daha büyütmek istiyorum.
250cclerle kıyaslayınca cbf150 biraz daha ucuz ve alına bilir kalıyo benim için.
sizde sanırım alma demiyo sunuz. kullanıpta memnun kalmayan sanırım yok.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
merhaba arkadaşlar,
bu ötv indirimden sonra bende cbf150 ailesine katılmaya karar verdim.

daha doğrusu indirimi bahane edip motorumu biraz daha büyütmek istiyorum.
250cclerle kıyaslayınca cbf150 biraz daha ucuz ve alına bilir kalıyo benim için.
sizde sanırım alma demiyo sunuz. kullanıpta memnun kalmayan sanırım yok.

daha iyi olabilirdi diye düşünüyoruz sadece:)

pişman olan yoktur,sadece uzun yolda yetmediğinden şikayet edersiniz o kadar.

özellikle tırmanma şeritlerinde:cherry:
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
22
Evet arkadaşlar sonunda motor paramı denkledim:)Yarın honda duran kardeşlere gidip elindeki motor durumuna bakıcam.En son elinde gri renkli cbf ler vardı ve yeni renklerin mart ayında gelebileceğini söylemişti.Gidelim duruma bakalım bi.

Bu arada bizim motorlar için siz hangi benzini ve hangi benzin istasyonu nu kullanıyorsunuz.En iyi verimi hangisinde alabiliriz.

Motoru teslim aldığımda herhalde içinde idareten bi benzin olacaktır.Orada hemen depoyu da full lemeyi düşünüyorum.

Elden geldiğince aksesuar koparmanın derdince olucam ama satış yetkilisi hatun çok dişliydi pek bişe verecek gibi durmuyordu.Ama limitlerini zorluycam bakalım:)


Dikkat etmem gereken neler var yazarsanız sevinirim?

Selam Crux2006.
Ben de yarın duran kardeşlere gidip bir adet cbf 150 almayı düşünüyorum.Eğer fabrikaya gitmezsem öğlende gitmeyi düşünüyorum. İki kişi gidersek pazarlık yapma şansımız artar. Fiyat indirmeseler bile hediye koruma vs. isteriz. Ama 2 kişi her halukarda karlı çıkarız. En kötüsü tanışmış oluruz.
Osman Savaş
Telefon numaralarım: (iş) 0224 295 94 00 (iş cep):0530 76714 94
Cevabını bekliyorum, selamlar..

edit: Özelden mesaj atamıyorum. O yuzden buraya yazdım. Yarın silerim...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Selam Crux2006.
Ben de yarın duran kardeşlere gidip bir adet cbf 150 almayı düşünüyorum.Eğer fabrikaya gitmezsem öğlende gitmeyi düşünüyorum. İki kişi gidersek pazarlık yapma şansımız artar. Fiyat indirmeseler bile hediye koruma vs. isteriz. Ama 2 kişi her halukarda karlı çıkarız. En kötüsü tanışmış oluruz.
Osman Savaş
Telefon numaralarım: (iş) 0224 295 94 00 (iş cep):0530 76714 94
Cevabını bekliyorum, selamlar..

edit: Özelden mesaj atamıyorum. O yuzden buraya yazdım. Yarın silerim...

honda pek öyle akseuar vermeyi sevmez,yan ayaklık yada koruma demiri alabilirseniz ne ala...

hele bu indirimlerden sonra nasılsa satış derdi olmayacağını düşünürsek, ister al ister alma tavrı takınabilirler
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
22
honda pek öyle akseuar vermeyi sevmez,yan ayaklık yada koruma demiri alabilirseniz ne ala...

hele bu indirimlerden sonra nasılsa satış derdi olmayacağını düşünürsek, ister al ister alma tavrı takınabilirler

Haklısın aslında ama yine de şansımız deneyelim. Domuzdan kıl koparmak sevap derler amiyane tabirle.:)
Aslında birkaç kişi daha bulabilsek süper olur ama nerden, nasıl buluruz hiç bir fikrim yok. Fabrikada birkaç kişiyi kafalamaya çalışıyorum ama kandıramadım hiçbirini henüz. Kısmet artık.

Crux2006 dan da ses seda çıkmadı hala. İnşallah görmüştür mesajımı..
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Haklısın aslında ama yine de şansımız deneyelim. Domuzdan kıl koparmak sevap derler amiyane tabirle.:)
Aslında birkaç kişi daha bulabilsek süper olur ama nerden, nasıl buluruz hiç bir fikrim yok. Fabrikada birkaç kişiyi kafalamaya çalışıyorum ama kandıramadım hiçbirini henüz. Kısmet artık.

Crux2006 dan da ses seda çıkmadı hala. İnşallah görmüştür mesajımı..

Bursa bana o kadar uzak olmasa , hemen teslim siyahınıda bulabilsek bende katılırdım size ama nakliyesi falan çok tutar Bursa'dan :(
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Selam Crux2006.
Ben de yarın duran kardeşlere gidip bir adet cbf 150 almayı düşünüyorum.Eğer fabrikaya gitmezsem öğlende gitmeyi düşünüyorum. İki kişi gidersek pazarlık yapma şansımız artar. Fiyat indirmeseler bile hediye koruma vs. isteriz. Ama 2 kişi her halukarda karlı çıkarız. En kötüsü tanışmış oluruz.
Osman Savaş
Telefon numaralarım: (iş) 0224 295 94 00 (iş cep):0530 76714 94
Cevabını bekliyorum, selamlar..

edit: Özelden mesaj atamıyorum. O yuzden buraya yazdım. Yarın silerim...

Dostum az önce aradım duran kardeşlerle görüştüm.Sana güzel bi haber vereyim:pr:

Ellerinde Cbf 150 kalmamış:pr:Ayın 15inde yeni Cbf 150 ler gelecekmiş ancak şöyle bi sıkıntı var ki gelecek motor sayısı (tahminlerine göre)6-7 , ancak motor için sıraya girenlerin sayısı 20 kişiyi buluyormuş.Böyle de büyük bi problemimiz var. Bunların içinden vazgeçen olurmu bilmem ama ben ilk sıradan itibaren ismini yazdıranları arıycam size sıra gelirmi bilemem dedi.Kapora kabul etmiyor.Ben yine de yüzyüze görüşmek amaçlı bi gitmek istiyorum.Tabi ki buluşup gidebiliriz.Hatta güzel de olur bi şekilde baskın taraf olursak belki aksesuar koparma şansımızı artırabiliriz:cherry:Bu aralar çok yoğunum yarın işten saat kaçta çıkarım inan bilmiyorum.Ama 3-4 gibi çıkarım diye tahmin ediyorum.Birşey olurda bana ulaşmak istersen benimde numaram 0542 678 04 65 Sinan PAYYU
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
22
Dostum az önce aradım duran kardeşlerle görüştüm.Sana güzel bi haber vereyim:pr:

Ellerinde Cbf 150 kalmamış:pr:Ayın 15inde yeni Cbf 150 ler gelecekmiş ancak şöyle bi sıkıntı var ki gelecek motor sayısı (tahminlerine göre)6-7 , ancak motor için sıraya girenlerin sayısı 20 kişiyi buluyormuş.Böyle de büyük bi problemimiz var. Bunların içinden vazgeçen olurmu bilmem ama ben ilk sıradan itibaren ismini yazdıranları arıycam size sıra gelirmi bilemem dedi.Kapora kabul etmiyor.Ben yine de yüzyüze görüşmek amaçlı bi gitmek istiyorum.Tabi ki buluşup gidebiliriz.Hatta güzel de olur bi şekilde baskın taraf olursak belki aksesuar koparma şansımızı artırabiliriz:cherry:Bu aralar çok yoğunum yarın işten saat kaçta çıkarım inan bilmiyorum.Ama 3-4 gibi çıkarım diye tahmin ediyorum.Birşey olurda bana ulaşmak istersen benimde numaram 0542 678 04 65 Sinan PAYYU
Hayallerimi yıktın ya..Neyse, biz yine de gidelim. Biraz ısrar edelim, bakarsın bi kıyak yaparlar. benim korkum fiyatı yukseltmeleri hemen.
Yarın öğlende işten çıkacağım. Hava güzel olursa sabahtan işe ybr125 le gitmeyi düşünüyorum. İşten çıkarken ararım seni. Müsait olursan gider bakarız.Numaranı kaydettim.:)
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Aynen benimde hayallerim yıkıldı dostum.Tam 2 yıldır bu motoru almanın hayalini kuruyorum.İşleri toparladım, parayı denkledim, hah alıyorum derken başıma gelene bak:)Yarın gidip yüzyüze görüşürüz dostum.Bakalım neler yapabiliyorlar.Bu ötv indiriminden kaynaklanan bi yığılma tabi ki ama mağdur olmak kötü birşey.İstanbuldakiler bizden daha da kötü durumdalar anladığım kadarıyla.Onlara nisan ayına söz veriyorlarmış.

Bizde inş bu gelecek olan 6-7 cbf den birine sahip oluruz.Hayır bursa da başka yetkili satıcı da yok.İmkanlarımız sınırlı.Başka şehirlerden gidip alalım diycem ehliyet yok nasıl getireceksin.Ambara veya kargoya versen en az 200-300 bayılırsın.Az para değil o parayı motora harcamak aksesuar almak varken boş yere elinden para çıkacak..

Hayırlısı olsun dostum yarın bi gidelim görüşelim de ona göre yol haritası çizeriz:)
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
107
sonunda motoruma kavuştummmmm yaşasınnn!!!! Yarın fotolarını eklerim :D! Fakat ben nerde gördümde aklımda kaldı bilmiyorum ama VİTES GÖSTERGESİ YOKMUYDU BU YENİ MODELLERDE??? BEN NİYE VAR HATIRLIYORUM
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
2011 modellerde devir göstergesi konulup vites göstergesi kaldırıldı.Senin gördüğün Aydoğanx arkadaşımızın yurt dışından getirdiği devir göstergeli ve vites göstergeli panellerdir.Yani orjinal olan 2011 model Cbf 150 lerde vites göstergesi yok devir göstergesi var.

Bu arada hayırlı uğurlu olsun.ALLAH kazadan beladan korusun:)
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
107
teşekkürler dostum! Söylediğin doğrudur demekki yanlış görmemişim :) peki bizde bu şekilde göstergeyi upgrade edemezmiyiz? ya bi de lafı uzatmadan hemen söyleyeyim :D bu meret ne kadar benzin yakıyo?? yani 10 tl 2,460 lt benzin ile 100 km gider mi? merak ettim :D
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
22
Aynen benimde hayallerim yıkıldı dostum.Tam 2 yıldır bu motoru almanın hayalini kuruyorum.İşleri toparladım, parayı denkledim, hah alıyorum derken başıma gelene bak:)Yarın gidip yüzyüze görüşürüz dostum.Bakalım neler yapabiliyorlar.Bu ötv indiriminden kaynaklanan bi yığılma tabi ki ama mağdur olmak kötü birşey.İstanbuldakiler bizden daha da kötü durumdalar anladığım kadarıyla.Onlara nisan ayına söz veriyorlarmış.

Bizde inş bu gelecek olan 6-7 cbf den birine sahip oluruz.Hayır bursa da başka yetkili satıcı da yok.İmkanlarımız sınırlı.Başka şehirlerden gidip alalım diycem ehliyet yok nasıl getireceksin.Ambara veya kargoya versen en az 200-300 bayılırsın.Az para değil o parayı motora harcamak aksesuar almak varken boş yere elinden para çıkacak..

Hayırlısı olsun dostum yarın bi gidelim görüşelim de ona göre yol haritası çizeriz:)

Başka şehirden getirmek zor ama ben mecbur kalırsam balıkesirden yada civar illerden alabilirim. Gerçi havalar kotu olursa getirmek çok zor olur ama bu yaz motorsuz kalmak istemiyorum. Açıkçası bir an önce motoruma kavuşmak istiyorum. Bu fiyattan alırsam biraz da aksesuar için para kalıyor diye seviniyordum ama pek umudum kalmadı açıkçası..Hayırlısı artık...
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
teşekkürler dostum! Söylediğin doğrudur demekki yanlış görmemişim :) peki bizde bu şekilde göstergeyi upgrade edemezmiyiz? ya bi de lafı uzatmadan hemen söyleyeyim :D bu meret ne kadar benzin yakıyo?? yani 10 tl 2,460 lt benzin ile 100 km gider mi? merak ettim :D

Tabi ki upgrade edebilirsiniz.

Ayrıca o vites göstergesinin kaldırılmasına benimde çok canım sıkıldı ama ne yapacaksın büyük firmaların ,küçük ve basit stratejilerinin kurbanı oluyoruz.

Benzin konusunda bildiklerimi söylemem gerekirse kullanım şekline göre şekillenen bi konu bu.Tamamen seninle ilgili.Kendini kasarsan 100km de 2 Lt normal bi kullanımda 2.5 agresif kullanımda ise 3Lt yakıyor diye biliyorum.Ayrıca hondanın yapmış olduğu bi testte 100km yi 5.vites 50km hızla gittiğinde motorun yakıt tüketimi 100km de 1.61 lt ye tekabül ediyormuş.Bunlar benzin ile ilgili benim paylaşabileceğim bilgilerdir.Henüz motorum olmadığı için net birşey diyemem ama arkadaşlar daha doğru saptamalarda bulunabilirler tabi.

@savpiras dostum başka şehirlerden almamıza büyük ihtimalle gerek kalmayacaktır.O kadar sıkma canını bulucaz bi yolunu:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2011
Mesajlar
107
yani motoru yüksek vites düşük devirde kullanırsak çokta hız yapmazsak benzin tüketimi azalıyor yanlış anlamadım di mi? hep scooter kullandığımızdan viteslide ne nasıl ne kadar yakar bilmiyorum! saçma sorular soruyorsam affola arkadaşlar
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Ablogi motorun hayırlı olsun Gri renk gerçekten motora bence de yakışmış. Benim özel üretim "mavi" kadar olmasa da hoşuma gitti :mrgreen: Havalar güzelleşince biz Ankaralılar herhalde bir yerlerde buluşuruz. Umarım sen de bir an önce ehliyetini alır motoruna alışmaya başlarsın.



teşekkür ederim dostum. bugün motorumun plakasını onaylatıp, ruhsatıda cebime koydum :p . şimdi ehliyet sınavını beklemeye başladım :queen: . 12 mart 2011 . evraklar ne zaman gelir bilmiyorum ama hemen ehliyete baş vurup alacağım. ardından efe honda . motorun rodaja ihtiyacı olacak :) 1 günümü ayırıp eskişehire doğru molalar vere vere , tavsiye edilen rodaj devirlerinde eskişehir e çay içmeye gider gelirim. 500km cepte. sonrasına allah kerim. :wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst