- Katılım
- 9 Şub 2010
- Mesajlar
- 939
Ben size almayın demiştim ama:queen:
Beterin beteri var Necatik35 abi, biz yine iyi kötü 4-5 aydir biniyoruz. 1 hafta önce yeni cbf150 alan arkadas var burada...:queen::queen::queen:
Ben size almayın demiştim ama:queen:
![]()
Atillacım senin motorunda (4lü flaşörü takarken çektiğin resimlerde) kırmızıyla işaretlediğim yerde pas var ya, işte o civatalar ve egzozun üzerindeki aynı civatalardaki paslardan bahsediyorum.
reis o pasların ne gibi zararı olabilir ki?
Bu gün beni rahatsız eden arka amortisörleri değiştirdim.Gazlı amortisörleri çıkarıp yerine YBR amortisörü taktırdım.süspansiyon daha yumuşak oldu.Fakat akşam olduğu için fazla deneme şansım olmadı.Yarın 30-40 km. yapıp olumlu olumsuz bildiririm.
Keyfe keder :bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------
Abi biliyorsun ki senin yaptigin degisiklikleri ben merakla takip ediyorum. Seni rahatsiz eden husus neydi? MR'nin amortisörlerinden taksaydin. YBR tercih etmenin sebebi nedir? Olumlu bir farklilik olursa benide bilgilendirirsen sevinirim. Bide iki kisi olarak denemeyi unutma. Ama artci olarak 30-40kg'i gecmeyen bir cocuk artci bul :queen: Neden diyecek olursan.. az cok kac kilo oldugunu söylemistin istihap haddini gecmeyelim ...:queen:
:rendeer::rendeer::rendeer:
Çifti 35 liraya Yan sanayi YBR amortisörü aldım ve taktırdım.
:salut::flower:Mondial resmi sitesindeki güncel fiyat 2.686 TL
:salut::flower:
bi tarafimda hissetim bu fiyati
Benim MR nin yakıt ölçümlerim aşağıdaki gibi. Fazla yakıyor. Son ölçüm 3,848 LT/100 km. Ortalama 6-7000 devir aralığında kullanıyorumçSizde durum nedir? Bilgi verirseniz sevinirim...
YAKIT BEDELİ TÜKETİM
TARİH KM NET KM LİTRE B. FİYAT TUTARI 100 KM / TL 100 KM/LT
03.02.2011 0 0 2,55 3,94 10,05 0,000 0,000
03.02.2011 27 0 13,32 3,94 52,48 0,000 0,000
08.02.2011 425 398 12,07 3,81 45,99 0,116 3,033
15.02.2011 780 355 12,69 3,81 48,35 0,136 3,575
21.02.2011 1.173 393 13,70 3,94 53,98 0,137 3,486
25.02.2011 1.518 345 11,79 3,90 45,98 0,133 3,417
01.03.2011 1.735 217 8,35 3,95 32,98 0,152 3,848
Arkadaslar, karma kullanimda benimkide 100km de 3,5lt falan yakiyor. Rodajdan sonra bu deger düsecektir diye düsünüyorum. Duyumlarim o sekilde...
Yüksek devir yakıt tüketimi testim: 100km/3,6 lt
Garip...
Demek ki sizde de durum aynı6000 devir civarlarında 3-3,2 LT civarında olacaktır. Rodaj modaj yalan olacak sanırım.