Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
atilla abi valla sorma sahibinden de ilanlara bakıyorum artık motorların sıfırı ile 2. eli aynı fiyat:)bu fiyatlar çıkıcakmı çok merak ediyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pasli2.jpg


Atillacım senin motorunda (4lü flaşörü takarken çektiğin resimlerde) kırmızıyla işaretlediğim yerde pas var ya, işte o civatalar ve egzozun üzerindeki aynı civatalardaki paslardan bahsediyorum.

reis o pasların ne gibi zararı olabilir ki?
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Bu gün beni rahatsız eden arka amortisörleri değiştirdim.Gazlı amortisörleri çıkarıp yerine YBR amortisörü taktırdım.süspansiyon daha yumuşak oldu.Fakat akşam olduğu için fazla deneme şansım olmadı.Yarın 30-40 km. yapıp olumlu olumsuz bildiririm.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
reis o pasların ne gibi zararı olabilir ki?

Keyfe keder :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------

Bu gün beni rahatsız eden arka amortisörleri değiştirdim.Gazlı amortisörleri çıkarıp yerine YBR amortisörü taktırdım.süspansiyon daha yumuşak oldu.Fakat akşam olduğu için fazla deneme şansım olmadı.Yarın 30-40 km. yapıp olumlu olumsuz bildiririm.

Abi biliyorsun ki senin yaptigin degisiklikleri ben merakla takip ediyorum. Seni rahatsiz eden husus neydi? MR'nin amortisörlerinden taksaydin. YBR tercih etmenin sebebi nedir? Olumlu bir farklilik olursa benide bilgilendirirsen sevinirim. Bide iki kisi olarak denemeyi unutma. Ama artci olarak 30-40kg'i gecmeyen bir cocuk artci bul :queen: Neden diyecek olursan.. az cok kac kilo oldugunu söylemistin istihap haddini gecmeyelim ...:queen:
:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Cıvatalardaki paslardan bende de var. Özellikle depo kapağının çevresindekilerden.

ÖTV indirmi moral bozdu haliyle. 2975 TL olan MC 2634 TL, 2900 TL olan MR ise 2567 TL oluyor aşağı yukarı yeni hesapla (2975/1,18/1,22*1,08*1,18 = 2634 TL)

Buna göre bir Çin atasözü geldi aklıma
" Öte giren şemsiye açılmaz... "

Gazlı amortisörler daha mı sertti de değiştirdiniz. MR de gazsız amortisör ama konforu gayet iyi bana göre
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Keyfe keder :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------



Abi biliyorsun ki senin yaptigin degisiklikleri ben merakla takip ediyorum. Seni rahatsiz eden husus neydi? MR'nin amortisörlerinden taksaydin. YBR tercih etmenin sebebi nedir? Olumlu bir farklilik olursa benide bilgilendirirsen sevinirim. Bide iki kisi olarak denemeyi unutma. Ama artci olarak 30-40kg'i gecmeyen bir cocuk artci bul :queen: Neden diyecek olursan.. az cok kac kilo oldugunu söylemistin istihap haddini gecmeyelim ...:queen:
:rendeer::rendeer::rendeer:

Gazlı amortisörü yumuşattığım zaman çok esniyor ve çukura falan girdiğimde arka taraf tokoza kadar esneyip vuruyordu.Sertleştirdiğim zamanda yine sertlikten dolayı çukura falan gidiğimde arka taraf bu seferde yukarı doğru sertçe darbeler iletiyordu.YBR nin amartisör yüklsekliğini ölçtüm,hemen hemen aynı.Çifti 35 liraya Yan sanayi YBR amortisörü aldım ve taktırdım.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Benim MR nin yakıt ölçümlerim aşağıdaki gibi. Fazla yakıyor. Son ölçüm 3,848 LT/100 km. Ortalama 6-7000 devir aralığında kullanıyorumçSizde durum nedir? Bilgi verirseniz sevinirim...


YAKIT BEDELİ TÜKETİM
TARİH KM NET KM LİTRE B. FİYAT TUTARI 100 KM / TL 100 KM/LT
03.02.2011 0 0 2,55 3,94 10,05 0,000 0,000
03.02.2011 27 0 13,32 3,94 52,48 0,000 0,000
08.02.2011 425 398 12,07 3,81 45,99 0,116 3,033
15.02.2011 780 355 12,69 3,81 48,35 0,136 3,575
21.02.2011 1.173 393 13,70 3,94 53,98 0,137 3,486
25.02.2011 1.518 345 11,79 3,90 45,98 0,133 3,417
01.03.2011 1.735 217 8,35 3,95 32,98 0,152 3,848
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Benim MR nin yakıt ölçümlerim aşağıdaki gibi. Fazla yakıyor. Son ölçüm 3,848 LT/100 km. Ortalama 6-7000 devir aralığında kullanıyorumçSizde durum nedir? Bilgi verirseniz sevinirim...


YAKIT BEDELİ TÜKETİM
TARİH KM NET KM LİTRE B. FİYAT TUTARI 100 KM / TL 100 KM/LT
03.02.2011 0 0 2,55 3,94 10,05 0,000 0,000
03.02.2011 27 0 13,32 3,94 52,48 0,000 0,000
08.02.2011 425 398 12,07 3,81 45,99 0,116 3,033
15.02.2011 780 355 12,69 3,81 48,35 0,136 3,575
21.02.2011 1.173 393 13,70 3,94 53,98 0,137 3,486
25.02.2011 1.518 345 11,79 3,90 45,98 0,133 3,417
01.03.2011 1.735 217 8,35 3,95 32,98 0,152 3,848

Bence de haddinden fazla yakıyor bu meret. 250'lik gibi sanki, bir de performansı öyle olsa keşke.

Benim de son iki testim;
Düşük devir 3-4000 arası/ 100km'de 2.87 Lt
Orta devir 4-5000 arası/ 100km'de 3.11 Lt.

Yarın depoyu fulleyip yüksek devir sonuçlarını alacağım. 5 lt olmasından korkuyorum.
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Arkadaslar, karma kullanimda benimkide 100km de 3,5lt falan yakiyor. Rodajdan sonra bu deger düsecektir diye düsünüyorum. Duyumlarim o sekilde...
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Fiyatını takmayın kafanıızaa.. Allah kaza bela vermesin.. eski fiyatıda iyiydi şimdiki fiyatıda iyi..
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
939
Demek ki sizde de durum aynı :( 6000 devir civarlarında 3-3,2 LT civarında olacaktır. Rodaj modaj yalan olacak sanırım.

Ben alirken 3lt yi zaten gözden cikartmistim. eee bu kadar güc nereden gelecek... elbet beslenecek ki güc gelsin. Ama 80km/h ile uzun yolda 3ün altina inecegini düsünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst