bu açık kasktan arıyorum

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
arkadaşlar bu açık kasktan bulabilirmiyim acaba biliyorum koruma açısından zayıf bi kask ama yazın fullface kask takılmayacak kadar sıcakta kullanırım hemde artcı kaskım olmuş olur böyle bi tane almak istiyorum ama genelde nazi kaskı diye geçen tas şeklinde olanlarından var:queen:
2ec2gbn.jpg
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
142
bunu aynısı ama önünde sadece güneşliği var istersen beşiktaşta bi magazada telefon no.werebilirim bayinin istersen
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
nerden bulabilirsin bilmiyorum ama böyle açık kaskı hayatta takmam. Yazın ne kadar sıcak olursa olsun iyi bir kaskınız olursa hiç bir sorun yaşamazsınız ve güvenli bir şekilde aracınızı kullanırsınız. Böyle bir kaskı kullanana herhangi biri kaza yaparsa, ne çenesi ağzı kalır nede yüzü. Belki ölmezsiniz ama o yüz-surat psikolojinizi bozar ölmekten beter olursunuz.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
bunu aynısı ama önünde sadece güneşliği var istersen beşiktaşta bi magazada telefon no.werebilirim bayinin istersen

güneşliği çıkabiliyordur umarım.mağaza ve telefonu verirseniz çok memnun olurum hatta internet adresleri varsa çok daha iyi olur:cat:
speirs
koruma yönünün zayıf olduğunu kabul ediyorum benim zaten 1adet fullface kaskım var ama bunlarda çok hoşuma gidiyor arada kullanmak için hemde artçı ya verebilcek 2.bir kaskım olması için böyle bi ihtiyacım var
@BBelt
benzer bir model ama benim istediğim gibi değil teşekkürler
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Açık kaskı zaten kimse tavsiye etmez ama illa açık kask takacam diyorsan da vizörsüz kask takma. Kask seni sadece kaza anında korur ama vizörü belki farkında bile olmadığın kazaları atlanmana sebep olmuştur.
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
142
http://mototr.com/?_Args=ProductImage,253,MotoTR,230

@vecix; Beşiktaştaki bayinin ismini ve mümkünse telefonunu verebilirseniz makbule geçer...

ewet arkadaşım tıpkısı DEMİRTAŞ MOTOSİKLET
Ali DEMİRTAŞ
Regal Raptor Satış-Servis-Yedek Parça
Zambak Sok Fatih Apt No:2/B. Dikilitaş-Beşiktaş/İstanbul
Tel:0212 327 72 83
Cep:0535 975 10 82 burda bulabilirsin hem fiyat olarak ta senın werdiğin lınkdekı fiyattan daha uygundu sanırım:cat:
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Teşekkürler. Yeri anladım, bir ara gidip bakacağım.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Ahanda şerefsizim aynısını arıyorum yana yana :queen:
Hakan abi benim sana bahsettiğim model tam olarak bu işte
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Ahanda şerefsizim aynısını arıyorum yana yana :queen:
Hakan abi benim sana bahsettiğim model tam olarak bu işte

Cenk'le birlikte E-Bay'de baktık. Çok iyilerini bulduk ama denemeden kask alma fikri benim kafama yatmıyor walla.

Demirtaş motoru yarın arayacağım. Mototr'ye de tahminen hafta sonu bakarım. Seni de bilgilendiririm.
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Bu tip bir kask taksanız bile kask takmamaktan ceza yiyebilirsiniz.

Yönetmelikte sadece artçı için bu tip bir kaska müsade ediyor. Sürücünün vizörü yada gözlüğü olan bir kask takması gerekiyor.

Ayrıca bu kask bizim askerde taktığımız kompozitlere benziyor. :cherry:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Bende c.tesi sirkecinin altını üstüne getirmeyi planlıyorum bulacam bundan :)
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Bende c.tesi sirkecinin altını üstüne getirmeyi planlıyorum bulacam bundan :)

Oraya kadar gelmişken bana da uğrasana bir kahve içeriz beraber.

Bu tip bir kask taksanız bile kask takmamaktan ceza yiyebilirsiniz.

Yönetmelikte sadece artçı için bu tip bir kaska müsade ediyor. Sürücünün vizörü yada gözlüğü olan bir kask takması gerekiyor.

Ayrıca bu kask bizim askerde taktığımız kompozitlere benziyor. :cherry:

Bu tip kasklar genelde goggle ile kullanılır zaten...
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
17
yönetmelikte sürücü gözlük ve kask; yolcu kask takmak zorundadır diyor. daha yeni okudum arkadaşın kask cezasından :D bu kaskla gayet gidebilir, ki bu nazi kask dediğimiz şey aslında asker kaskıdır onunla bile kullanılabilinir. tek şart eğer vizörsüz bi kask kullanılıyorsa gözlük takılması. fakat ben bu kaskın kullanılmasını tavsiye etmem. ben motorumu ilk aldığımda parasızlıktan nazi kask kullandım; sonra fullface kask alınca rahatlık neymiş anladım. yüzüne direk rüzgar yemek kötü bişi; gözlük bile bi yere kadar korur. üstelik uzun yollarda rüzgar yüzünü aşındırır durduktan sonra bile rahatsız eder. börtü böcek toz kıl yün konusuna girmiyorum bile. tüm bunları bilerek kullanmak istiyorsan kullan tabi. istersen pınar yoğurt kovasıyla sür.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
önerileriniz için teşekkür ederim:rendeer: bu kasktan bulursam akabinde bir tanede Rayban Wayfarer gözlük almayı düşünüyorum :bounce:
beşiktaştaki mağazada veya herhangi bir yerde bulan olursa bu konuya cevap yazabilirmi acaba yada özel mesaj atabilirseniz çok memnun olurum:rendeer: ben avcılardayım beşiktaş uzak kalıyor bana

Resim Sons of Anarchy dizisinden alıntıdır.Uzun yolda bu kaskı takıyolar.Charmingde(evlerinin orda) motora bindiklerinde nazi kasklarından takıyolar kulakları kapatmayanlarından
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst