- Katılım
- 1 Mar 2011
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Selamlar. Yaklaşık bir yıldır motor kullanıyorum. En son bi akrabamdan burgman 400 aldım; aldığıma bin pişman oldum. Bana açmadığı masraf kalmadı, en sonunda 1 ay önce otobüsün sıkıştırdığı bir araca arkadan çarparak kaza yaptım. Motorum şuan serviste ve çıkma parça bekliyor. Scooterdan yeterince soğuduğum için ve biraz daha heyecanlı bir motor aradığım için burgman'ı (model olarak) çok sevsem de satmaya karar verdim. Kısa zamandır da olsa motor kullandığım için yüksek cc ile başlanmayacağını gayet iyi biliyorum; fakat bi sorunum var. Boyum 1.80 kilom 95 civarı, anlayacağınız üzere ufak motorlar altımda kayboluyor. Bu yüzden hem geniş hem de ufak ccli motor istiyorum
Şuan aklımda ninja 250 ve hyosung gtr250 var. Şunu da belirteyim; motoru almadan önce mutlaka eğitime gideceğim.