Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
istediğiniz zaman bu motorun parçasını bulabiliyormusunuz?


Şimdiye kadar hiç ihtiyaç duymadım,sadece yağ,filtre ve buji değişti.Motosiklet 33.000 km de .Allah bir kaza bela vermezse daha uzun km ler boyunca yedek parçaya ihtiyaç duyacağını sanmıyorum.Ancak marş motorundaki kömürden olacağını sandığım bir arıza (değilmiş sadece akü zayıflamış) için Yamaha Türkiye'yi aradım onlar da yedek parça deposu sandığım yerin telefonunu verdiler.Yedek parça sorumlusu ,2 küçük kömürün fiyatının 180 TL olduğunu söyleyince,ne yapıyorsunuz arabamın marş motorundaki kömürleri değiştirsem 20-25 TL tutar bir yanlışınız olmasın deyince tekrar baktı ve evet fiyatı pahalı ama bu dedi.
El insaf yahu....Ama Dünya artık çok küçüldü ve globalleşti ,yurt dışından Ebay'dan sipariş verilerek daha uygun getirtilebileceğini biliyorum.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Şimdiye kadar hiç ihtiyaç duymadım,sadece yağ,filtre ve buji değişti.Motosiklet 33.000 km de .Allah bir kaza bela vermezse daha uzun km ler boyunca yedek parçaya ihtiyaç duyacağını sanmıyorum.Ancak marş motorundaki kömürden olacağını sandığım bir arıza (değilmiş sadece akü zayıflamış) için Yamaha Türkiye'yi aradım onlar da yedek parça deposu sandığım yerin telefonunu verdiler.Yedek parça sorumlusu ,2 küçük kömürün fiyatının 180 TL olduğunu söyleyince,ne yapıyorsunuz arabamın marş motorundaki kömürleri değiştirsem 20-25 TL tutar bir yanlışınız olmasın deyince tekrar baktı ve evet fiyatı pahalı ama bu dedi.
El insaf yahu....Ama Dünya artık çok küçüldü ve globalleşti ,yurt dışından Ebay'dan sipariş verilerek daha uygun getirtilebileceğini biliyorum.


aynı olay benimde başıma geldi haliyle 5 yaşında makina, marş kömürü bitmiş tabi marş basmayınca servise gittim, söktüler baktılar ki marş kömüründen +kutup un gibi olmuş dağılmış yok olmuş resmen, önce beni korkuttular:cyclopsan innovanın marş motoru komple 560tl :) ama 11tl +kdv marş kömürü fiyatı +30 tl işçilik.. değiştirdiler neyseki sorun yok

bazen motoru büyütmek istiyorum nekadar honda hayranıda olsam oldum olası cbf250 serisini sevemedim ve en az yakıt oranına sahip 250cc ybr250 takip ediyorum ama malesef yamaha tr de kaderine terkedilmiş durumda elinde parçası yamaha koç tan parça kalan kişiler durumu bildikleri için fahiş fiyat çekiyorlar:pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 07:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 07:37 ----------

sobeeeee....:cherry::) nettin kanka...:p

iyiyim abim sen nasılsın :rendeer:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460

Çünkü çok güçlü. Önce bir YBR 250 yap sonra geçersin.

Geçen gün bir Yamaha bayisine sıfır YBR 250 neden gelmiyor diye sordum, Euro 3 normuna uyamadığı içinmiş. Yılın ikinci yarısı gelecek dedi ama tabi resmi bir bilgi midir bilemem. Bu konuşmayı yaptığımızda daha ÖTV indirimi olmamıştı. Bence indirim sonrası kesin gelecek.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
iyiyim abim sen nasılsın :rendeer:

aga biraz gec oldu ne olsun işte aynı durumlar...ybr 250 gelirse var ya asıl bomba bence bu olur...ama Yamaha Z moto olmaya niyetli...korkar olduk...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------

Geçen gün bir Yamaha bayisine sıfır YBR 250 neden gelmiyor diye sordum, Euro 3 normuna uyamadığı içinmiş. Yılın ikinci yarısı gelecek dedi ama tabi resmi bir bilgi midir bilemem. Bu konuşmayı yaptığımızda daha ÖTV indirimi olmamıştı. Bence indirim sonrası kesin gelecek.

inşallah valla dakika durmam...alırım...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
aga biraz gec oldu ne olsun işte aynı durumlar...ybr 250 gelirse var ya asıl bomba bence bu olur...ama Yamaha Z moto olmaya niyetli...korkar olduk...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------



inşallah valla dakika durmam...alırım...

Metehan Yalova'ya geldiğinde sana YBR 250 ile bi tur attıracağım (tabii daha önce denememişsen) ne kadar doğru düşündüğünü anlayacaksın:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan Yalova'ya geldiğinde sana YBR 250 ile bi tur attıracağım (tabii daha önce denememişsen) ne kadar doğru düşündüğünü anlayacaksın:cat:

ovvvv...:cherry: tükan benim yani eyvallah abi sağol varol...ne zaman aldın yav bu arada hayırlı olsun diyemedik galiba...MT de MEGAN nikli arkadaşın ybr250 sini bayağı kullandım...tam bana hitap ediyor depo hayvan gibi...tam bir uzun yol canavarı...:wiinkk:

köfte yok yani sadece tur var diyorsun...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
ovvvv...:cherry: tükan benim yani eyvallah abi sağol varol...ne zaman aldın yav bu arada hayırlı olsun diyemedik galiba...MT de MEGAN nikli arkadaşın ybr250 sini bayağı kullandım...tam bana hitap ediyor depo hayvan gibi...tam bir uzun yol canavarı...:wiinkk:

köfte yok yani sadece tur var diyorsun...

Aşağı yukarı 9 ay oldu alalı. 2007 model ,2008 eylül trafiğe çıkışlı.Sanki 400 cc motor gibi çekişi var.Geçen yaz sonu 2.300 km lik Ege-Akdeniz gezisine çıktım ve bu motoru almakla çok doğru seçim yaptığımı anladım.Eğer kısmet olursa bu sene Karadeniz ve oradan Gürcistan- Batum turu düşünüyoruz.
Köfte sözü önceden vardı biliyorsun ama gelmeden bi telefon aç da köfteciye söyleyeyim o gün aldığı et miktarını 2 katına çıkarsın:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Aşağı yukarı 9 ay oldu alalı. 2007 model ,2008 eylül trafiğe çıkışlı.Sanki 400 cc motor gibi çekişi var.Geçen yaz sonu 2.300 km lik Ege-Akdeniz gezisine çıktım ve bu motoru almakla çok doğru seçim yaptığımı anladım.Eğer kısmet olursa bu sene Karadeniz ve oradan Gürcistan- Batum turu düşünüyoruz.
Köfte sözü önceden vardı biliyorsun ama gelmeden bi telefon aç da köfteciye söyleyeyim o gün aldığı et miktarını 2 katına çıkarsın:queen:

aboo...:p Gürcistandan Ukraynaya geçiş var galiba...:queen:

doğru makina budur diyorum bende abi...

hayırlısı artık...

küfte olsun gramajı önemli değil...:cherry:
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
YBR 250 motosikletimi satalı 9 ay oldu. Hala arar dururum. 22.000 Km yol yaptım dağda taşda, hiç üzmedi canım benim. Çok laf atanlar oldu yok kötü yok pahalı yok şöyle yok böyle... N'oldu acaba onlara? Ben hala YBRyi ararım.Selam olsun!:)
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
69
arkadaşlar ybr 250 ile en çok kaç km yol yaptınız ve görüşleriniz nelerdir?

örneğin; ben cbf 150 ile çanakkale'den istanbul'a (körfezi dolaşarak) dinlenmeksizin, artçımla (artçım da karım :) ) geldik. toplam 584 km'yi birkaç kez ihtiyaç molasıyla 12,5 saatte aştık. kısa mesafede ben hiç yormayan cbf 150'm bu kadar uzun yolda beni fazlasıyla yordu. bu şekilde uzun yol yapan var mı acaba ybr 250 ile?
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
arkadaşlar ybr 250 ile en çok kaç km yol yaptınız ve görüşleriniz nelerdir?

örneğin; ben cbf 150 ile çanakkale'den istanbul'a (körfezi dolaşarak) dinlenmeksizin, artçımla (artçım da karım :) ) geldik. toplam 584 km'yi birkaç kez ihtiyaç molasıyla 12,5 saatte aştık. kısa mesafede ben hiç yormayan cbf 150'm bu kadar uzun yolda beni fazlasıyla yordu. bu şekilde uzun yol yapan var mı acaba ybr 250 ile?

Defalarca uzunyol yaptım (en son 2300 küsür km)
Mukayeseleri sevmem çünkü polemik oluyor, ama cbf 150 ile mukayese kabul bile edilemez. CBF 150 ancak YBR 125 ile mukayese edilebilir.her iki motosikleti de kullandım kim ne derse desin ben tecrübelerime dayanarak konuşurum,ikiside şehiriçi için biçilmiş kaftan,ikiside çok iyi motosiklet ama şehir içi..
Şehirler arasında gerekli ivmelenmelere sahip değiller.Her an makasta kalma ve arkadan gelen araçların tacizine uğrama riski oluyor.YBR 125 ile de çok kere şehirlerarası yola çıktım ama her defasında daha büyük bir cc ihtiyacı duydum.Ben ortalama 80-90 (hadi olsun 100) le giderim limitleri zorlamak istemem derseniz o başka tabii.Her şey beklentilerinize bağlı .
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
69
Defalarca uzunyol yaptım (en son 2300 küsür km)
Mukayeseleri sevmem çünkü polemik oluyor, ama cbf 150 ile mukayese kabul bile edilemez. CBF 150 ancak YBR 125 ile mukayese edilebilir.her iki motosikleti de kullandım kim ne derse desin ben tecrübelerime dayanarak konuşurum,ikiside şehiriçi için biçilmiş kaftan,ikiside çok iyi motosiklet ama şehir içi..
Şehirler arasında gerekli ivmelenmelere sahip değiller.Her an makasta kalma ve arkadan gelen araçların tacizine uğrama riski oluyor.YBR 125 ile de çok kere şehirlerarası yola çıktım ama her defasında daha büyük bir cc ihtiyacı duydum.Ben ortalama 80-90 (hadi olsun 100) le giderim limitleri zorlamak istemem derseniz o başka tabii.Her şey beklentilerinize bağlı .

Çok teşekkür ederim değerli bilgilerinizi paylaştığınız için. Dinlenmeksizin kaç km yaptınız, yoruldunuz mu, artçılı mıydınız, artçılı değilseniz eğer artçılı olsanız o kadar km tekrar gidebilir miydiniz? Çok uzun bi soru oldu farkındayım:cherry:
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Çok teşekkür ederim değerli bilgilerinizi paylaştığınız için. Dinlenmeksizin kaç km yaptınız, yoruldunuz mu, artçılı mıydınız, artçılı değilseniz eğer artçılı olsanız o kadar km tekrar gidebilir miydiniz? Çok uzun bi soru oldu farkındayım:cherry:

Zaman zaman eşimle de yol yaptım .Ben 92-93 kg,eşim 69-70 kg.geliyor. Doğrusu artçılı olduğu zaman artçıyı pek hissettirmiyor.Çoğunlukla artçısız yolculuk yapıyorum,yüküm de 20 25 kg yi pek geçmiyor.Uzun yolculuklarda ne kendimi ne de motoru üzmek istemem o yüzden tek kontakta 250 km mesafeyi geçmem mutlaka mola vererek sıvı gıda takviyesi yaparım.Yok ben tek kontakta 500-600 km giderim derseniz itiraz etmez. Bir defasında aynı gün 1200 küsür km yapmış ve çok yorulmuştum. Vibrasyonu hemen hemen sıfır, kullanım ve oturuş şekli bedeni yormayacak şekilde imal edilmiş naked motordur.Enjeksiyonlu olması önemli ölçüde yakıt tasarrufu sağlıyor. Buna karşın sürekli yüksek hızda (120-130 üzeri) seyir halinde çok fazla yakmaya başlıyor.bir depoyla (20 lt) 600 km gideceğiniz yolu 450 km ye kadar düşürüyor
 
Katılım
9 Mar 2011
Mesajlar
69
Zaman zaman eşimle de yol yaptım .Ben 92-93 kg,eşim 69-70 kg.geliyor. Doğrusu artçılı olduğu zaman artçıyı pek hissettirmiyor.Çoğunlukla artçısız yolculuk yapıyorum,yüküm de 20 25 kg yi pek geçmiyor.Uzun yolculuklarda ne kendimi ne de motoru üzmek istemem o yüzden tek kontakta 250 km mesafeyi geçmem mutlaka mola vererek sıvı gıda takviyesi yaparım.Yok ben tek kontakta 500-600 km giderim derseniz itiraz etmez. Bir defasında aynı gün 1200 küsür km yapmış ve çok yorulmuştum. Vibrasyonu hemen hemen sıfır, kullanım ve oturuş şekli bedeni yormayacak şekilde imal edilmiş naked motordur.Enjeksiyonlu olması önemli ölçüde yakıt tasarrufu sağlıyor. Buna karşın sürekli yüksek hızda (120-130 üzeri) seyir halinde çok fazla yakmaya başlıyor.bir depoyla (20 lt) 600 km gideceğiniz yolu 450 km ye kadar düşürüyor
çok teşekürler, harika bilgilerdi bunlar benim için. Tekeriniz düz bassın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst