- Katılım
- 21 Haz 2006
- Mesajlar
- 3,364
yapma yahu boşver 600 lüğü gel sana binlik yapalım :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:20 ----------
aslında bu kez ben de gümüş renk alayım diyorum. Ankara'da satılıklar arasında bi karar vericem herhalde bu hafta içinde.
bilgin olan motor varsa söyleyiver yanılıp sakat bi makine almayalım.
Emir benim eski makinayı alalım sana istersen, sattığım arkadaş sağlık nedenleriyle satacağını söylemişti en son.
Arkadaslar hava filtresini değiştirdim; bir de ne göreyim; benim motordan K&N hava filtresi cıktı :mrgreen:
Ben de diyorum neden bu kadar yakıyor
yeni filtrem ile;
10 TL Yani 2.42 litre benzin ile 28 km yaptımyüksek devir kullanımda.
Değişimden önce 18-21 km arasında bir yol yapabiliyordum
10 Lira da 10 km etkilediyse; 40 lirada 40 km etkilerYani 10 litre benzin ile daha 40 km daha fazla yol yapmıs oalcağım; 120 km yapmıstım daha önce
Neymiş; Hava filtresi cok önemli bir etken imiş :cherry:
İyi hadi vurmuşsun voleyi, motor tepesinden inmezsin artık.:cherry:



