- Katılım
- 6 Tem 2008
- Mesajlar
- 128
b.düzünde bi arkadaşımın oturduğu binanın önünden çalındı motor çokta kolay almış arakadaşlar şaşırdım valla
saolun arkadaşlar başa gelen çekiliyor artık borcu ödemekten başka çarede yok...allah bildiği yapsın bu insanlarıda.
şu andan itibaren kararımı vermiş bulunuyorum yine yeniden yeniiiiii 600f hedef bu önce çalınanın borcunu bitirmem lazım ama
fuarda acayip hoşlandım kendisinden başka kimler sevdi bu yeni güzeli acep
geçmiş olsun,saolun arkadaşlar başa gelen çekiliyor artık borcu ödemekten başka çarede yok...allah bildiği yapsın bu insanlarıda.
şu andan itibaren kararımı vermiş bulunuyorum yine yeniden yeniiiiii 600f hedef bu önce çalınanın borcunu bitirmem lazım ama
fuarda acayip hoşlandım kendisinden başka kimler sevdi bu yeni güzeli acep
Yürü beee Remzi :queen:
Eskisi direkt pistlerde yarışan makina kanka, bu sport touring olarak piyasaya sürüldü.
Ama ben beğendim yine de, çağa ayak uydurmuş ve hem sportif sürüş karakterinde, hem de konfor bakımından amacını sonuna kadar yerine getirecek güzel bir makina yapmış Honda bence.:cat:
Hepsi 640 tl tuttu camın fiyatı 100tl bujı 110 tl tuttu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------
Hayırlı olsun güle güle kullan. Bu arada bakarsan dağ olmaz bağ olur.:cherry:
Bor katkısına ben pek sıcak bakmıyorum açıkcası, belki de eski kafalıyım ama kullanmaktan yana değilim.
Dogru diyosun mesajı baya gec saatte yazdım onun etkısı var sanırım
evet bor olayı benımde ıcıme sınmedı almadım bende
can sağlığı olsun demekten başka bişey gelmiyo eldenr: ama çok can sıkıcı üzücü bi durum.
kısa süreli parklarda bile en basitinden bi disk kilidi kullanmak gerekiyo sanırım. en azından riskleri azaltır.
artık yeni 600f kısmet olur inşallah.
bu arada dün fuardaydım. yeni 600f'i açıkçası gördüm ama detaylı incelemedim. hornete elbise giydirmişler gibi geldi. depo küçük heybetsiz.. çok açmadı beni açıkçası.
Emre;
ya haklısın bu 3. 600f olucak ama napıym 11-12 bin seviyesinde bu özelliklerde makine yok başka. aradım aradım bulamadım
2008 z750'ye 15in vermek de işime gelmiyor açıkçası![]()
ben baktımda beğenemedim yinede çağın çizgilerine güzel ayak uydurmuş o başka fakat o tek far tasarımı bence olmamış. VFR'a özel bırakacaklardı onu VFR'ın çizgisi olsa daha güzel olurdu bence
üstüne oturdum bizim motorlarla hemen hemen aynı oturuş pozisyonu çok aşırı bir farkı yok depo enden küçülmüş boy ebadı büyümüş daha fazla, dolayısı ile rider koltuğunun boyuda küçülmüş benim motorda totomu oynatabiliyorum fakat bunda olmayacak iş biraz :queen:
artçı olarak arka sele daha ufak görünüyor ama rahatlığı uzun yol için nasıldır acaba :silent:
Göksel çok geçmiş olsun..
Haklısın, o zaman dediğin gibi 600F forever kanka.
Açıkcası bizim alıştığımız F'lerdeki tadı vermedi bana da üzerine oturunca.
Başta da dediğim gibi, yarışçı ruhundan cadde sport-touring ruhuna kaymış bir makina olmuş. Yine de artçıyla seyahat etmek ve istendi mi gazlamak için ideal makine bence. Sen de totoyu biraz az oynatıverirsin artık.![]()
erman senin külüstürü satsana bana)
yok anam satmam ben motorumu :queen: kıyamete kadar benimle gümüş ok:cherry:
Arkadaslar hava filtresini değiştirdim; bir de ne göreyim; benim motordan K&N hava filtresi cıktı :mrgreen:
Ben de diyorum neden bu kadar yakıyor
yeni filtrem ile;
10 TL Yani 2.42 litre benzin ile 28 km yaptımyüksek devir kullanımda.
Değişimden önce 18-21 km arasında bir yol yapabiliyordum
10 Lira da 10 km etkilediyse; 40 lirada 40 km etkilerYani 10 litre benzin ile daha 40 km daha fazla yol yapmıs oalcağım; 120 km yapmıstım daha önce
Neymiş; Hava filtresi cok önemli bir etken imiş :cherry:
Arkadaslar hava filtresini değiştirdim; bir de ne göreyim; benim motordan K&N hava filtresi cıktı :mrgreen:
Ben de diyorum neden bu kadar yakıyor
yeni filtrem ile;
10 TL Yani 2.42 litre benzin ile 28 km yaptımyüksek devir kullanımda.
Değişimden önce 18-21 km arasında bir yol yapabiliyordum
10 Lira da 10 km etkilediyse; 40 lirada 40 km etkilerYani 10 litre benzin ile daha 40 km daha fazla yol yapmıs oalcağım; 120 km yapmıstım daha önce
Neymiş; Hava filtresi cok önemli bir etken imiş :cherry:
10 liralık benzinle kaç km gidebildiğini nasıl ölçtün ?