Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
b.düzünde bi arkadaşımın oturduğu binanın önünden çalındı motor çokta kolay almış arakadaşlar şaşırdım valla
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
755
Biyere sabit kilitli filan değildi sanırım, çok çok geçmiş olsun çok büyük dert oluyor yaşadım bilirim.
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
203
Çok büyük geçmiş olsun.Çok can yakıcı bir durum. umarım motor zarar görmeden bulursunuz..
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
saolun arkadaşlar başa gelen çekiliyor artık borcu ödemekten başka çarede yok...allah bildiği yapsın bu insanlarıda.


şu andan itibaren kararımı vermiş bulunuyorum yine yeniden yeniiiiii 600f hedef bu önce çalınanın borcunu bitirmem lazım ama

fuarda acayip hoşlandım kendisinden başka kimler sevdi bu yeni güzeli acep
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
saolun arkadaşlar başa gelen çekiliyor artık borcu ödemekten başka çarede yok...allah bildiği yapsın bu insanlarıda.


şu andan itibaren kararımı vermiş bulunuyorum yine yeniden yeniiiiii 600f hedef bu önce çalınanın borcunu bitirmem lazım ama

fuarda acayip hoşlandım kendisinden başka kimler sevdi bu yeni güzeli acep

can sağlığı olsun demekten başka bişey gelmiyo elden :pr: ama çok can sıkıcı üzücü bi durum.
kısa süreli parklarda bile en basitinden bi disk kilidi kullanmak gerekiyo sanırım. en azından riskleri azaltır.
artık yeni 600f kısmet olur inşallah.

bu arada dün fuardaydım. yeni 600f'i açıkçası gördüm ama detaylı incelemedim. hornete elbise giydirmişler gibi geldi. depo küçük heybetsiz.. çok açmadı beni açıkçası.

Emre;
ya haklısın bu 3. 600f olucak ama napıym 11-12 bin seviyesinde bu özelliklerde makine yok başka. aradım aradım bulamadım :)
2008 z750'ye 15in vermek de işime gelmiyor açıkçası :)
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
aynen bi disk kilidi takmak lazım bende takmış olsaydım kesinlikle bi caydırıcılığı olurdu en kötü bir kaç dakika daha harcamak işlerine gelmeyebilirdi..
yeni 600f evet hornetin giyinik hali bide gidon hornetten farklı sanırım ama ben kıyafetli ve rahat motor seviyorum :D o yüzden bayıldım abs ayrıca zaten beni cezb etti ıslak zemindeki getirileri olan ve bir kaç sefer keşke olsa dediğim bir ekstra
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
saolun arkadaşlar başa gelen çekiliyor artık borcu ödemekten başka çarede yok...allah bildiği yapsın bu insanlarıda.


şu andan itibaren kararımı vermiş bulunuyorum yine yeniden yeniiiiii 600f hedef bu önce çalınanın borcunu bitirmem lazım ama

fuarda acayip hoşlandım kendisinden başka kimler sevdi bu yeni güzeli acep
geçmiş olsun,
bende aşık oldum ama benimki platonik daha çook uzun yollar var ona ulaşabilmem için
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Yürü beee Remzi :queen:



Eskisi direkt pistlerde yarışan makina kanka, bu sport touring olarak piyasaya sürüldü.
Ama ben beğendim yine de, çağa ayak uydurmuş ve hem sportif sürüş karakterinde, hem de konfor bakımından amacını sonuna kadar yerine getirecek güzel bir makina yapmış Honda bence.:cat:

ben baktımda beğenemedim yinede çağın çizgilerine güzel ayak uydurmuş o başka fakat o tek far tasarımı bence olmamış. VFR'a özel bırakacaklardı onu VFR'ın çizgisi olsa daha güzel olurdu bence :)

üstüne oturdum bizim motorlarla hemen hemen aynı oturuş pozisyonu çok aşırı bir farkı yok depo enden küçülmüş boy ebadı büyümüş daha fazla, dolayısı ile rider koltuğunun boyuda küçülmüş benim motorda totomu oynatabiliyorum fakat bunda olmayacak iş biraz :queen:
artçı olarak arka sele daha ufak görünüyor ama rahatlığı uzun yol için nasıldır acaba :silent:

Hepsi 640 tl tuttu camın fiyatı 100tl bujı 110 tl tuttu

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:19 ----------

Hayırlı olsun güle güle kullan. Bu arada bakarsan dağ olmaz bağ olur.:cherry:
Bor katkısına ben pek sıcak bakmıyorum açıkcası, belki de eski kafalıyım ama kullanmaktan yana değilim.

:)Dogru diyosun mesajı baya gec saatte yazdım onun etkısı var sanırım :) evet bor olayı benımde ıcıme sınmedı almadım bende


şu camın fotoğraflarınıda görmek isteriz açıkçası
double bubble tarzı cam mı aldın bu arada ?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Göksel çok geçmiş olsun..

can sağlığı olsun demekten başka bişey gelmiyo elden :pr: ama çok can sıkıcı üzücü bi durum.
kısa süreli parklarda bile en basitinden bi disk kilidi kullanmak gerekiyo sanırım. en azından riskleri azaltır.
artık yeni 600f kısmet olur inşallah.

bu arada dün fuardaydım. yeni 600f'i açıkçası gördüm ama detaylı incelemedim. hornete elbise giydirmişler gibi geldi. depo küçük heybetsiz.. çok açmadı beni açıkçası.

Emre;
ya haklısın bu 3. 600f olucak ama napıym 11-12 bin seviyesinde bu özelliklerde makine yok başka. aradım aradım bulamadım :)
2008 z750'ye 15in vermek de işime gelmiyor açıkçası :)

Haklısın, o zaman dediğin gibi 600F forever kanka. :)

ben baktımda beğenemedim yinede çağın çizgilerine güzel ayak uydurmuş o başka fakat o tek far tasarımı bence olmamış. VFR'a özel bırakacaklardı onu VFR'ın çizgisi olsa daha güzel olurdu bence :)

üstüne oturdum bizim motorlarla hemen hemen aynı oturuş pozisyonu çok aşırı bir farkı yok depo enden küçülmüş boy ebadı büyümüş daha fazla, dolayısı ile rider koltuğunun boyuda küçülmüş benim motorda totomu oynatabiliyorum fakat bunda olmayacak iş biraz :queen:
artçı olarak arka sele daha ufak görünüyor ama rahatlığı uzun yol için nasıldır acaba :silent:

Açıkcası bizim alıştığımız F'lerdeki tadı vermedi bana da üzerine oturunca.
Başta da dediğim gibi, yarışçı ruhundan cadde sport-touring ruhuna kaymış bir makina olmuş. Yine de artçıyla seyahat etmek ve istendi mi gazlamak için ideal makine bence. Sen de totoyu biraz az oynatıverirsin artık.:p
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Göksel çok geçmiş olsun..



Haklısın, o zaman dediğin gibi 600F forever kanka. :)



Açıkcası bizim alıştığımız F'lerdeki tadı vermedi bana da üzerine oturunca.
Başta da dediğim gibi, yarışçı ruhundan cadde sport-touring ruhuna kaymış bir makina olmuş. Yine de artçıyla seyahat etmek ve istendi mi gazlamak için ideal makine bence. Sen de totoyu biraz az oynatıverirsin artık.:p

niden cnm aaa
soğuk havada arkaya yapıştınmı rüzgar felan gelmiyor :mrgreen:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
yeni 600f bizim motorların yanına bile yaklasamaz dizayn olarak asırı sade dümdüz bir motor olmuş her yeni model güzel olcak diye bir sey yok zaten :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
yok anam satmam ben motorumu :queen: kıyamete kadar benimle gümüş ok:cherry:

yapma yahu boşver 600 lüğü gel sana binlik yapalım :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:20 ----------

aslında bu kez ben de gümüş renk alayım diyorum. Ankara'da satılıklar arasında bi karar vericem herhalde bu hafta içinde.
bilgin olan motor varsa söyleyiver yanılıp sakat bi makine almayalım.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaslar hava filtresini değiştirdim; bir de ne göreyim; benim motordan K&N hava filtresi cıktı :mrgreen:
Ben de diyorum neden bu kadar yakıyor :)
yeni filtrem ile;
10 TL Yani 2.42 litre benzin ile 28 km yaptım :) yüksek devir kullanımda.
Değişimden önce 18-21 km arasında bir yol yapabiliyordum :)
10 Lira da 10 km etkilediyse; 40 lirada 40 km etkiler :) Yani 10 litre benzin ile daha 40 km daha fazla yol yapmıs oalcağım; 120 km yapmıstım daha önce :)

Neymiş; Hava filtresi cok önemli bir etken imiş :cherry:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Arkadaslar hava filtresini değiştirdim; bir de ne göreyim; benim motordan K&N hava filtresi cıktı :mrgreen:
Ben de diyorum neden bu kadar yakıyor :)
yeni filtrem ile;
10 TL Yani 2.42 litre benzin ile 28 km yaptım :) yüksek devir kullanımda.
Değişimden önce 18-21 km arasında bir yol yapabiliyordum :)
10 Lira da 10 km etkilediyse; 40 lirada 40 km etkiler :) Yani 10 litre benzin ile daha 40 km daha fazla yol yapmıs oalcağım; 120 km yapmıstım daha önce :)

Neymiş; Hava filtresi cok önemli bir etken imiş :cherry:

dedik sana dimi :queen:
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
çok geçmiş olsun, hayrını görmesin çalan inşallah


çalınma riskini nasıl ortadan kaldırabiliriz disk kilitleri işe yarar mı gerçekten, bende çelik halat var eski bisiklet kilitleri gibi, direğe falan da kilitleyebiliyorum yani bu kilit iş görür mü ?
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Arkadaslar hava filtresini değiştirdim; bir de ne göreyim; benim motordan K&N hava filtresi cıktı :mrgreen:
Ben de diyorum neden bu kadar yakıyor :)
yeni filtrem ile;
10 TL Yani 2.42 litre benzin ile 28 km yaptım :) yüksek devir kullanımda.
Değişimden önce 18-21 km arasında bir yol yapabiliyordum :)
10 Lira da 10 km etkilediyse; 40 lirada 40 km etkiler :) Yani 10 litre benzin ile daha 40 km daha fazla yol yapmıs oalcağım; 120 km yapmıstım daha önce :)

Neymiş; Hava filtresi cok önemli bir etken imiş :cherry:

10 liralık benzinle kaç km gidebildiğini nasıl ölçtün ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst