- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #21
cevap yazan herkese teşekkür ederim :rendeer:
@yürekce
abi bujide hala bi sorun olduğunu düşünüyorum ama şuanda bujiden değilmiş gibi gözüküyo.
Bundan 1saat kadar önce babam aradı ruhsatın geldi, aldık dedi.
Bende dedim iyi ruhsat geldi ama motor çalışmıyo sabah yolda kaldım falan anlattım olayı ondan sonra ben gidiyim bi bakıyım motora dedi.
Giderken yanında bizim mahalldeki bi amcayıda almış, fi tarihinde bi tane 125lik bi motoru olan bi adam bu dediğim kişide :queen: Ben geçen bakımı yaparken aküyü söktüğümde, akünün kablolarının ucundaki o demir şeyler kopmuştu bende kabloları kutup başlarına bağlayıp kutup başlarındaki vidayla sıkıştırmıştım.Şimdi işin garip yanı sabah ben çalıştırmaya çalışırken aküde bi problem yoktu farlarım bile yanıyodu ama bi türlü çalışmamıştı.onlar gittiğinde ilkde çalışmamış sonra akünün kablolarını sağlamlaştırmışlar temazsızlık yapıyomuş tekrar bağlayınca tak diye tekde almış.bizim mahalledeki amca sürerek getirdi iş yerinin oraya saolsun :cat: yoksa motor orda kalcaktı
bizim iş yerinin altındaki oto tamircisi abide bana yeni kablo uçları ayarladı hem lehimliyip hem penseyle sıkıp taktık.Tam herşey çok güzel oldu eline sağlık derken motoru çalıştırdım 10sn ye sonra öksürdü stop etti.usta sanki bujide bi pokluk var gibi dedi.sonra tekrar çalıştırdım.motor orta ayaktayken biraz gazda verdim eskisi gibi nefes almaya başladı ama arada sanki böyle stop edicekmiş gibi oluyo? Bujinin ateşlemesinde bi sorun var galiba?Akşam eski bujimi takıyımmı yoksa bu kalsınmı şimdi kararsız kaldım.iyi olsun diye değiştirdik bujiyi eskisinden kötü çıktı.tabi sorun bujideyse?
@yürekce
abi bujide hala bi sorun olduğunu düşünüyorum ama şuanda bujiden değilmiş gibi gözüküyo.
Bundan 1saat kadar önce babam aradı ruhsatın geldi, aldık dedi.
Bende dedim iyi ruhsat geldi ama motor çalışmıyo sabah yolda kaldım falan anlattım olayı ondan sonra ben gidiyim bi bakıyım motora dedi.
Giderken yanında bizim mahalldeki bi amcayıda almış, fi tarihinde bi tane 125lik bi motoru olan bi adam bu dediğim kişide :queen: Ben geçen bakımı yaparken aküyü söktüğümde, akünün kablolarının ucundaki o demir şeyler kopmuştu bende kabloları kutup başlarına bağlayıp kutup başlarındaki vidayla sıkıştırmıştım.Şimdi işin garip yanı sabah ben çalıştırmaya çalışırken aküde bi problem yoktu farlarım bile yanıyodu ama bi türlü çalışmamıştı.onlar gittiğinde ilkde çalışmamış sonra akünün kablolarını sağlamlaştırmışlar temazsızlık yapıyomuş tekrar bağlayınca tak diye tekde almış.bizim mahalledeki amca sürerek getirdi iş yerinin oraya saolsun :cat: yoksa motor orda kalcaktı
Son düzenleme: