- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar bu sabah bebegimle mutlu mesut bi şekilde işe giderken yarı yolda birden öksürmeye başladı. Sonra aynı benzin bittiğinde yolda kaldığımki gibi devirden düştü ve stop etti.İlk aklıma gelen yine benzinmi bitti dedim ama depo full.Belki depo delinmiştir, gösterge yanlıştır dedim açtım depo kapağını içinde benzin var.
Marşa bastığımda marş motorunu çalıştırıyo sanırım ıkıh ıkıh ıkıh yapıyo ama motor bi türlü çalışmıyo. bide 4-5 defa denedikten sonra egzosdan biraz tükürdüğünü gördüm az bi beyaz duman çıktı ve yakamadığı benzini attı
Çok da fazla denemedim aküde bitmesin diye.Eds li bi ışık direğine bağladım atımı, tam karşısındada lüks bi lokanta gibi bişey var onun kameralarının açısının içinde.oraya bıraktım geldim.
Geçen hafta ben kendim hava filtresi yağ ve buji değişimi yaptım.Aklıma ilk gelen şeylerden biride bujide bi pokluk olduğuydu.
En iyi ihtimalle bujinin kablosu çıkmıştır diye düşünüyorum.buji çok iç kısımda kaldığı için bakamadımda.Yanımda yıldız tornavida bile yoktu :farao:
Karbürostore pislik kaçmış olma ihtimali varmıdır?
Geçen hafta lastiklerimi değiştirtdiğim motorcuya gazı birden kapatınca egzosdan gelen pat pat sesleri söylemiştim karburotorun pislenmiştir demişti.
Tamda motor bogulup devirden düşmeden önce egsozdan daha önce olmadığı kadar pat pat pat diye ses geldi?:salut:
Marşa bastığımda marş motorunu çalıştırıyo sanırım ıkıh ıkıh ıkıh yapıyo ama motor bi türlü çalışmıyo. bide 4-5 defa denedikten sonra egzosdan biraz tükürdüğünü gördüm az bi beyaz duman çıktı ve yakamadığı benzini attı
Çok da fazla denemedim aküde bitmesin diye.Eds li bi ışık direğine bağladım atımı, tam karşısındada lüks bi lokanta gibi bişey var onun kameralarının açısının içinde.oraya bıraktım geldim.
Geçen hafta ben kendim hava filtresi yağ ve buji değişimi yaptım.Aklıma ilk gelen şeylerden biride bujide bi pokluk olduğuydu.
En iyi ihtimalle bujinin kablosu çıkmıştır diye düşünüyorum.buji çok iç kısımda kaldığı için bakamadımda.Yanımda yıldız tornavida bile yoktu :farao:
Karbürostore pislik kaçmış olma ihtimali varmıdır?
Geçen hafta lastiklerimi değiştirtdiğim motorcuya gazı birden kapatınca egzosdan gelen pat pat sesleri söylemiştim karburotorun pislenmiştir demişti.
Tamda motor bogulup devirden düşmeden önce egsozdan daha önce olmadığı kadar pat pat pat diye ses geldi?:salut:
Son düzenleme: