honda sitesinde tarihi güncellemiş ama fiyatlarda tek kuruş değişiklik yok ,ybr fiyatı zaten 4390liraydı o da mı degişiklik yapmamış ,tabi adamlardan gidip biçok kişi fiyatlara itiraz etmeden alcak ,kaçan bikaç müşteride pek umurlarında olmıycaktır.
tvsyi sürekli arayıp baskı birazda olsa baski altinda tutmazsak onlarda fiyatı 3500-3800 olması gereken yerde 4300lira yapıştırmaktan çekinmezler
Honda dahil tüm forum yöneticileri şu an forum ortamında ve hafta sonu olduğundan bu hususlardaki kararlar yönetim kurul kararlarıyla alınacağından pazartesi salıya sarkar bu iş...:cat:
honda biraz önce sitesindeki fiyatları güncelledi
9950 lira olan cbr250r 8800liraya düşürüldü
CBF 150 3765 lira
Eğer bu durumda TVS indirime gitmezse pazara yeni apacheler taze giriyo büyük kaybeder,TVS de indirime gidecektir mutlaka :cat:
Şu an sitede fiyatlar gözükmüyor sanırım tvs de fiyat güncellemesi yapıyor :cherry:
siteye ben ötv indiriminden önce 24şubatta girdigimde ozamanda fiyatlar bölümü yoktu
biz zaten göze aldık
zevkine göre davranmayacaksan motordan nasıl keyif alacaksın. bir scooter alıp hayatımıza devam ederiz. moda mod olmaz öbürünü alınca masrafsızmış gibi konuşmanın anlamı yok.[/QUO
digerlerinin parçaları (honda,ybr,mondial) bu kadar pahalı (kazık) degil....
cbf le 500 liraya motor tamir yaptırabiliyorsun,apeche de yaptır bakalım,sonra kafanı duvara vurmar:
honda biraz önce sitesindeki fiyatları güncelledi
9950 lira olan cbr250r 8800liraya düşürüldü
CBF 150 3765 lira
Eğer bu durumda TVS indirime gitmezse pazara yeni apacheler taze giriyo büyük kaybeder,TVS de indirime gidecektir mutlaka :cat:
bu harika haber sağol kardeşim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:14 ----------
yeni fiyatın 3.718 tl olması lazım 4200 lira dediklerini hesaba katarsak
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:17 ----------
şimdi konuştum yeni fiyat pazartesiden itibaren devre girecek bu arada duman grisi oluyormuş ben o rengi alacağım inşaallah.
zevkine göre davranmayacaksan motordan nasıl keyif alacaksın. bir scooter alıp hayatımıza devam ederiz. moda mod olmaz öbürünü alınca masrafsızmış gibi konuşmanın anlamı yok.[/QUO
digerlerinin parçaları (honda,ybr,mondial) bu kadar pahalı (kazık) degil....
cbf le 500 liraya motor tamir yaptırabiliyorsun,apeche de yaptır bakalım,sonra kafanı duvara vurmar:
arkadaşlar fuardan geldim...apaçinin bol bol fotosunu çektim...birazdan yüklerim...çok detaylı hepsi...hızlı resime yüklerim az bekleyin...
satış fiyatı 3750...:cat:
arkadaşlar fuardan geldim...apaçinin bol bol fotosunu çektim...birazdan yüklerim...çok detaylı hepsi...hızlı resime yüklerim az bekleyin...
satış fiyatı 3750...:cat:
süper ,plaka ve ruhsat dahil fiyat 3750 degilmi? yoksa plaka ruhsat masrafı bizemi ait ?
süper ,plaka ve ruhsat dahil fiyat 3750 degilmi? yoksa plaka ruhsat masrafı bizemi ait ?















