- Katılım
- 5 May 2009
- Mesajlar
- 1,123
Scooter cı yok mu hiç aranızda![]()
e, gel olsun :wiinkk:
Felon'da da scooter var galiba... Ama yan çizecekmiş gibi görünüyor
Scooter cı yok mu hiç aranızda![]()
hava güzel olursa gn250 motorumla gelirimolur dimi
ama bilet yok bastan söyliyim
2 kişiyiz:mrgreen:
o bilet senin alın terin ona iş olmıcam![]()
e, gel olsun :wiinkk:
Felon'da da scooter var galiba... Ama yan çizecekmiş gibi görünüyor![]()
kuralım yaw..
ama sonra bize cc farkçısı,hızlı ayırımcısı,tarz manyakları gibi isimler uydurmasınlar???:queen:
bu arada bende bir adet fazla davetiye olma ihtimali var.ama ben ne zaman gideceğimi bilmediğimden yanıma arkadaş olup olmayacağı belli olmadığından ...
en kötü ihtimalle yanımda fazla davetiye olursa kapıda nasiplisini bulur...![]()
nerede yeri bu fuarın? esenler otogardan nasıl giderim ?