- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,169
Otogardan metroya binip havalimanından bir önceki durak olan İDTM duarğında ineceksin. Neredeyse tam önünde inmiş oluyorsun zaten.
sağolasın dostum,eğer bilet bulabilirsem yarn bende gelicem foto makinemle =)
Otogardan metroya binip havalimanından bir önceki durak olan İDTM duarğında ineceksin. Neredeyse tam önünde inmiş oluyorsun zaten.
yok be demezler,biz biraz yol yapıp ilerde bekleriz onları :queen:
benim çocuklar paçama sarıldı mecburen onlarla gideceğim fuaraale:
çocuklar motor hastası benden beter