ben pazar çalışıyorum o yüzden cumartesi gitmeyi düşünüyorum.
zaten ben cruiser kullanıcısı değilim arada sırıtırım
yakın zamanda bi grup'ta bizmi kursak samet ne dersin![]()
Yahu cruiser tayfası gidelim demiyoruz, hep beraber gidelimayrıca her ne kadar cruiser kullanıcılarıyız desekte, birçok arkadaşımız etkinliklerimize katılmıştır, herkesleri bekleriz
![]()
ben pazar çalışıyorum o yüzden cumartesi gitmeyi düşünüyorum.
zaten ben cruiser kullanıcısı değilim arada sırıtırım
yakın zamanda bi grup'ta bizmi kursak samet ne dersin![]()
arkadaşlar biletler 15 tl. ben biletle girdim fakat, gişeye sordum:cat:
Samet ctesi kaç gibi geçmeyi düşünüyorsun bende gidicem beraber bir yerde buluşup gidelim istersen.
Bana lazım :cherry: ilk ben söyledm benimdir :queen: