[MT İstanbul] Fuara Sürelim Etkinliği 27 Şubat '11 Pazar

Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
88
harbiden 30tl de çokmuş yani.zamanında beş milyonluk motor dergileri veriyordu da almadık.eee sona kalan dona kalır:):bounce::bounce:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ben pazar çalışıyorum o yüzden cumartesi gitmeyi düşünüyorum.:)
zaten ben cruiser kullanıcısı değilim arada sırıtırım :p
yakın zamanda bi grup'ta bizmi kursak samet ne dersin :p



kuralım yaw..
ama sonra bize cc farkçısı,hızlı ayırımcısı,tarz manyakları gibi isimler uydurmasınlar???:queen:



bu arada bende bir adet fazla davetiye olma ihtimali var.ama ben ne zaman gideceğimi bilmediğimden yanıma arkadaş olup olmayacağı belli olmadığından ...
en kötü ihtimalle yanımda fazla davetiye olursa kapıda nasiplisini bulur...:p
 
Katılım
27 Ara 2010
Mesajlar
259
Yahu cruiser tayfası gidelim demiyoruz, hep beraber gidelim :) ayrıca her ne kadar cruiser kullanıcılarıyız desekte, birçok arkadaşımız etkinliklerimize katılmıştır, herkesleri bekleriz :)
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Samet ctesi kaç gibi geçmeyi düşünüyorsun bende gidicem beraber bir yerde buluşup gidelim istersen.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Samet ctesi kaç gibi geçmeyi düşünüyorsun bende gidicem beraber bir yerde buluşup gidelim istersen.


valla iyi olur..ne tam yerini biliyorum,ne de tam olarak nasıl gidebileceğimi...

bu aralar gece-gündüz kot farkından leyla durumundayım yine...daha yeni geldim işten..sen nasıl düşünüyorsun??

yada telefonla anlaşalım buradan olmaz bu iş...
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
bende cumartesi gitmeyi düşünüyorum,yanımda 1adet fazla fuar bileti var,ilgili şahıslara duyrulur,
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Ama c.tesi gelemem mesaim var :pale: Sen fuardan döndükten sonra ben senden alsam hocam fazla davetiyeyi olmamı yauu bostancıda oturuyorum bende:salut:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
hava güzel olursa gn250 motorumla gelirim:) olur dimi :p ama bilet yok bastan söyliyim :) 2 kişiyiz:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst