[MT İstanbul] Fuara Sürelim Etkinliği 27 Şubat '11 Pazar

Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
hava güzel olursa gn250 motorumla gelirim:) olur dimi :p ama bilet yok bastan söyliyim :) 2 kişiyiz:mrgreen:

Vallaha bilete ilk ben kondum kaptırmam kimseye :bounce: :cherry:

Hocam o halde ben sana özelden benm numarayı göndereyim sende yaz bari ben napar eder gelir alrım senden bileti :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:04 ----------

Hemen son kontrolleri yapıyorum büyük ihtimal geliyorum yazıcam 10 dk içinde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:09 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:06 ----------

Tamamdır sudabatmayanarkadaşım geliyorum :cherry: Nereye geleyim ? nerde buluşalım ?
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
münibüs yolu üzeri tüccar başı durağını geçtikten sonra cızbız köfte ile kardeşim kebapçısı var ilk gelen sağ sokak feritbey sokagı oluyor 200m yukarısında intaş lisesi var
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Tamamdır o halde çıkıyorum şimdi yalnız özelden yada burdan farketmez numaranı yazarsan gelince haber vereyim. Hava zaten soğuk boşuna saat veripte bekletmeyeyim
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Eyvallah geliyorum atlayıp

myhammer sende gn250 mle geleyim demiştin kop gel tabi bekleriz :)
 
Katılım
17 Eyl 2007
Mesajlar
374
Motosikleti
Sym symphony ST 200i
bak ben dışarı şimdi çıkıyorum,

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:29 ----------

gelen arkadaşa fazla olan fuar biletini verdim, bileti olmayan arkadaşlar, bostancı sanayi sitesinin karşısında bulunan motor satış magzasından beni söyleyip alabilirler.bundan temin edemezlerse kızıl topraktaki fenerbahçe stadının karşısındaki delta bisikletten de alabilirsiniz....selamlar.....
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
sudabatmayan abime çoook teşekkür ederim gerçekten çok yardımcı oldu:rendeer:

Bende biraz toto üşümesi yaşadım ama sorun olmadı pek :mrgreen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
kuralım yaw..
ama sonra bize cc farkçısı,hızlı ayırımcısı,tarz manyakları gibi isimler uydurmasınlar???:queen:



bu arada bende bir adet fazla davetiye olma ihtimali var.ama ben ne zaman gideceğimi bilmediğimden yanıma arkadaş olup olmayacağı belli olmadığından ...
en kötü ihtimalle yanımda fazla davetiye olursa kapıda nasiplisini bulur...:p

yok be demezler,biz biraz yol yapıp ilerde bekleriz onları :queen:
benim çocuklar paçama sarıldı mecburen onlarla gideceğim fuara :pale:
çocuklar motor hastası benden beter
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
beyler ben bugün gidip geldim istanbul donuyo donuyo.valla siz bide tee eminönünden gelceksiniz bi tarafınız donar söyliyim :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nerede yeri bu fuarın? esenler otogardan nasıl giderim ?

Otogardan metroya binip havalimanından bir önceki durak olan İDTM duarğında ineceksin. Neredeyse tam önünde inmiş oluyorsun zaten.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst