Eurovvısıon formatı sahne şovu ağırlıklı...zaten oylamalar telefonlar ülke puanlarıyla vs canlı canlı oluyor...3-4 ülkenin kankeita komşu ülkeyi kolladığını en yüksek puanı verdiğini varsayarsak bir alt puanlar bu sahne şovu ağırlıklı ve nakaratı basit melodisi sabit ülkelere gidiyor...geçen Ukrayna öncesi bizde bu şekilde kazanmıştık...cıvcıvlı şeyler lazım...böyle düz müsamere şarkısı gibi olmuyor...bak size yeminle old mcdonalds got a farm şarkısını söylesen o kadar insanların garibine gider ki puanları direkt onlara verirler...
Haykoyu çok seviyorum...kaliteli bir adam...lay lay lomu yok...Ozzy Ozborne stayla bir şov hazırlasa kapar götürür herşeyi...
ama TRT Müdürünün tipine baksanız neden kaybettiğimiz veya kaybedecek olduğumuz sorusuna cevap bulursunuz...:queen:
http://www.netteyim.net/haber/resim...acikladi-968c9e8e5f9964cff9d8437a3211099b.jpg