- Katılım
- 7 Ara 2010
- Mesajlar
- 494
Abi kaçmaya çalışacaksın baktın kurtaramiyomusun bırak motoru gitsin at kendini motordan
Haklisin da zaten bende hiç olmadı kacamadin atla en az hasrla kurtul dedimARKADAŞLAR,
ben olsam şöyl-böyle yapardım, atlardım vs demek olmaz.
zamanında uzman sürücüler incelemiş ve açıklamış olayı.
ama, sen motordan atlarım, kurtulurum, yan dönerim vs yaparım dersen ( zamanında benim gibi) bir kere motosiklet savrulup nereye gideceği/çarpacağı belli olmadan kör kurşun gibi cana kastediyor. ikincisi ise düştüğün tarafın ezikler içinde kalıyor.
birazcık taktik çlışma ve antrenman bunlardan çok daha gerçekçi ve verimli sonuçlar ifade edecektir.
ama sen nasıl istersen öyle yapabiirsin.
hasta ziyaretine gitmek, hasta olup ziyaretçi kabul etmekten evladır derm ben![]()
Haklisin da zaten bende hiç olmadı kacamadin atla en az hasrla kurtul dedim
vitesli bir motosiklet kullanıyorsak yüksek viteslerdeysek bi anda vites küçültüp kompresöre binerek yavaşlıyıp durabiliriz..
herşeyi o anki durum gösterir. :cat:
Niye ????
Frenlerin çalışmıyormu ?
İlk mesajdan sonraki mesajlar bir göz atıver genç kardeşim . Aklına daha fazla yatacak birşeyler bulacağından emin olabilirsin.
Saygılar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------
Tamam işte,
o andaki durumu kısaca özetliyeyim sağdan birşey fırladı önüne ve duramayacağın kadar yakın mesafedesin ve +90km süratlerdesin.
Üşengeç olmayın genç kardeşlerim Fen sözlüsü değil bu alacağınız not canınıza mal olabilir. :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan
Çok mu zor bir cevap vermek![]()
Niye ????
Frenlerin çalışmıyormu ?
İlk mesajdan sonraki mesajlar bir göz atıver genç kardeşim . Aklına daha fazla yatacak birşeyler bulacağından emin olabilirsin.
Saygılar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:33 ----------
Tamam işte,
o andaki durumu kısaca özetliyeyim sağdan birşey fırladı önüne ve duramayacağın kadar yakın mesafedesin ve +90km süratlerdesin.
Üşengeç olmayın genç kardeşlerim Fen sözlüsü değil bu alacağınız not canınıza mal olabilir. :cyclopsan:cyclopsan:cyclopsan
Çok mu zor bir cevap vermek![]()
Biri birak motoru gitsin diyor , digeri uzerinden atla yada soyle yapardim boyle yapardim.. Allah askina o durum burda yazmaya benzemiyor.Milisaniyelerle olculen bir zaman araliginda ne cok sey yaparmissiniz meger..
Alıntı: cengaver29 Nickli Üyeden Alıntı vitesli bir motosiklet kullanıyorsak yüksek viteslerdeysek bi anda vites küçültüp kompresöre binerek yavaşlıyıp durabiliriz..
Kesinlikle refeleks olarak bunu gelistirmelisiniz,panik frenle kendinizi yerde bulabilirsiniz bir anda ki o anlatilan %70 on %30 arka fren olayi milisaniyeler icinde hikayedir(heleki yeni baslayan 2 teker dostlarimiz direkt arka frene yuklenir ki cisme carpma ihtimali kalmasa bile dusecektir)..close up disli oranlariyla motorsikletler kompresor kullanarak frenden cok daha emniyetli yavaslayabilir vede kacis noktasini algilamaniz artar o panik aninda..ayrica yagli ve coklu plakali debriyajlarimiz kolay deforme olmaz kompresorden korkmayin..
Alıntı: cengaver29 Nickli Üyeden Alıntı vitesli bir motosiklet kullanıyorsak yüksek viteslerdeysek bi anda vites küçültüp kompresöre binerek yavaşlıyıp durabiliriz..
Kesinlikle refeleks olarak bunu gelistirmelisiniz,panik frenle kendinizi yerde bulabilirsiniz bir anda ki o anlatilan %70 on %30 arka fren olayi milisaniyeler icinde hikayedir(heleki yeni baslayan 2 teker dostlarimiz direkt arka frene yuklenir ki cisme carpma ihtimali kalmasa bile dusecektir)..close up disli oranlariyla motorsikletler kompresor kullanarak frenden cok daha emniyetli yavaslayabilir vede kacis noktasini algilamaniz artar o panik aninda..ayrica yagli ve coklu plakali debriyajlarimiz kolay deforme olmaz kompresorden korkmayin..
Alıntı: cengaver29 Nickli Üyeden Alıntı vitesli bir motosiklet kullanıyorsak yüksek viteslerdeysek bi anda vites küçültüp kompresöre binerek yavaşlıyıp durabiliriz..
Kesinlikle refeleks olarak bunu gelistirmelisiniz,panik frenle kendinizi yerde bulabilirsiniz bir anda ki o anlatilan %70 on %30 arka fren olayi milisaniyeler icinde hikayedir(heleki yeni baslayan 2 teker dostlarimiz direkt arka frene yuklenir ki cisme carpma ihtimali kalmasa bile dusecektir)..close up disli oranlariyla motorsikletler kompresor kullanarak frenden cok daha emniyetli yavaslayabilir vede kacis noktasini algilamaniz artar o panik aninda..ayrica yagli ve coklu plakali debriyajlarimiz kolay deforme olmaz kompresorden korkmayin..
Coq biraderim seviyeyi dusermeye gerek yok ki..
Yazdiginiz forum adabina yakismiyor ki siz burada oldukca da eski bir uyesiniz..