- Katılım
- 14 Ara 2009
- Mesajlar
- 490
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar. Biryerde CBR250 nin geleceği duyulmuştu. Ben dedimki yeaa gelse ne yazcak 15.000 gaymeye satıcaklar onu. CBR125ı da satarlar 8.000 gaymeye.
Honda beni g*t etti ::utangac: .
Fiyatlar: CBR125R: 6.130 ( fiyat değişmemiş kasası ise harika)
CBR250R: 9.500 :silent::mrgreen: ( 27 ps güç var alette bu fiyat harika bence )
CBR600F: 25.000 buda gayet güzel bi fiyat bence.
Ne dersiniz hondada biraz gelişme var sanırsam :mrgreen: Yedek parçaları da düşürseler bütün modellerin tadından yinmez hondanın
Honda beni g*t etti ::utangac: .
Fiyatlar: CBR125R: 6.130 ( fiyat değişmemiş kasası ise harika)
CBR250R: 9.500 :silent::mrgreen: ( 27 ps güç var alette bu fiyat harika bence )
CBR600F: 25.000 buda gayet güzel bi fiyat bence.
Ne dersiniz hondada biraz gelişme var sanırsam :mrgreen: Yedek parçaları da düşürseler bütün modellerin tadından yinmez hondanın