Hondanın 3 supersport fiyatları. Oha diyorum.

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Merhaba arkadaşlar. Biryerde CBR250 nin geleceği duyulmuştu. Ben dedimki yeaa gelse ne yazcak 15.000 gaymeye satıcaklar onu. CBR125ı da satarlar 8.000 gaymeye.

Honda beni g*t etti ::utangac: .

Fiyatlar: CBR125R: 6.130 ( fiyat değişmemiş kasası ise harika)
CBR250R: 9.500 :silent::mrgreen: ( 27 ps güç var alette bu fiyat harika bence )
CBR600F: 25.000 buda gayet güzel bi fiyat bence.

Ne dersiniz hondada biraz gelişme var sanırsam :mrgreen: Yedek parçaları da düşürseler bütün modellerin tadından yinmez hondanın :p
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
cbr 125r için mükemmel diyorum.bu fiyat korunacaksa oha diyorum.başkada birşey demiyorum :)
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
cbr 125r için mükemmel diyorum.bu fiyat korunacaksa oha diyorum.başkada birşey demiyorum :)

Kesinlikle katılıyorum CBR125 ne olmuş öyle harika bişey. :)

(not: 2010 kasa cbr alan varsa bunu görünce içi yanacaktır sanırsam biraz daha neden beklemedim diye :p)
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
Bu fiyatlar türkiye bayi satış fiyatımı :silent: eğer öyleyse harbiden enteresen özellikler 250
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Bu fiyatlar türkiye bayi satış fiyatımı :silent: eğer öyleyse harbiden enteresen özellikler 250

Belirlenen satış fiyatı 9.500 yazıyor sitesinde. Biraz daha küsüratlı bişi yanlış bilgi vermeyeyim. Honda gerçekten güzel bi iş yapıyor bence. :)
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Merhaba arkadaşlar. Biryerde CBR250 nin geleceği duyulmuştu. Ben dedimki yeaa gelse ne yazcak 15.000 gaymeye satıcaklar onu. CBR125ı da satarlar 8.000 gaymeye.

Honda beni g*t etti ::utangac: .

Fiyatlar: CBR125R: 6.130 ( fiyat değişmemiş kasası ise harika)
CBR250R: 9.500 :silent::mrgreen: ( 27 ps güç var alette bu fiyat harika bence )
CBR600F: 25.000 buda gayet güzel bi fiyat bence.

Ne dersiniz hondada biraz gelişme var sanırsam :mrgreen: Yedek parçaları da düşürseler bütün modellerin tadından yinmez hondanın :p

Bende yeni fiyatları seninkiler gibi tahmin ediyodum ama çok şaşırdım özellikle 250liligin 9.950 oluşuna ,güzel
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
anlamak hakkaten güç, umarım honda amca kimseyi yanıltmaz.bu sefer bi doğru iş yapar.Fuardan sonra değişebilir gibi hissediyorum ama..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
cbr 250 nin fiyatı gerçekten 9500 tl ise satış patlaması yapar,ilk müşterilerinden biri de ben olurum.
Bakalım fuara getireceklermi orada ak koyun-kara koyun belli olur.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Süper gerçekten 250liligi youtubedan dinledim sesi yeter,şimdi TVSye yetcek para var TVSden sonra hedefim cbr250r oldu şimdi yada 2.el bi 600f alırım,cbr125r i TVSye tercih etmem ama 250lik cezbetti gerçekten
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Çin'in gücü diyorum başka da bir şey demiyorum. Zamanında az kapışmamıştık sitede Çin'lileri savunurken insanlara anlatamıyorduk.
Gene de pahalı olmasına rağmen bariz bir gerileme olduğu aşikar..
Dediğim gibi Çin'in gücü :)
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
birde şu gidonu 600 rr daki gibi alçak olsaymış bence iyi olurmuş, birde lastik ebatlarını bilen varmı sitesinde yazmıyor
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
Önceki CBR125R gibi, 2011 modeli de güçlü tek silindirli likit soğutmalı bir motor kullanır. Güçlü, güvenilir ve yakıtta verimli PGM-FI yakıt enjeksiyonlu 124.7cm3 likit soğutmalı, tek silindir motor 10,000rpm’de 13.3PS güç sınırı ve sadece 8000rpm’de 10.41 Nm tork sınırına ulaşarak, her CBR125R’ı sürüşünüzü bir zevke dönüştürecek performansa sahiptir. CBR125R oksijen sensörünü ve üç-metalli katalitik dönüştürücüyü birleştiren yeni bir egzoz sistemine sahiptir. Katalizör zararlı gazların emisyonunu ortadan kaldırır ve CBR125R’nin Euro 3 emisyon yönergelerine kolayca uymasını sağlar.

CBR125R’ın hafif ve yeni 100/80-17 ön ve 130/70-17 arka tekerleri ile şık beş kollu tasarım jantları hem dengeyi hem de yüksek kontrolü sağlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst