[Konya - MT]

Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
biz motoru parçaladık diye katılamayacakmıyız yani:cherry: haftaya topluyorum motoru benide götürün banane banane benide benide:queen:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
eh cemre düşmüş artık havalar ıscamış haydin gidiyik beya :)

tamam osman aga accık deha sabret ben hazırım düldül de hazır haberleşelim, gelmiyorsun bu taraflara.. Sen gelmezsen ben bir ara uğrayacam:queen: söylemesi ayıptır çay hoşuma gitti de:cherry:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
tamam osman aga accık deha sabret ben hazırım düldül de hazır haberleşelim, gelmiyorsun bu taraflara.. Sen gelmezsen ben bir ara uğrayacam:queen: söylemesi ayıptır çay hoşuma gitti de:cherry:

Ramazan hayatta değil mi :silent:ses çıkmıyo hiç:cherry: gıdıklasak mı aceb:queen::queen:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
şu havalar eksiden artılara bi geçsin inşallah çiğdemleri toplamaya gideceğiz.pardon koklamaya:)
.......
bu sayfadan haberleşelim inşallah
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
olur osman aga nisan 10 dan sonra emrindeyim çık de çıkayım::haapppy: ama altına krosu çekip te bizi de dağa taşa vurma:queen: toyotaya ettiğin gibim:queen:biliyon biz asfalt motorcusuyuz asfaltın bittiği yer bize işkence demek :salut: şu ara sağlık olayları nedeniyle pek takılamıyorum idare edin ::igne:::cat:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
geçmiş olsun müdür.
bu arada bugün crosu aldım ama gözüm korktu biraz. çok yüksek ayaklarım yere değmiyor
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
geçmiş olsun müdür.
bu arada bugün crosu aldım ama gözüm korktu biraz. çok yüksek ayaklarım yere değmiyor

ooo osman aga hayırlı olsun:rendeer: o zaman üle güle kullan:rendeer: bir resim at gari görelim:bounce: yükseklik kolay biraz topuklu giyersin olur biter:queen::queen:

bu arada ramazan hayatta değilmi haber alıyon mu ses çıkmıyo hiç:silent:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
hazır kıta bizi bekliyor ramazan. gezdirecekmiş oralarda bi hafta sonu.nisanda hazır ol

bu arada espri güzeldi hehe hehe.:mrgreen:
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
27/03/2011 bu pazar takkeli dağına çay içmeye gidelimmi ne dersiniz
bir kere arabayla gitmiştim çok beğenmiştim
.merkeze 10 km kadar.
hemen hemen zirveye 200 mt kadar motorla çıkılabiliyor
gerisi konyayı muhteşem seyir keyfi ve alaaddin keykubatın yazın yaşadığı kale kalıntıları.çay içmek hiç oradaki kadar zevkli olmaz inanın.
başkent hastanesi önünde buluşup dört beş saatlik bir gezi yapabiliriz.
bu teklife bir kişi bile okey derse saati belirleyelim .
takkelida2007seimgn78xi6.jpg
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sa arkadaşlar ben konyadayım birtane buggy yapmak istiyorum yadım edebilirmisiniz konyalı abilerim
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
selamlar konya MT naptın abi çıktın mı takkeli dağına? mesajı daha erken görseydim gelirdim ben senle as200 gy enduro var bende de. çıkacak dağ bulamıyorum =)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
toroslara çıktınmı geri öteki yana da inmezsen olmaz bi antalya yapmak lazım :)
inşallah abi birdahaki sefere
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
584
toroslara çıktınmı geri öteki yana da inmezsen olmaz bi antalya yapmak lazım :)
inşallah abi birdahaki sefere

olur ama ya asfalt motoru ya cros .biri diğerine gitmezki.:)
açıkçası ben ramzeyin asfalt gidişini begenmedim titreşimli telefon gibi oluyor.
ama troprak yolda çok güzel binimi var.asfaltta işkence.
ya toroslar ya akdeniz sahilleri birini feda etmek lazım:):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst