soğuk soğuk havalar çok soğuk.....ale:
eh cemre düşmüş artık havalar ıscamış haydin gidiyik beya![]()
tamam osman aga accık deha sabret ben hazırım düldül de hazır haberleşelim, gelmiyorsun bu taraflara.. Sen gelmezsen ben bir ara uğrayacam:queen: söylemesi ayıptır çay hoşuma gitti de:cherry:
geçmiş olsun müdür.
bu arada bugün crosu aldım ama gözüm korktu biraz. çok yüksek ayaklarım yere değmiyor
selamlar konya MT naptın abi çıktın mı takkeli dağına? mesajı daha erken görseydim gelirdim ben senle as200 gy enduro var bende de. çıkacak dağ bulamıyorum =)
toroslara çıktınmı geri öteki yana da inmezsen olmaz bi antalya yapmak lazım
inşallah abi birdahaki sefere