Buji sorunu.

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Merhaba arkadaşlar. yaklaşık 5000 km önce platinyum buji almıştım 30 lira gibi bir miktara. Yedek olarak bide standart buji aldım ikiside NGK marka ve gerçek japon. Herneyse bu akşam çıkarttım platinyum bujimi kıvılcımına baktım biraz zayıf gibiydi. Standartla test ettim kıvılcımı baya kuvvetli bir kıvılcım çıkarttı :silent:

Ne yani 5000 km de bitecekmiydi bu platinyum buji :silent:
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Standart motorlarda en iyisi orjinal buji.Her yönden ekonomik.İlk takıldığında cepte oluşan delik neticesi oluşan vakum kuvvetiyle performans hissediliyor ,daha sonra vakum üşütmeye başlayınca performansda düşüyor.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Merhaba arkadaşlar. yaklaşık 5000 km önce platinyum buji almıştım 30 lira gibi bir miktara. Yedek olarak bide standart buji aldım ikiside NGK marka ve gerçek japon. Herneyse bu akşam çıkarttım platinyum bujimi kıvılcımına baktım biraz zayıf gibiydi. Standartla test ettim kıvılcımı baya kuvvetli bir kıvılcım çıkarttı :silent:

Ne yani 5000 km de bitecekmiydi bu platinyum buji :silent:

kardeş benim motordada iridyum buji var ben şahsen memnunum motor sabah daha rahat ve stop etmeden çalışıyor bugün normal bujiyi taktım şahsen iridyumu arattı bana benim motorda işe yarıyor anlatacağın tekrar takacam iridyumu:D
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
CK125'in standart bujisi NGK DR8EA. CK125'imde üç yılı aşkın zamandır bu bujiyi kullanıyorum. her 8000 km de değiştirdim. Motorumda hiçbir zaman ateşleme sorunu olmadı. Gaz yemesi her zaman mükemmel. Daha karbüratör temizliği bile görmedi motor. Bence orijinal buji dışında arayışlara girmeye hiç gerek yok.
 
Katılım
28 Eyl 2010
Mesajlar
92
Ustam önermese de bende iridyum buji takmayı düşünüyorum motoruma, bundan önceki motorumda sabah çalışmalarını düzeltmişti sanırım bundada sabah çalıştırmada rahatlık sağlayacaktır. Ayrıca uzun ömürlü olması da cabası...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst