Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
tamam o zaman bu hafta değil bir dahaki haftaya pazar günü buluşuruz arkadaşlar..
mekan ve saati burada duyururuz isteyen buyurur gelir....
Emre benimde farı kaldırmam lazım çok aşağıda 1 metre önünü gösteriyor en fazla...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
tamam o zaman bu hafta değil bir dahaki haftaya pazar günü buluşuruz arkadaşlar..
mekan ve saati burada duyururuz isteyen buyurur gelir....
Emre benimde farı kaldırmam lazım çok aşağıda 1 metre önünü gösteriyor en fazla...

6sında buluşuruz pazar günü o zaman..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:41 ----------

far içinde msnden konuşalım özel mesajla uğraşmayalım:p
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
linkteki ürün ve uygun mercek kapağıyla alabilrisin. ilanın sahibi ilker bey ve oldukça ilgili bir kişidir. fakat önemli olan mercek almak değil merceği fara yerleştirmek, ayarını iyi yapmak(:)mrgreen:)) ve far camını açmak:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:17 ----------

bu arada arkadaşlar 6sı Pazar günü istanbul mt zc severleri olarak toplanıyoruz mekan olarak daha düşünülmedi fakat anadolu yakasında bir yer uygundur..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:20 ----------

yağ sıcaklık göstergesinin motor üzerindeki resimleri daha rütüş işlemleri var:p

dsc00037fr.jpg


dsc00039pob.jpg


dsc00040ba.jpg


kmde 20bine geliyor...

dsc00044g.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
abi helal olsun müthiş olmuş maşallah cuk diye oturmuş yani :D

teşekkürler.. yerini seçerken çok kararsız kaldım hatta 2 gün düşündüm çünkü sola koysam devir göstergesi kapanıyordu ortaya koysam çok yukarda oluyordu fakat benzin göstergesini biraz daha aşağıda bittiği için en iyi şekil bu oldu:cat:
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
Çok güzel olmuş. Yer seçimi olarakta bence en uygun yeri seçmişsin. :cat: Yağ müşürünü nereye yerleştirdin.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Çok güzel olmuş. Yer seçimi olarakta bence en uygun yeri seçmişsin. :cat: Yağ müşürünü nereye yerleştirdin.

motosikletin sol tarafında bulunan yağ boşaltma yerinden.:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:56 ----------

bencede en uygun yer :) inş. bende alınca bunları tek tek yapacağım :)

şimdiden kolay gelsin sana ama senin işin kolay nasılsa daha önce yapan biri var:p peki ben napim filozof oldum burda düşüne düşüne:queen::queen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Benim bildiğim motorun tam altındaki vidayı söküyoruz ve yağ boşalıyor. Sol tarafta yağ boşatma yeri tam olarak nerede :silent:

sol tarafta eğilirsen görürsün tam orta ayaklığın plastik takozunun orda bi vida var oraya takılıyor. fakat yapman gereken ordan çıkardığın vidaya göre yağ müşürüne diş açtırman tabi vidayı çıkarırkende motoru sağa yatır yoksa yağ akar:cherry::cherry: ve işlem tamam:cat:

http://img691.imageshack.us/i/p1010381x.jpg/
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
sol tarafta eğilirsen görürsün tam orta ayaklığın plastik takozunun orda bi vida var oraya takılıyor. fakat yapman gereken ordan çıkardığın vidaya göre yağ müşürüne diş açtırman tabi vidayı çıkarırkende motoru sağa yatır yoksa yağ akar:cherry::cherry: ve işlem tamam:cat:

http://img691.imageshack.us/i/p1010381x.jpg/

Valla yağ yeri tamamda yağ müşürünü ve diş açılmış halini gözümde canlandıramadım. Çünkü daha önce gördüğüm bir şey değil:):). Ayrıca teknik olarak keşke mümkün olsada bu yağ göstergesini resimdeki gibi ayarlayabilsek. Çok orjinal olurdu.
123.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:16 ----------

Bu arada benim motorda yağ boşaltma yeri motorun tam altında ve yere tam dik bir vida. Açtığımızda içinde filtresi ile beraber çıkıyor. Bunların dizaynı farklı değildir herhalde. Resimde gördüğüm vida ekstra yağ boşaltabileceğimiz bir vidamıdır :silent: :silent:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Valla yağ yeri tamamda yağ müşürünü ve diş açılmış halini gözümde canlandıramadım. Çünkü daha önce gördüğüm bir şey değil:):). Ayrıca teknik olarak keşke mümkün olsada bu yağ göstergesini resimdeki gibi ayarlayabilsek. Çok orjinal olurdu.
123.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:16 ----------

Bu arada benim motorda yağ boşaltma yeri motorun tam altında ve yere tam dik bir vida. Açtığımızda içinde filtresi ile beraber çıkıyor. Bunların dizaynı farklı değildir herhalde. Resimde gördüğüm vida ekstra yağ boşaltabileceğimiz bir vidamıdır :silent: :silent:

göstergeyi orda olmasını bende istedim ve söküp baktım oraya tam altından gidon geçtiği için gösterge çok ortada kalıyordu etrafınıda fiberle kapatınca o kadar güzel olmazdı. ayrıca normalde yağ ordanda değiştirilebiliyor tek farkı yağ filtresi çıkarılmamış oluyor.
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
Ama teknik olarak mümkün olsaymış görsel olarak gerçekten harika olurdu. Bilgi için teşekkürler oraya bakıcam ayrıca müşür takılı halde fotolayabilirsen çok güzel olur. :cat: birde lastiklerin dikkatimi çekti hangi lastiği kullanıyorsun. Martta havalar biraz ısınınca lastikleri söküp motorun altına iyi bir temizlik yapıp lastiklerimide değiştirmeyi düşünüyorum:)
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Ama teknik olarak mümkün olsaymış görsel olarak gerçekten harika olurdu. Bilgi için teşekkürler oraya bakıcam ayrıca müşür takılı halde fotolayabilirsen çok güzel olur. :cat: birde lastiklerin dikkatimi çekti hangi lastiği kullanıyorsun. Martta havalar biraz ısınınca lastikleri söküp motorun altına iyi bir temizlik yapıp lastiklerimide değiştirmeyi düşünüyorum:)

ırc marka lastiklerim made in turkey:p oldukça iiler bugune kadar bir problem yaşamadım tavsiye ederim hem fiyatlarıda uygun:cat:
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
ırc marka lastiklerim made in turkey:p oldukça iiler bugune kadar bir problem yaşamadım tavsiye ederim hem fiyatlarıda uygun:cat:

Valla diş derinliği bayağı fazla. Yağmur performansı nasıl. Ben Michelin Pilot Sport'ta karar kılmıştım. Okuduğum bazı yorumlarda Türk Malı lastiklerin yağmurlu havalarda kaydığı yazıyordu o yüzden aklımdan çıkarmıştım TM lastikleri.
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
452
Valla diş derinliği bayağı fazla. Yağmur performansı nasıl. Ben Michelin Pilot Sport'ta karar kılmıştım. Okuduğum bazı yorumlarda Türk Malı lastiklerin yağmurlu havalarda kaydığı yazıyordu o yüzden aklımdan çıkarmıştım TM lastikleri.

Michelin Pilot Sport kullanmadığım için bir şey diyemicem ama sonuçta yağmurda bütün lastikler belli bir noktadan sonra kayar. gerçekten lastiğin diş derinliği ve deseni güzel ve yağmurdada bir sıkıntı çekmedim:cat:
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
45
Neyse bakalım hele bir mart gelsin gidip gözle bir göreyim lastikleri öyle karar vereyim.:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:54 ----------

Bu gecelik benden bu kadar. Herkese iyi geceler.:rendeer:
 
Katılım
24 Kas 2010
Mesajlar
163
arkadaşlar ducati yine yapacağını yapmış ducati 848 scooteri internetten görsellerden bir bakın hele race tadında scooter yani hedefim budur beyler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst