- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
Arkadaşlar İnnovanın sert süspansiyonları sebebi ile geri dönmek istemiyorum ama o gücü ve torku sürüş keyfinide özlüyorum acaba en azından ön süspansiyonları yumuşatma veya başka bir şey yapılabilirmi malum yollar çok bozuk ve günlük 20 km yol gidiyorum buda zor oluyor
irfan, innovanın süspansiyonu malum biliyorsun, yeni modeldede aynı esneme aralıkları aynı yumuşatma olayı olmaz... innovanın tek eksi yönü bence, diğer + larıyla benim gerçek motorum innovadır eğer illaki biraz daha ataklık güç diyorsan yeni cbf e bakmanı öneririm gerçekten çok güzel makina özelliklede gri rengi ...bende şu an 2005 model bi wave birde innova var yaza doğru waveyi verip yeni cbf i almayı planlıyorum.....