Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
motoru sadece direksiyon kilidiyle bırakabiliyor musun merak ettim. Mersinde biraz zor oluyor ?

1,5 metre saglam bi zincir aldım onada kocaman bir kilit ve demir olan bir yere kilitliyorum direksiyon kilidini kırarlar bence güvenmeyin ve saglam kilitleyin
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
6
s.a arkadasLar yeni üye oLdum dün bayide gördüm mhyi hasta oLdum biraz soruşturdum son oLarak da sizin yazdıkLarınızdan faydaLandım sanırım bu cok dogru bir karar oLucak. ama önce eLimdeki benzin düşmanını satmam lazım :silent::pr:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
erenozgen, geçmiş olsun umarım sende birşey yoktur. Onarımın yapılacağı yerde şansına yedek parçalar var galiba, ben burada bi hava filtresi bulamadım. Adamlara sorduğumda motor yeni çıktı ne yedek parçası diye gözlerini patlatıp tuhaf tuhaf bakıyorlar.
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
6
s.a arkadasLar yeni üye oLdum dün bayide gördüm mhyi hasta oLdum biraz soruşturdum son oLarak da sizin yazdıkLarınızdan faydaLandım sanırım bu cok dogru bir karar oLucak. ama önce eLimdeki benzin düşmanını satmam lazım :silent::pr:

bana yardımcı olurmusunuz satış konusunda??:silent:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
en iyi yol sahibinden oluyor bu ara herkes oraya bakıyor yada tamicine bırak
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
32
erenozgen, geçmiş olsun umarım sende birşey yoktur. Onarımın yapılacağı yerde şansına yedek parçalar var galiba, ben burada bi hava filtresi bulamadım. Adamlara sorduğumda motor yeni çıktı ne yedek parçası diye gözlerini patlatıp tuhaf tuhaf bakıyorlar.

onarım yapılan yerde yedek parça olsa 2 hafta sürmezdi zaten:D
çinden geliyo mübarekler ondan bekliyom( ya da yakındaki bi servisten )
motor yeni ama unutmayın bunlar zaten parça halinde geliyo burda birleştirliyor.yani parça bol bol mevcut :D
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
sadece ön tekerlegi takıyorlar birde gidonu falan gerisi komple kasada
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Siyah Mondial 125 MH DRIFT!

203.jpg


204.jpg


201.jpg


201.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
bu gün varya beyazı canlı gördüm açık yeşil jant şeridi çektiler birde tank pad taktılar varya nazar degdirecegim diye korktum resmen manyak bi alet oldu inşallah kazasız belasız kullanır
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
32
bu gün varya beyazı canlı gördüm açık yeşil jant şeridi çektiler birde tank pad taktılar varya nazar degdirecegim diye korktum resmen manyak bi alet oldu inşallah kazasız belasız kullanır

belo kiminse beyz resim atsın da görelim belki bende yaparm ha? fikir olur en azından
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
52
yuh ya

ulan bizde de ne şans var ya... daha motoru alalı ay olmadı ötv indirim yapıldı... kaçtı bir tarafımıza fazladan bir 300 TL... yuh oğlu yuh ya.. böyle şans olur mu arkadaş... o paraya ben dünya kadar ihtiyaç giderirdim... Şansıma tüküreyim...!
 
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
32
ulan bizde de ne şans var ya... daha motoru alalı ay olmadı ötv indirim yapıldı... kaçtı bir tarafımıza fazladan bir 300 TL... yuh oğlu yuh ya.. böyle şans olur mu arkadaş... o paraya ben dünya kadar ihtiyaç giderirdim... Şansıma tüküreyim...!
benim de kafam attı şimdi bu alaya :l
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
18
arkadaşlar sert motorcu nikli kişinin ben amcaogluyum bir kaza sonucu hayatını kaybetti allah rahmet eylesin...araba ile carpıştı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst