Uyduruk kamera aparatı ile başarılı sonuç :)

Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
waaayy çitlik kavşaandan konya yoluna çıkıp yardırdın haa dümdüz :p aynı muhitin riderları sayılırız birgün tanışmasak mı acaba :silent:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
waaayy çitlik kavşaandan konya yoluna çıkıp yardırdın haa dümdüz :p aynı muhitin riderları sayılırız birgün tanışmasak mı acaba :silent:

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Dikkatli ol, ben tanıştığım adamları hemen ince kıyım doğrayan biriyim :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
HD videonun kalitesi gerçekten mükemmel ve çekim de mükemmel olmuş (kompozisyon olarak)

Diğer kamera için 1 - 1,5 saat batarya ömrü bile çok iyi. Ben bundan alıyorum bir tane. Gezilerimde çok az fotoğraf çekiyorum ama bununla bol video çekerim bundan sonra :)

tanıdığın bir elektronikçi varsa yanına ilave batarya bağlattır paralel olarak veya motordan 12 v alıp onu düşürtebilirsin.
Anahtarlık kameranın huyunu suyunu öğrenmek biraz zaman alıyor.
çünkü üzerinde sadece 2 tane tuş ve bir reset düğmesi var.Bazen çektiğini zannederken çekmiyor ya da tam tersi oluyor.
Bazen de çekim yaparken pili bitince çekimi kaydetmiyor.
İlk mesajımda verdiğim link i incelersen: adam bunlar üzerine epey kafa yormuş bir elektronikçi,bir çok ilaveler yapmış.
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
Dikkatli ol, ben tanıştığım adamları hemen ince kıyım doğrayan biriyim :p

hehe :queen: lütfen bana kıyma!! yada kuşbaşı da olur :p:p bu esprinin üstüne kesin doğrarsın artıkın :cherry: motorcu motorcuya bunu yaparsa kamyoncu, minibüscü neler yapmaz kimbilir :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
hehe :queen: lütfen bana kıyma!! yada kuşbaşı da olur :p:p bu esprinin üstüne kesin doğrarsın artıkın :cherry: motorcu motorcuya bunu yaparsa kamyoncu, minibüscü neler yapmaz kimbilir :)

Tamam da, motorcu genelde temiz hava, bol güneşe muhatap olduğu için daha kolay doğranıyor, naapiim. :p

Yahu tanışsak mı demiyorsun, tanışmasak mı diyorsun, ben de öyle takılayım dedim işte :)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
Tamam da, motorcu genelde temiz hava, bol güneşe muhatap olduğu için daha kolay doğranıyor, naapiim. :p

Yahu tanışsak mı demiyorsun, tanışmasak mı diyorsun, ben de öyle takılayım dedim işte :)


hıııııı!!! mecaz-ı mürsel yapayım derken tecaül-i arif kurbanı olmuş kadirşinas kelimem :p:p
ben ayrancı da oturuyorum kızılayda çalışıyorum ama akköprünün karşısındaki odabaşı oto servisim oldugu için videondaki güzergahı da kullanıyorum ara sıra (sık sık deil haa :mrgreen:) şöyle ara sıra gezi tur cinsi aktivitelerde bulunup yanına benide dahil edecek motorcu arkadaşlar edinsem hiç fena olmazdı diye düşünüyorum :rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Tamam o zaman. Arkadaş listeme ekledim, kabul edersen daha kolay haberleşiriz. Bir gezi planlarsak, serdarmert ile de bir türlü geziye çıkamadık, onu da davet ederiz. GaCCaLL da var, tanışırız dedik henüz nasip olmadı. Şöyle 4 arkadaş bir tanışma ve piknik / gezi faslı iyi olur tabii ki.
 
Katılım
30 Haz 2010
Mesajlar
187
Tamam o zaman. Arkadaş listeme ekledim, kabul edersen daha kolay haberleşiriz. Bir gezi planlarsak, serdarmert ile de bir türlü geziye çıkamadık, onu da davet ederiz. GaCCaLL da var, tanışırız dedik henüz nasip olmadı. Şöyle 4 arkadaş bir tanışma ve piknik / gezi faslı iyi olur tabii ki.

o kadar fevkaladenin fevkinde olur ki tadından yenmez :cat::cat: henüz hiç arkadas eklemedim nasıl olacak bilmiyorum ama sanırım becerebilirim kabul etmeyii.. tek boş günümün pazar günleri oldugunu da belirtmeden geçemeyeceğim :bounce:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
tanıdığın bir elektronikçi varsa yanına ilave batarya bağlattır paralel olarak veya motordan 12 v alıp onu düşürtebilirsin.
Anahtarlık kameranın huyunu suyunu öğrenmek biraz zaman alıyor.
çünkü üzerinde sadece 2 tane tuş ve bir reset düğmesi var.Bazen çektiğini zannederken çekmiyor ya da tam tersi oluyor.
Bazen de çekim yaparken pili bitince çekimi kaydetmiyor.
İlk mesajımda verdiğim link i incelersen: adam bunlar üzerine epey kafa yormuş bir elektronikçi,bir çok ilaveler yapmış.

İlave batarya düşüneceğim. Teşekkürler :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Beştepeden çık yola.... Dön konya yolundan gölbaşına kadar.... :))

Özlemişim ankarayı... Sonuna kadar seyrettim.....
Böyle video çekmenizi şiddetle destekliyorum.....:p
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Konuyu arkadaşlar hortlatmış ama, ben gene bir tavsiyede bulunayım. Fiyat performans oranı yüksek bir ürün

http://www.dealextreme.com/p/2-0-me...-led-night-vision-micro-sd-tf-card-slot-37717

Biraz büyük gibi ama bu işe uygun görünüyor :cat: Aparat ile uğraşma derdi yok en azından.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:26 ----------

Beştepeden çık yola.... Dön konya yolundan gölbaşına kadar.... :))

Özlemişim ankarayı... Sonuna kadar seyrettim.....
Böyle video çekmenizi şiddetle destekliyorum.....:p

Ahhaa :) 400 km'lk bir yolculuğun ilk 30 km'si kadardı o görüntüler. Bahar gelsin çekeriz gene birşeyler :)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
588
levent abi kesikköprüye felanmı gittin diyecem ama ora en fazla 110 km felan olmalı nereye gittin acep :) bu arada havalar kızışır kızışmaz senle bi kesikköpru patlatsak nasıl olur:D ilkbaharda tadından yenmez oralar
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
837
video çözümleri güzel
benim derdim de yolculuk halinde fotoğraf çekebilme
şuan tek elle moror kullanırken, tek elle fotoğraf çekiyorum
çok riskli ve yanlış bir iş olduğunu biliyorum...
fotoğraf işine fikri olan varmı acaba...
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
232
Tebrikler.Güzel bir çekim olmuş.Güzel devirlendiriyorsunuz motoru. :) Sizin gibi kullanmaya özen gösteriyorum. :)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Merak sardım motoruma kamera takmaya. Araştırıyorum. Fiyat olarak uygun bir ürünmüş. Peki Türkiye gönderimi yapıyormu?Ben baktım ama göremedim.

Yapıyor hem de kargo ücretsiz. 15-20 gün arasında gelir. Gözünüz kapalı alabilirsiniz. Defalarca alışveriş yaptım bu siteden
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst