ortalama olarak motorun piyasa fiyatının 10 da 1 i
Çok eski araçları yapmıyorlar.
Bir çok firma 250 cc den ufağını yapmıyor yapsa da kapalı garaj şartı arıyor.
Aksini belirtmedikce çalınma çarpma yanma terör yağmur sel ıvır zıvır her türlü hasarı karşılarlar.
Fiyat da yaklaşık % 10 dur aşağı yukarı.
en ufağından bir cep telefonu al bir de avea hat motorun en ücra noktasına sabitle telefonu da aküye bağla kapanmaması için. aveanın kim nerde özelliği var ona abone ol aylık çok cüzzi bir ücretle... Allah korusun motorun çalındığı zaman en fazla yarım saat sürer bulmanbuyrun burda
http://kimnerede.avea.com.tr/fafweb/help_tr.html
aylık ücret 5 lira
telefon ortalama 50 lira
toplam maliyet 55 lira
aylık 1250 lira cebinde onunla da bi yemek ısmarlarsın artık![]()
en ufağından bir cep telefonu al bir de avea hat motorun en ücra noktasına sabitle telefonu da aküye bağla kapanmaması için. aveanın kim nerde özelliği var ona abone ol aylık çok cüzzi bir ücretle... Allah korusun motorun çalındığı zaman en fazla yarım saat sürer bulmanbuyrun burda
http://kimnerede.avea.com.tr/fafweb/help_tr.html
aylık ücret 5 lira
telefon ortalama 50 lira
toplam maliyet 55 lira
aylık 1250 lira cebinde onunla da bi yemek ısmarlarsın artık![]()
hocam motor çalındıktan sonra parçalamaları kaç saat sürecekki?
Ben 2010 için 800 tl ödedim. Full kasko, çekici yol yardımı vs dahil, kilit ve kapalı garaj şartı da yok.2009 da 1400 tl ödemiştim. Koruma demiri, 2 yıldan eski ehliyet ve hasarsızlık var ise %45 e yakın indirim verebiliyorlar. İsviçre sigorta...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:22 ----------
Motoru çalındığı zaman bir elinde gps diğer elinde tabanca hırsız kovalar artık sokaklarda.... veya polise söyler , poliste oraya ekibi hemen iki dakikada gönderir . Geçiniz bu işleri. En iyi koruma kaskodur. Motorunuz 250 cc den büyük ve 7 yaş altı ise mutlaka kasko yaptırınız. Kasko yaptırmadan motora binecek kadar zengin değilim.
yarım saatten fazla sürecek ve sinyal veren telefonda o bölgede olacak sonuçta:bounce:
gerçi bu yöntem sadece çalınmalara karşı.... kasko genel oluyor ben o kısmı düşünemedimr:
yöntem bizzat benim tarafımdan yaşanarak test edilmiştir.
bir elimde gps bir elimde silah sokaklarda hırsız kovalamadım evet karakola gidip olayı anlattım ve yerlerinin tespit edilebileceğini söyledim gerekli işlemler yapılarak mersin cumhuriyet karakolu ekipleri tarafından çalındıkdan tam 1 saat sonra motorum tarafıma iade edilmiştir....
neyse amaaaannnn söyleyen uçtu![]()
Ben 2010 için 800 tl ödedim. Full kasko, çekici yol yardımı vs dahil, kilit ve kapalı garaj şartı da yok.2009 da 1400 tl ödemiştim. Koruma demiri, 2 yıldan eski ehliyet ve hasarsızlık var ise %45 e yakın indirim verebiliyorlar. İsviçre sigorta...
Motorunuz 250 cc den büyük ve 7 yaş altı ise mutlaka kasko yaptırınız.
Az önce anlattığın sistemi test ettim. Vodafone hattım var. " NEREDEYİM" yazıp 7777 ye mesaj attım. Cevaben gelen SMS 'de bulunduğum yerin koordinatları verilmişti. Google Earth'de verilen koordinatları girdim ve işaretledim. Gerçekten bulunduğum yeri de işaretledim. Aradaki mesafeyi ölçtüm. Tam 257 metre. İstanbul gibi yerde 257 metre içinde birçok sokak olabilir. Yani sana kesin sonuç vermiyor, ancak yine de işe yarayabilir. En azından motorun bulunduğu bölgeyi bulabiliyorsun.
![]()