Kasko Yaptırmayı Düşünüyorum..

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
23
merhaba arkadaşlar honda cbf 250 motorum var kasko yaptırmayı düşünüyorum acaba ne kadar bi yat tutar bilgisi olan veya öneride bulunacak arkadaşlardan cvp bekliorum.teşekkürler
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
bende motosiklete kasko yaptırmayı düşünmüştüm. anadolu sigorta yapıyordu. Hatta hesaplattırdım, kaskoda motosikletin tam değeri olan parayı hesaplatirken dikkat etmen gerekiyor, Sonra aksesuarları falan da ekletmen gerekiyor.(xenon, özel lastik, çanta, koruma demiri vs.)
 

kh1

Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
165
ortalama olarak motorun piyasa fiyatının 10 da 1 i

10/1 peki motosikletlerde sene ? arıyorlar mı? kaskolar farklı mıdır? çalınma , kaza , kundaklanma olarak.

Hiç bilmediğim bir konu , daha önce kaskolatıcak birşeyim olmadığından dolayı.

Detaylı bilgilendirecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Çok eski araçları yapmıyorlar.

Bir çok firma 250 cc den ufağını yapmıyor yapsa da kapalı garaj şartı arıyor.

Aksini belirtmedikce çalınma çarpma yanma terör yağmur sel ıvır zıvır her türlü hasarı karşılarlar.

Fiyat da yaklaşık % 10 dur aşağı yukarı.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Çok eski araçları yapmıyorlar.

Bir çok firma 250 cc den ufağını yapmıyor yapsa da kapalı garaj şartı arıyor.

Aksini belirtmedikce çalınma çarpma yanma terör yağmur sel ıvır zıvır her türlü hasarı karşılarlar.

Fiyat da yaklaşık % 10 dur aşağı yukarı.

peki kilit soru sizce değer mi?
6 ay içinde 13-14 bin liralık bir motor alıcam ve benimde kafamı kurcalıyor kasko olayı. yıllık 1300-1400 lira ödemeye değermi?
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
bence değer... Örneğin benim motora 410lira, aksesuarlarla 430lira para istediler. O paraya motoru sıfırlayabilirmis gibi düşünüyorsun ama bir çukura girip çıksan, sadece çelik jant fiyatı 180tl.
Bence kasko yaptırmak mantıklı.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
31
en ufağından bir cep telefonu al bir de avea hat motorun en ücra noktasına sabitle telefonu da aküye bağla kapanmaması için. aveanın kim nerde özelliği var ona abone ol aylık çok cüzzi bir ücretle... Allah korusun motorun çalındığı zaman en fazla yarım saat sürer bulman :D buyrun burda ;) http://kimnerede.avea.com.tr/fafweb/help_tr.html

aylık ücret 5 lira
telefon ortalama 50 lira
toplam maliyet 55 lira

aylık 1250 lira cebinde onunla da bi yemek ısmarlarsın artık :D
 
Katılım
15 Tem 2010
Mesajlar
375
en ufağından bir cep telefonu al bir de avea hat motorun en ücra noktasına sabitle telefonu da aküye bağla kapanmaması için. aveanın kim nerde özelliği var ona abone ol aylık çok cüzzi bir ücretle... Allah korusun motorun çalındığı zaman en fazla yarım saat sürer bulman :D buyrun burda ;) http://kimnerede.avea.com.tr/fafweb/help_tr.html

aylık ücret 5 lira
telefon ortalama 50 lira
toplam maliyet 55 lira

aylık 1250 lira cebinde onunla da bi yemek ısmarlarsın artık :D

hocam motor çalındıktan sonra parçalamaları kaç saat sürecekki?
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Ben 2010 için 800 tl ödedim. Full kasko, çekici yol yardımı vs dahil, kilit ve kapalı garaj şartı da yok.2009 da 1400 tl ödemiştim. Koruma demiri, 2 yıldan eski ehliyet ve hasarsızlık var ise %45 e yakın indirim verebiliyorlar. İsviçre sigorta...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:22 ----------

en ufağından bir cep telefonu al bir de avea hat motorun en ücra noktasına sabitle telefonu da aküye bağla kapanmaması için. aveanın kim nerde özelliği var ona abone ol aylık çok cüzzi bir ücretle... Allah korusun motorun çalındığı zaman en fazla yarım saat sürer bulman :D buyrun burda ;) http://kimnerede.avea.com.tr/fafweb/help_tr.html

aylık ücret 5 lira
telefon ortalama 50 lira
toplam maliyet 55 lira

aylık 1250 lira cebinde onunla da bi yemek ısmarlarsın artık :D

Motoru çalındığı zaman bir elinde gps diğer elinde tabanca hırsız kovalar artık sokaklarda.... veya polise söyler , poliste oraya ekibi hemen iki dakikada gönderir . Geçiniz bu işleri. En iyi koruma kaskodur. Motorunuz 250 cc den büyük ve 7 yaş altı ise mutlaka kasko yaptırınız. Kasko yaptırmadan motora binecek kadar zengin değilim.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
31
hocam motor çalındıktan sonra parçalamaları kaç saat sürecekki?

yarım saatten fazla sürecek ve sinyal veren telefonda o bölgede olacak sonuçta ;) :bounce:

gerçi bu yöntem sadece çalınmalara karşı.... kasko genel oluyor ben o kısmı düşünemedim :pr:

Ben 2010 için 800 tl ödedim. Full kasko, çekici yol yardımı vs dahil, kilit ve kapalı garaj şartı da yok.2009 da 1400 tl ödemiştim. Koruma demiri, 2 yıldan eski ehliyet ve hasarsızlık var ise %45 e yakın indirim verebiliyorlar. İsviçre sigorta...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:22 ----------



Motoru çalındığı zaman bir elinde gps diğer elinde tabanca hırsız kovalar artık sokaklarda.... veya polise söyler , poliste oraya ekibi hemen iki dakikada gönderir . Geçiniz bu işleri. En iyi koruma kaskodur. Motorunuz 250 cc den büyük ve 7 yaş altı ise mutlaka kasko yaptırınız. Kasko yaptırmadan motora binecek kadar zengin değilim.



yöntem bizzat benim tarafımdan yaşanarak test edilmiştir.

bir elimde gps bir elimde silah sokaklarda hırsız kovalamadım evet karakola gidip olayı anlattım ve yerlerinin tespit edilebileceğini söyledim gerekli işlemler yapılarak mersin cumhuriyet karakolu ekipleri tarafından çalındıkdan tam 1 saat sonra motorum tarafıma iade edilmiştir....

neyse amaaaannnn söyleyen uçtu :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
yarım saatten fazla sürecek ve sinyal veren telefonda o bölgede olacak sonuçta ;) :bounce:

gerçi bu yöntem sadece çalınmalara karşı.... kasko genel oluyor ben o kısmı düşünemedim :pr:





yöntem bizzat benim tarafımdan yaşanarak test edilmiştir.

bir elimde gps bir elimde silah sokaklarda hırsız kovalamadım evet karakola gidip olayı anlattım ve yerlerinin tespit edilebileceğini söyledim gerekli işlemler yapılarak mersin cumhuriyet karakolu ekipleri tarafından çalındıkdan tam 1 saat sonra motorum tarafıma iade edilmiştir....

neyse amaaaannnn söyleyen uçtu :)

Az önce anlattığın sistemi test ettim. Vodafone hattım var. " NEREDEYİM" yazıp 7777 ye mesaj attım. Cevaben gelen SMS 'de bulunduğum yerin koordinatları verilmişti. Google Earth'de verilen koordinatları girdim ve işaretledim. Gerçekten bulunduğum yeri de işaretledim. Aradaki mesafeyi ölçtüm. Tam 257 metre. İstanbul gibi yerde 257 metre içinde birçok sokak olabilir. Yani sana kesin sonuç vermiyor, ancak yine de işe yarayabilir. En azından motorun bulunduğu bölgeyi bulabiliyorsun.

dnmz.png
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
motosiklet kasko fiyatları çok pahalı benim motora 835tl fiyat çıkardılar oda en uygunu.motoru zaten 1000tl ye aldım :mrgreen:
sigortada bile önceki sahibinden fazla fiyat ödedim.nedeni ise genç olduğum için daha çok kaza riski taşıyomuşum.
 
Katılım
10 Ara 2009
Mesajlar
879
Ben 2010 için 800 tl ödedim. Full kasko, çekici yol yardımı vs dahil, kilit ve kapalı garaj şartı da yok.2009 da 1400 tl ödemiştim. Koruma demiri, 2 yıldan eski ehliyet ve hasarsızlık var ise %45 e yakın indirim verebiliyorlar. İsviçre sigorta...

motorunuzun fiyatı nedir 800 lira gayet uygun geldi de.


Motorunuz 250 cc den büyük ve 7 yaş altı ise mutlaka kasko yaptırınız.

7 yaş altı kelimenizi anlayamadım? benim alıcağım motor 3 yada 4 yaşında olucakda..
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
31
Az önce anlattığın sistemi test ettim. Vodafone hattım var. " NEREDEYİM" yazıp 7777 ye mesaj attım. Cevaben gelen SMS 'de bulunduğum yerin koordinatları verilmişti. Google Earth'de verilen koordinatları girdim ve işaretledim. Gerçekten bulunduğum yeri de işaretledim. Aradaki mesafeyi ölçtüm. Tam 257 metre. İstanbul gibi yerde 257 metre içinde birçok sokak olabilir. Yani sana kesin sonuç vermiyor, ancak yine de işe yarayabilir. En azından motorun bulunduğu bölgeyi bulabiliyorsun.

dnmz.png

o değil ustam benim bildiğim sadece avea da var bu servis aile koruması gibi bir şey KİM NEREDE ismi misal veriyorum 3 çocuğun ve 1 eşin var bu dört numarayı kaydettiriyorsun ve aynı anda 4 numaranında nerede ne yaptığını takip edebiliyorsun....

benim başıma gelen olayda anlattığım gibi 1 saat içinde bulduk motoru hatta komiser beni tebrik etmişti böyle bir sistemi yaptığım için :)) isteyen yapsın benim birkez işime yaradı şuan bütün arkadaşlarımın motorlarında mevcuttur hatta telefon da önereyim panasonic var kibrit kutusu kadar ;) buyrun bu da telefonunuz : http://www.sahibinden.com/ilan/alis...nasonic-askere-super-kucuk-cep-telefonu/detay

ayrıca sizin söylediğiniz olay da o telefondan NERDEYİM diye mesaj atmanız gerekiyor ki benim söylediğim sistemden çok farklı çalışıyor.... siizn söylediğiniz sistemde motoru çalan kişinin yada motorunuzun mesaj yollaması gerekiyor :) benim anlattığım da ise tam tersi ben avea ya motorun üzerinde bulunan numaranın şuan nerde olduğunu soruyorum.....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst