- Katılım
- 20 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,261
- Konu Yazar
- #1
http://webtv.hurriyet.com.tr/category.aspx?cid=2&vid=13548
Mobese'ye takılanlar bu kez güldürdü.
Mobese'ye takılanlar bu kez güldürdü.
valla motosikletlinin polisten kaçması süper inşalah motorcu polise yenik düşmemiştir![]()
İnşallah polis yakalamış, üstüne de kallavi bir ceza kesmiştir. Trafikteki herkes kurallara uymak zorundadır. Uymanı polisler cezalar vasıtasıyla zorla uydururlar.
1.00dk. dayı beni çok güldürdü.Dayı zaten uzatmaları oynuyor artı olarakta kendi gidip arabaya çarpıyor.Şimdi bu dayı ölse araba çarptı öldü olur:mrgreen:
Dayı hakkaten filmmiş.Polis memurunun azminede hayran kaldım. Motorla okadar sürükleniyor ama bırakmıyor.
O motorcuyu motordan indirebildiyse vay haline. Sadece para cezesıyla kurtarması zor gibi.Türk polisin şefkatli ellerini tatmış olması yüksek ihtimal
![]()
Bunlarin hepsinin altinda yatan sey cehalet ve bilgisizlik malesef.
Şimdi bu dayı ölse araba çarptı öldü olur:mrgreen:
yaa zeda abi bırakın cahilliği eğlenin biraz![]()