eski üyelerimizden ihsan hakan abinin başına gelenler:((

sXe

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
51
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezi fotolarında dizlik kullanıyor kazayı dizlikle yaptıysa ve bacagını kaybetmışse agır bı kaza geçirmiş geçmiş olsun.
resim835sy1.jpg
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
çok üzüldüm ne diceğimi bilemiyorum allah sevdiklerine bağışlamış çok geçmiş olsun =(
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
Allahım sen koru yarabbim :(((
Bilemiyorum ne diyeceğimi, yapabileceğimiz bir şey varsa herzaman hazırım ben
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Şu an vücudum daki bütün kemikler balyozla kırılmışcasına ağrıyor,vücudum bir üşüyo bir soğuyo,iki gündür yatıyorum.

Bu haberi okuyunca vallahi iyileştim birden...

Biz insanoğlu nekadar aciz yaratılmışız,bir saniye sonrasından habersiz yaşıyacak kadar.
Allah acil şifalar versin.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Okuyunca inanamadım... Birkaç gün önce aklıma gelmişti, msn'de vs ne zamandır görmedim, nasıl ulaşırım acaba diye...

Böyle üzücü haberi bir anda almak da haber alamamaktan daha kötüymüş, bir an önce eski sağlığına, eski durumuna kavuşur umarım...:cat:
 
Katılım
11 May 2010
Mesajlar
173
Allahu Teala kendisine iyilikler güzellikler ve şifalar nasip etsin.Allahu Teala cümle herkesi bu tür üzücü olaylardan muhafaza etsin ...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Alah şifa versin çarpan kişi falan adli olarak olayın peşini bırakmamak gerek ayrıca varsa hesap numarası ailesine ufak tefek de olsa yardım etmek gerek diye düşünüyorum
polis raporunda ordaki bir otelin kamera kaydına göre hakan abiyi 8 de 8 kusurlu bulmuşlar taksici serbest yani :farao:
Hayat da olması sevindirici ama şu an çektiği ve yaşadığı şeyler çok zor allah şifa versin
umarım kısa zaman da sağlığına kavuşur eğer bir moral ziyareti düzenlenir ise bence çok mutlu olur.
Eğer ziyaret konulu bir faaliyet gerçekleştiril ise seve seve katılırım...
bende uygun bir zamanda moral ziyareti düşünüyorum
siteden haberleşiriz bi şekilde
Insan hayati saniyeler icinde degisiyor. Gecmis olsun halen yasiyor ve aramizda ve ailesi ile birlikte. Bunu ona yapan kisi umarim cezasini ceker ve bunun bedelini fazlasi ile oder.
malesef zeda kardeş bizlere çarpan hiçkimse ceza felan çekmiyor
çarpan taksici polis raporlarına göre suçsuz bulunmuş ve 3 gün içerde yattıktan sonra çıkmış
ve bu insan kılıklı kişi mükerrem ablama telefon açıp sizi mahkemeye vereceğim benim arabanın kaportasını yaptıracaksınız zararım var gibi şeyler gevelemiş ve bir daha aramamış :farao:
olaya bak yaaa hem bi hayatı söndür hemde üste çıkmaya çalış walla yazık
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Duyduğumda inanmak istemedim ve hala aklıma geldikce sinirlerim zıplıyor ...

Hakan abiye acil şifalar diliyorum umarım en kısa zamanda tekrar sağlığına kavuşur ....
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
büyük geçmiş olsun . yaşananlar çok kötü olaylar ama en azından hayatta olduğu için şükretmemiz lazım . Acil şifalar ...
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
351
polis raporunda ordaki bir otelin kamera kaydına göre hakan abiyi 8 de 8 kusurlu bulmuşlar taksici serbest
çarpan taksici polis raporlarına göre suçsuz bulunmuş ve 3 gün içerde yattıktan sonra çıkmış
Bu kısım bana ilginç geldi..3 gün nezarette yattıysa..:silent:tanıyan arkadaşlar Hakan beyle konuşsun ondan dinlesinler durumu şayet kaza anını hatırlıyorsa..ve o görüntüler gerçekten Hakan beyi suçlu çıkartabilecek bir görüntümü yoksa taksiciyi aklamak için uydurulmuş bir bahanemi..yakınları inşallah işin peşini bırakmaz..acil şifa dilerim..
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hakan abime geçmiş olsuna gidicez umarım bizi hatırlar.. duydugum zaman çok üzüldüm ... alper haber verimce tüylerim diken diken oldu ...
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
303
mantıksız bir tepki gibi gelebilir; ama dört tekerlileri de şoförlerini de sevmiyorum!
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
allah yardımcısı olsun, geçmiş olsun

kendisi ile bir kaç kez karşılaşmıştım fotoğrafı görünce hatırladım
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
polis raporunda ordaki bir otelin kamera kaydına göre hakan abiyi 8 de 8 kusurlu bulmuşlar taksici serbest yani :farao:

bende uygun bir zamanda moral ziyareti düşünüyorum
siteden haberleşiriz bi şekilde

malesef zeda kardeş bizlere çarpan hiçkimse ceza felan çekmiyor
çarpan taksici polis raporlarına göre suçsuz bulunmuş ve 3 gün içerde yattıktan sonra çıkmış
ve bu insan kılıklı kişi mükerrem ablama telefon açıp sizi mahkemeye vereceğim benim arabanın kaportasını yaptıracaksınız zararım var gibi şeyler gevelemiş ve bir daha aramamış :farao:
olaya bak yaaa hem bi hayatı söndür hemde üste çıkmaya çalış walla yazık

Allahtan yakınlarına sabır diliyorum, kendisine de büyük geçmiş olsun inşallah protezden sonrada tekrar motoruna binebilecek bir hale gelebilir,en kısa sürede iyileşir,anladığım ve resimlerden gördüğüm kadarıyla hayat felsefesi motor olmuş bir abimiz,kendisine ve hanımına yakın olanlar ziyaretlerine giderse iyi olur, taksici konusuna gelince onu yaradana sığınıp neren ister neren istemez diye önce bi sorun isteyen ve istemeyen heryerlerine eşek sudan gelinceye kadar girişmek lazım,bir insanın hayatıyla oynamak bu kadar kolay olmamalı
hakan abimizde imkanı varsa bence taksiciye ve yetkili kurumlara dava açmalı hakkını aramalı,muz cumhuriyeti mi burası,taksici kendince senaryo yapmış,maksadı arabasının kaportasını filan yaptırmak değil kanımca, zeytinyağı taklidi yaparak haksız bile olsa kendisini haklı göstermek için veya mükerrem ablanın hakkı beyin hakkını aramamalarını sağlamak için sizi dava edecem kaportamı ödettirecem diyerek kendisine dava açılmamasını sağlamış olabilir
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
395
büyük geçmiş olsun.
inşallah protez ile eskı sağlığına kavuşur.
yeter ki inansın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst