polis raporunda ordaki bir otelin kamera kaydına göre hakan abiyi 8 de 8 kusurlu bulmuşlar taksici serbest yani :farao:
bende uygun bir zamanda moral ziyareti düşünüyorum
siteden haberleşiriz bi şekilde
malesef zeda kardeş bizlere çarpan hiçkimse ceza felan çekmiyor
çarpan taksici polis raporlarına göre suçsuz bulunmuş ve 3 gün içerde yattıktan sonra çıkmış
ve bu insan kılıklı kişi mükerrem ablama telefon açıp sizi mahkemeye vereceğim benim arabanın kaportasını yaptıracaksınız zararım var gibi şeyler gevelemiş ve bir daha aramamış :farao:
olaya bak yaaa hem bi hayatı söndür hemde üste çıkmaya çalış walla yazık
Allahtan yakınlarına sabır diliyorum, kendisine de büyük geçmiş olsun inşallah protezden sonrada tekrar motoruna binebilecek bir hale gelebilir,en kısa sürede iyileşir,anladığım ve resimlerden gördüğüm kadarıyla hayat felsefesi motor olmuş bir abimiz,kendisine ve hanımına yakın olanlar ziyaretlerine giderse iyi olur, taksici konusuna gelince onu yaradana sığınıp neren ister neren istemez diye önce bi sorun isteyen ve istemeyen heryerlerine eşek sudan gelinceye kadar girişmek lazım,bir insanın hayatıyla oynamak bu kadar kolay olmamalı
hakan abimizde imkanı varsa bence taksiciye ve yetkili kurumlara dava açmalı hakkını aramalı,muz cumhuriyeti mi burası,taksici kendince senaryo yapmış,maksadı arabasının kaportasını filan yaptırmak değil kanımca, zeytinyağı taklidi yaparak haksız bile olsa kendisini haklı göstermek için veya mükerrem ablanın hakkı beyin hakkını aramamalarını sağlamak için sizi dava edecem kaportamı ödettirecem diyerek kendisine dava açılmamasını sağlamış olabilir