Geçmiş olsun Hakan kardeşe

ale:
Taksim'de zaman zaman bıraktığı yerde motorunu görmeyince havaya yormuştum :cyclopsan oysa işin aslı:silent:
Kazayla birlikte çıkan sorunlar yaş faktörü ile daha da olumsuzlaşmış maalesef,umarım bende ki numaradan ulaşırım ,gezme dolaşma ,birçok konuya beraberce kafa yorma derken yıllar geçmişti ,şimdi elden geldiğince yardım zamanı ,tekrar geçmiş olsun