suzuki gs500f mi? honda cbf500 mü?

Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
14 ocak 2011 de 3 adet cbf 500 baktım istanbulda. bizzat gidip inceledim, 17 mart ta beğendiğimi aldım, eve döndüğümde diğer 2 motor da satılmıştı . cbf 500 ün piyasası durgun diyemeyiz.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2004-gs-500-41246943/detay

9. gün 480 kişi bakmış ilanıma 7 de favori. neden gs 500 alınmalı. bence bundan. bence gs 500 al. satması kolay.


aslında gs500 bana daha yakın.

peki hocam kullanıcı olarak gs 500 nasıl makinadır. antalyada yaşıyorum ve genellikle kısa mesafelerde kullanacagım. uzun yolada çıkmayı düşünüyorum ama nadiren. hararet sıkıntısı yaşarmıyım. siz sorunu yag radyatörü getirtmekle çözmüşsünüz. gerçekten hararet sorununa çözüm getirdimi. birde mahsuru yoksa bunun maliyeti ne oldu size(özeldende cevaplayabilirsiniz. )

yakıt olarak gs500 ün cbf 500 den daha ekonomik oldugunu duydum.

gs500 alırsam beni ne gibi süprizler bekler motor ömrü nedir bu makinaların.
 
Katılım
24 Ağu 2010
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cbf 500 almayı düşünen varsa bence kawasaki er6n i de işin içine katmalı çok az bir fiyat farkı var
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
vet arkadaşlar konuyu güncel tutalım önemli bir karar aşamasındayım. yazılanlardan anlaşılan cbf 500 daha yeni teknoloji. alımı satımı daha kolay. beni düşündüren yakıt sarfiyatı. gs500 den %20 daha fazla yaktıgı söylenmekte. ama teknolojisi, frenleri, konforu, su sogutma olması bu dejavantajını kapatırmı.

birde şu var cbf 500 ün ikinci el fiyatları birbirine yakınken 2003 ve sonrası gs 500 ler arasında uçurum var. kimi 8500 istiyor kimi 5000. şahsen 8500 hayatta vemem çünkü o fiyata çok daha iyi modeller var.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
GS 500 F benim favorim.sonra kawasaki er 5-er 6
isim için para harcayamam ben
fazla satışta olmamasından dolayı.sorunsuz motorlar kullanıcıları satmıyor elde kalan temizlerde haliyle yüksek fiyatlarda.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
530
tercihim hondadan yana olacak teşekkürler bilgi ve tecrübesini esirgemeyen mt sakinleri.
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
Bizde bir arkadaşım için cbf500 bakıyoruz. Daha doğrusu bakıyorduk. Cumartesi aradığımız motoru bulduk sonunda. Arkadaşım daha yeni kullanmaya başlayacağı için motor seçimini bana bırakmıştı. Daha kışın ortasında olmamıza rağmen fiyatlar bu kış ucuzlamamış. Ve kar yağdığı günlerde bile bakmaya gittiğimiz motorların başka talipleriyle çakıştık. Görünen o ki gerçekten de cbf500'ün piyasası çok canlı.
Ama avcıselim de doğru söylemiş. er6n fiyatları cbf500 fiyatlarına yakın. Er6n de bu klasmanda düşünülebilir. Fakat bildiğim kadarıyla er6n ler 1000cc sınıfında vergi veriyor. çünkü 650cc.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
40
600 lük kadar yakar honda ii bilirim 2 sene gs 500 bindim onu da ii bilirim sağlam hızlı daha istenir ki 190 km görürsün ama temizini al derim 500 fazla ver iisini al
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst