Mondial yazısı basit çıktımı? bilgilendirirsen sevinirim :rendeer:
Çok kolay çıktı dersem yalan olur. Epeyce uğraştırdı. Sanırım sticker ı yapıştırdıktan sonra üzerine lak atmışlar. hatta sticker çıkınca yerinde belli belirsiz bir izde kalıyor. gerçi pasta ile birazını aldık ama tam olarak geçmedi.
Fön makinası ile ısıtarak denerseniz daha kolay oluyor. Ama sabır işi doğrusu. Tanıdık iyi bir boyacınız varsa çok daha pratik halledecektir. Benden tavsiye...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:25 ----------
Arkadaşlar, malum motor brandası örtülü de olsa sokakta duruyor ve bilumum sokak kedisi üzerinde. Hadi yatsınlar dert etmiyorumda, galiba iz olsun diye de üzerine çiş yapıyorlar. Çok fena bir koku. O kokudan insanın motora yaklaşası bile gelmiyor.
Kedileri motordan uzak tutma konusunda başarılı bir çözüm bulan var mı aramızda?